قیافه زشتی دارم/دلم شکست و خیلی گریه کردم

00:57 - 1393/05/02

سلام من دختری ٢۴ساله هستم و دختر خونگرم و مهربونی هستم ولی از نظر قیافه اصلا جذاب نیستم و چهره گیرا و زیبایی ندارم..قبلا از طریق ینفر ب اقایی معرفی شدم و ایشون گفتند قباش مخوام تلفنی بامن حرف بزنند و قبول کردم و بعد از صحبتهای مختصری تا حدی اشنا شدیم ولی قرار بر این شد ادامه صحبتها با اطلاع خانواده ها باشه و ایشون ظاهرا از من خیلی خوشش اومده بود و از من تعریف میکرد و میگفتن شما خیلی خوش مشربین و از این حرفا... بعد از مدتی ایشون اومدن خواستگاری ولی بعدش دیگه خبری از ایشون نشد و بعداز مدتی فهمیدم ایشون قیافه منو پسند نکرده بودن...اولش بهشون حق دادم ولی بعدش دلم شکست و خیلی گریه کردم و تو مجلات یا سایتها رو ک میخونم میببنم برای پسرا جذابیت و زیبایی چهره خیلی مهمه و بخاطر این موضوع روحیمو از دست دادم...قبلا بعضیا بهم گفته بودن صدای قشنگی داری و من احساس میکنم اون اقا بخاطر صدا جذب شده بود چون خیلیا و همینطور اون اقا بهم گفته بودن صدات دلنشین و قشنگه و طوریه ادم دوس داره همش باهات حرف بزنه... ولی باوجود اینا و بخاطر نداشتن جذابت چهره تاکنون خواستگاری نداشتم ...بخاطر این موضوع روحیمو از دست دادم و احساس میکنم خدا منو دوست نداره...تصمیم گرفتم قید ازدواج رو بزنم و دیگه بهش فک نکنم ولی این موضوع ک دیگران تا وقتی بنده رو میبینن از درخواستشون پشیمون میشن عذابم میده..اینم بگم دختر معتقد و منطقی هستم.نمیدونم میخوام نظر شما کارشناسان عزیز رو بدونم لطف میکنید جواب بدین.ممنون.

http://btid.org/node/34106
تصویر گلدسته

سلام دوست گلم

متاسفانه الان همینطور شده 

زیبایی ظاهری بیشتر ملاک قرار میگیره ؛ بیشتر که چه عرض کنم !؟ تقریبا الان شده ملاک اصلی و اولیه  و نجابت سلامت و اصالت شدن فرعیات

البته خیلی از خانواده ها هستن که دنبال کیس های  اصیل و متدین و خانواده دار میگردن که این دسته هم از میون همین طیف اونی که چهره دوست داشتنی تری داره رو انتخاب میکنن 

اما 

به بالا نگاه کن . تو خدایی داری که از همه بزرگتر و بخشنده تره . به هر کس هر چیزی رو که صلاح بدونه میده ؛ قربونش برم دیر میده خون به دل میشی تا بده    اما میده ..

میخام یکی رو برات مثال بزنم 

یکی از دخترای آشناهای ما ب خاطر همین چهرش مجرد مونده بود و حتی کسی که از بچگی اینو براش نشون کرده بودن حاضر نشد باهاش ازدواج کنه . خانم هم دلش شکسته بود که چرا همچین برخوردی باهاش شده .

بعد چند سال توی محیط درس یه آقایی ازش خوشش اومد و خواستگاریش اومد و قرار نامزدی گذاشتن 

ما فکر میکردیم خب اون آقا حتما یه شخص معمولی مثل خودشه و هم رده خودش  ؛ اما ظاهرا کسانی که نامزدی این خانم رفته بودن شده بودن به سان زنان مصری که دستاشونو از رویت یوسف بریده بودن .

هیچکس باورش نمیشد همچین کیسی نصیب این خانم بشه . از زیبایی و از تحصیلات و خانواده و شغل و روابط اجتماعی مهمتر از همه اعتقادات هر چیز این آقا بگیم کم گفتیم 

بعدها که با خانم صحبت کردیم متوجه شدیم  دلیل انتخاب شدنشون از جانب این آقا فقط فقط "نجابت و متانت و حجابش "بوده 

این دخترمون خیلی به خدا توسل میکرده و هیچ وقت به خاطر زیبا شدن فریب اقلام مختلف نشد . صبور بود صبور

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام، ابتدا از اینکه گروه مشاوره رهروان ولایت را به عنوان راهنمای خود انتخاب کرده‌اید، تشکر می‌کنم.

اینکه فکر می‌کنید هیچ کس نسبت به شما تمایلی ندارد و ... این صرفا برداشتهای شما از رفتارهای دیگران است؛ چون شما در ذهن و فکر دیگران نیستید که چه نظری نسبت به شما دارند.

از طرفی تلقین مدام این موضوع، نیز باعث می‌شود که رفته رفته به واقعیت تبدیل شود. امّا آنچه که بطور مسلم می‌توان گفت: این است که شما دچار ضعف در اعتماد به نفس شده‌اید. افرادی كه ضعف اعتماد به نفس دارند، همواره از مشكلات زير رنج مى‏‌برند:

1. احساس خود كم بينى

در بیشتر رفتارها و نگرش‏هایشان، احساس عدم اطمينان و درماندگى مى‏‌كنند. خود را در مقابل با مشكلات ضعیف و ناتوان مى‏‌بينند و جملاتى چون نمى‏‌توانم اين كار را انجام دهم، هرگز قادر به يادگيرى نيستم، توان رسیدن به مراتب عالى را ندارم، مدام ذهن اين افراد را به خود مشغول مى‌‏كند.

2. بروز احساسات و عواطف منفى

رفتارشان حاكى از نوعى خشونت، بى‏‌قيدى و بدخُلقى است. به دلیل عدم پذيرش «خود» همواره در انعكاس علايق خود با ترديد و شک مواجه هستند و توان ابراز رفتار عاطفى مناسب را ندارند.

3. گريز و فرار از موقعيت‏هاى نگران‏ کننده

در مقابل فشارهاى روانى، به خصوص ترس و خستگى و آنچه موجب آشفتگى‏‌ و نگرانی‌اشان شود، بسيار كم تحمّل‌‏اند، حتّى موردى مانند امتحان ممكن است برايشان بحران‏هايى اضطراب زا فراهم آورد و در ادامه به عدم موفقيتشان بیانجامد.

4. نا اميدى

يأس از رسیدن به اهداف، رايج‌‏ترين ويژگى اين افراد است.

5. كم‌رويى

يكى از شايع‏ترين صفات اينگونه افراد، كم‌رويى است و معمولاً در برقرارى ارتباطات اجتماعى در صحنه‏‌هاى مختلف با مشكل جدى مواجه هستند.

همان طور كه خودتان هم اشاره کرده‌اید، عمده مشكل شما، در عدم اعتماد به نفس يا ضعف آن ريشه دارد. بدون ترديد با تقويت اعتماد به نفس و به دست آوردن دركى درست از خود و توانايى‏‌هاتان بر مشكلات چيره مى‏‌شويد و رفته رفته احساس عدم كفايت‌تان به احساس سربلندى و موفقیت تبديل مى‏‌شود.

1. ظرفیتها و استعدادهاى خود را هر چه بيش‏تر بشناسيد.

شناخت استعدادها و قابليت‏هاى خود مى‏‌تواند در كسب اعتماد به نفس مفيد واقع شود و انسان را از دام نااميدى رها کند. بدين منظور، استعدادها و توانمندى‏‌هاى گوناگون علمى، مهارتی، ورزشى، هنرى، كلامى و... خود را يادداشت كنيد و هر روز آن را براى خود بخوانيد.

2. بر توانايى‏‌ها و موفقيت‌‏هاى گذشته‏‌ خویش تكيه كنيد.

لازم است تا بر توانايى‏‌هاى خويش تكيه كنيد و ضمن مرور موفقيت‌هاى گذشته، آن‏ها را كانون تمركز و توجّه خود قرار دهيد.

3. گذشته ناموفق و شكست‏‌ها را فراموش كنيد.

اگر تصورى نامطلوب از گذشته داريد، به دست فراموشى بسپاريد؛ زیرا تصور نامطلوب اجازه نمى‏‌دهد به تغييرات خويش پى ببريد و حقيقت كنونى‌‏تان را بدست بیاورید.

4. خود را مثبت ارزيابى كنيد.

در مورد خود مهربان باشيد و شخصيت‌تان را با ديد مثبت ارزيابى كنيد. در شايستگى خود ترديد نكنيد و خود را با صفات خوب تفسير كرده و در انجام كارها خود را توانا بدانيد.

5. ريسك كنيد.

روى تجربيات جديد، با ديد يادگيرى بيش‏تر فعاليت كنيد و از شكست به خود هراس ندهید. چنانچه اين گونه عمل كنيد، امكانات جديدى براى شما فراهم مى‏‌آيد و حس خود پذيرى‏‌تان تقويت مى‌‏شود.

6 از خواهش‏‌هایتان کم کنید.

عزّت و سربلندى انسان در گرو عدم درخواست‏‌هاى مكرّر از ديگران است. تا مى‏‌توانيد به خود متكى باشيد و به آنچه هستيد و داريد، اكتفا كنيد تا اعتماد به نفس بيش‏تر به دست آوريد.

7. خود را با ديگران مقايسه نكنيد.

هرگز خود يا موفقيت‏‌هاتان را با ديگران مقايسه نكنيد. همواره به رقابت با خويش بپردازيد؛ زيرا هر كس از شرايط و امكانات خاص خود برخوردار است.

8. ارتباط با خدا را حفظ و تقويت كنيد.

مهم‏ترين روش كسب اعتماد به نفس، ارتباط با خداوند و نيايش با او است. وقتى بتوانيد حضور در محضر خالق هستى و كمال مطلق را احساس و به او تكيه و اعتماد كنيد و بزرگى‏‌اش را دريابيد و به او بپيونديد، به بزرگى شخصيت خود واقف خواهيد شد. بنابراين، در نمازها حضور قلب بيش‏تر پيدا كنيد و خود را با ذات اقدس الهى مرتبط بدانيد.

9. از اهداف كوچك و متوسط شروع كنيد.

يكى از علل شكست‌هاى مكرر افراد كه منجر به احساس خودكم بينى و از دست دادن اعتماد به نفس مى‌شود، در نظر گرفتن اهداف بزرگ و دست نيافتنى است. چنانچه در مثال گفته‌اند: سنگ بزرگ نشانه نزدن است. براى اين كه به خودباورى و اعتماد به نفس برسيم، لازم است ابتدا از هدف كوچكتر شروع كنيم تا با دست يافتن به هدف و چشيدن طعم موفقيت، اعتماد به نفس و احساس خود ارزشمندى در ما تقويت شود.

10. تلاش کنید مهارتهای زندگی خود را از طریق؛ مسئولیت پذیری در خانه، بالا بردن آستانه صبر و تحمل در هر شرایطی، بکار بردن تفکر منطقی و عقلانی در شرایط مختلف، مطالعه، ارتقاء مهارتهای هنری، مهارتهای ارتباطی و... بالا ببرید.

11. در کلاسهایی که موجب بالا رفتن مهارتهای شما می‌شود، شرکت کنید؛ مانند کلاس خیاطی، آشپزی، شیرنی پزی، صنایع دستی و ... که همگی اینها علاوه بر بالا بردن مهارتهای شما باعث حس موفقیت در شما می‌شود.

12. سعی کنید از تنهایی که باعث بوجود آمدن افکار یا نگرشهای منفی نسبت به خود می‌شود، خودداری کنید.

13. با افرادی که نگرش مثبت و پر انرژی هستند، بیشتر رفت و آمد کنید.

14. ورزش را جزء ضرورى‌ترين فعاليت‌هاى خود قرار دهيد و هر روز حداقل نيم ساعت ورزش كنيد (هر ورزشى كه مورد علاقه شماست) ترجيحا ورزش بدن سازى‏.

15. به تغذيه خود، به ویژه صبحانه اهميت بدهيد و هيچگاه بدون خوردن صبحانه خود را مشغول كار يا مطالعه نكنيد.

با توجه به دو نکته آخر، نه تنها زيبايى شما افزايش مى‌يابد؛ بلكه براى سلامتى و آينده شما به عنوان يك مادر نیز ضرورت دارد.

در آخر هم این را اضافه می‌کنم؛

در روايتى از امامان(علیهم السلام) رسيده كه در مسائل مادى هميشه به كمتر از خودتان بنگريد تا حالت رضايت و شكرگزارى شما بيشتر شود. شما هم هميشه به افرادى فكر كنيد كه داراى نقص عضوهايى چون نابينايى، فلج و مانند آن هستند ولى بعضاً با روحيه‏‌اى بسيار بالا زندگى مى‏‌كنند. در مورد لقمان حکیم گفته‏ شده فرد بسيار زشت و بدشكلی بوده، ولى بر اثر كسب علم و معرفت به درجه‏‌اى رسيد كه بخشى از قرآن از سخنان ارزشمند اوست و همچنین سوره‏‌اى به نام اوست.

پس شما به جاى اينكه به كمبودها، عيب‌ها و ناكامى‌هاى خود فكر كنيد، به موفقيتها و آن امكاناتى كه در زندگى از آن بهره مند بوده و هستيد فكر كنيد. به عبارت ديگر امكانات و شرايط ما مانند يك ليوانى است كه بخشى از آن پر است و بخشى خالى. همه افراد اين چنين هستند. بنابراين سعى كنيد به آن بخش پر فكر نگاه كنيد و از آن بهره ببريد و غصه آن نيم خالى را نخوريد؛ زيرا در اين صورت از آنچه در اختيار داريد نمى‌توانيد بهره‌مند شويد و دائما حسرت ديگران را خواهید خورد.

با آرزوی موفقیت

تصویر fmahtab
نویسنده fmahtab در

فکر نمیکنید یکم دیر جواب این بنده خدارو دادید؟

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

قبلا پاسخ داده شده بود ولی متاسفانه پاسخ حذف شده بود.

تصویر mahseta
نویسنده mahseta در

عزیزم این چه حرفیه؟کی به تو گفته زشتی؟؟ این تصور خودته یا واقعا بهت گفتن خوشگل نیستی ؟ با خوندن حرفات یاد رمان" آوای امواج " اثر یوکیو میشیما افتادم
هر چقدر بیشتر به خودت بگی زشت واقعا قیافت از نمک میوفته باور کن راست میگم این یه بحث علمیه
ببین بیشتر زیبایی یه انسان به پوست و مو هست بارها زنهایی دیدم که وقتی به صورتشون دقت میکنی کلی ایراد دارن اما در نگاه اول خوشگلن وقتی دقیق میشی میبینی پوست شاداب و زیبایی دارن این حسی که به خودت داری گند میزنه به پوست!!
در درجه دوم بعد از پوست شکل عضلات صورت مهمه سالانه کلی پول تو این زمینه خرج میشه ولی کسی سراغ روش های بدون عارضه مثل یوگای صورت نمیره چون باور ندارن که تاثیر داره خودت تصور کن چشم درشتی داشته باشی اما گونه هات مثل خمیر وا رفته باشه چقدر وحشتناک میشی؟ من خودم "تووا" کار کردم باورت میشه تونستم بدون جراحی چال خنده بسازم؟؟؟اونم تنها با دو ماه تمرین .اینقدر جذابه البته اولش یه کمی درد داره ولی امتحان کن پشیمون نمیشی

تصویر یه دوست

سلام

اولا که زیبائی امر سلیقه ای هستش. در مورد هر چیزی همینطوره. یه چهره، یه تابلو، یه رنگ ممکنه برای یکی زیبا باشه برای دیگری نازیبا.

دوما اون خانم های خوشگل خارجی که تو فیلم ها می بینید علاوه بر آرایش و گریم، با ورزش مداوم و عمل های جراحی گران قیمت در بسیاری از قسمت های بدن اون شکلی هستند. کافیه یه جستجو در اینترنت بکنید ببینید قبل از هنرپیشه شدن چه شکلی بوده اند. حوصله نمی کنید نگاهشون کنید.

سوما این حرف درسته که برای آقایان زیبائی مهمه ولی مطلق نیست. یه آقا ممکنه خانمی  را به خاطر ظاهرش نپسنده ولی آقای دیگری به قدری شیفته خلق و خو و ادب وی بشه که کمبود ظاهری براش کم اهمیت باشه. و الی آخر. بطور کلی برای ازدواج علاوه بر برخی شروط اساسی از نظر فرد، میانگینی از همه پارامترها درنظر گرفته میشه.

چهارم زیبائی تنها و حتی مهم ترین فاکتور ازدواج نیست. جلب نظر چرا ولی ازدواج نیازها و شرایط دیگری را هم نیاز دارد. اگر قرار بود زیبائی ملاک اصلی باشه این همه زن هائی که سوپر استار نیستند چطوری ازدواج کرده و می کنند؟ مگه چند درصد خانم ها زیبائی آنچنانی دارند؟ بقیه بدون شوهر مونده اند که شما نگران ظاهرتان هستید؟

مهمترین مسئله تعدیل سطح توقعات هستش. زیاد دیده میشه خانم یا آقائی که شرایط ظاهری، اعتقادی، تحصیلی ، مالی و ... چندانی نداره چنان سطح توقع بالائی داره که قابل برآورده شدن نیست. بعد از مدتی هم سرخورده میشه و حتی نمی تونه واقعیت ها رو در مورد خودش بپذیره. نه اونقدر بالا پرواز کنید که از حرارت آفتاب بال هاتون ذوب بشه و نه اینقدر خاکی و خود کم بین که هر کسی در خونه رو زد یا به خواستگاریش رفتید، از هول حلیم .... .

باز هم میگم هر کسی با هر قیافه و شرایط جسمی اگر واقع بین باشه میتونه ازدواج کنه و خوشبخت بشه. هر کسی و هر چیزی مشتری خودش رو داره به شرط اینکه فروشنده باشید.

 

***************************************

به مجنون گفت روزی عیب جویی                      که پیدا کن به از لیلی نکویی

که لیلی گرچه در چشم تو حوری است              به هر جزیی ز حسن او قصوری است

ز حرف عیب جو مجنون بر آشفت                      در آن آشفتگی خندان شدوگفت

اگر در دیده مجنون نشینی                              به غیر از خوبی لیلی نبینی  

تو کی دانی که لیلی چون نکویی است             کزو چشمت همین بر زلف ورویی است

تو قد بینی و مجنون جلوه ناز                           تو چشم و، او نگاه ناوک انداز   

تو مو بینی و مجنون پیچش مو                         تو ابرو ، او اشارتهای ابرو  

دل مجنون ز شکر خنده خون است                   تو لب میبینی و دندان که چون است 

کسی کاو را تو لیلی کرده ای نام                     نه آن لیلی است کز من برده آرام 

                                                                                    (وحشی بافقی)

تصویر سراب
نویسنده سراب در

بنظر من مهمترین چیز داشتن اعتماد به نفس هست .البته نه در حدی که از بوم ادم بیفته هاااا

دوستان درست میگن شما برو تو خیابون ببین قیافه های آرایش کرده با نکرده چقد متفاوتن ....، البته بنظر من همه باید همیشه تر تمیز و شیک باشن آرایش در حدی خوبه ولی بعضیا دیگه خودشونو از عروسم بیشتر آرایش میکنن .اصلا غصه نخور زیبایی چیز نسبی هست مطمین باش کسی که لایقت باشه پیدا میشه

 

تصویر road
نویسنده road در

فکر میکنم خیلی از خانومای ایرانی بر خلاف اون چیزی که میگن اعتماد به نفسشون در مورد قیافشون پایینه و دلیل اینکه اصرار دارن دیگران از قیافشون تعریف کنن هم همینه

شاهد این ادعا امار بسیار بالای استفاده از مواد ارایشی و عمل های زیبایی در بسیاری از خانومای ایرانیه

اینکه اون اقا پسر قیافه شما رو پسند نکرده دلیل بر این نمیشه که شما زشتین

اونایی که شما خودتونو باهاشون مقایسه کردین و میگین ازشون زشت ترین، اون همه ارایشی که میکنن نشون میده واقعا از نظر خودشون قیافه واقعیشون(بدون ارایش) خوشگله یا نه

 

تصویر آرام
نویسنده آرام در

سلام دوست عزیزم

خیلی ها رو دیدم که چهره زیبا داشتن و اصلا خوشبخت نبودن و برعکس خیلی ها رو دیدم که چهره معمولی داشتن و زیبا بودن نمی گم نازیبا و یا زشت چون آفریده های خدا همشون زیبا هستن و به نظرم زیبایی و زشتی کاملا نسبی و سلیقه ای هستش ...قدر دل شکستت و بدون و برو در خونه خدا و ازش بخواه همسر خوبی و قسمتت کنه ...بگو خدایا من که در انتخاب چهرم نقشی نداشتم و خودت بهم دادی پس حتما حکمتی داشته و بازم شکرت که سالمم...خدارو شکر کن درهمه حال تا خدا هم جوابت و بده عزیزم و مطمئن باش می ده...

یه آشنایی داشتیم که چهره خیلی معمولی داشت و حتی بینی اش رو دوبار عمل کرده بود و باز هم خوب نشده بود اما از نظر اخلاقی خیلی خوب و خانم بود و این خانم پدرومادرش رو هم ازدست داده بود و...اما خدا همسری قسمتش کرد که هم تو شهر خونواده شناخته شده و مطرحی هستن و هم پسرشون فوق العاده است چه از نظر چهره نسبت به اون خانم و چه از نظر ایمان و اخلاق...

کارخدا این طوریه دوست خوبم اگه یه چیزی و می گیره ...عوضش و بهت می ده...فقط نباید ناامید باشی ...باید اعتماد به نفس داشته باشی ،زشتی و زیبایی از فکر خودت بیرون می یاد دوستم...به علاوه تلاش کن و مهارت هات و بالا ببر مثلا از نظر تحصیلی و...

استادی داشتیم که قدکوتاهی داشت ...موهای سرش ریخته بود و چاق بود و چهره خیلی معمولی ...می گفت پیش خودم گفتم کدوم دختری با آدمی شبیه من ازدواج می کنه پس تلاش کردم و درس خووندم و شدم استاد دانشگاه و تو دوره خودم آدم معروفی شدم تو شهر و بهترین و زیباترین دختر هم همسرم شد و اگه الان خانم بنده رو ببنید باورتون نمی شه چه جوری من و قبول کرده و می خندید...واقعا هم همین طور بود.

ان شاالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشی.

تصویر سروناز20

 زیبایی و زشتی خیلی نسبیه... من خودم یه بار یه زن وشوهر رو دیدم واصلا چهره خانمه برام زیبا نیومد اما شوهره بد جور ابراز محبت و عشق بهش داشت وکلا زیبا میدیدش ..... کلا هر کس برای خودش زیباس.. هیچ کس هم از عیب مبرا نیست .. هر کس یه عیب و ایرادی تو صورتس داره ... اگه نداشت این همه بازار خودارایی گرم نبود...

درکل قدر خودتو بدون... لباس های مناسب چهره و هیکلت بپوش ... به سر و وضعت برس.. نصف زیبایی به لباس آدمه .. نصفشم به اخلاق ...

یعنی اگه لباسات مناسبت نباشه زشت دیده میشی اگرم اخلاق نداشته باشی به چشم هیچ کس زیبا نمایی ...

کلا ازدواج کردن به چیزا نیست ... نصف ازدواج دست خداست اگه این طور نبود الان همه زیبا رو ها شوهر داشتن که ندارن... تازه اگرم یه نگاه کلی رو خانم ها متاهل بندازی می بینی اکثرشون معمولین ...

تصویر یه عاشق واقعی

سلام به سوال کننده گرامی .....

به طور کلی ما دختر زشت  و زیبا نداریم ......مخصوصا تو ایران !!!

حالا شاید کشورهای دیگه به خاطر یه سری دلایل علمی و چیزهای دیگه که بهتره دربارش صحبت نشه از زیبایی بیشتری برخوردار باشن اما به طور کلی مخصوصا در ایران ما چیزی به عنوان دختر زشت و دختر زیبا نداریم!!!!!

بلکه دختر آرایش کرده و دختر آرایش نکرده داریم !!!!!! 

پس بهتره که خیلی واسه خودتون دغدغه فکری اشتباه نیارید .....بخدا این بازیگر های تلویزیون رو نگاه کنید ....بخدا بدون گریم حتی نمیشه نگاهشون کرد .......انقدر هم که ارایش و گریم میکنن که از لحاظ ذهنی و روحی جوری روی ما اثر میذارن که فکر میکنیم اینها چقد زیبا هستن و ما زشت......انقدر هم که با این وضعیت ها دیدیمشون که یه وقت ارایششون کم میشه سریع میفهمیم و میگیم چقدر زشت شده .......

بهتره که به چهره خودتون به عنوان چهره خدادادی نگاه کنید ....همه چهره ها زیبا هستن .......اینو میتونید با نگاه به اطرافتون کاملا متوجه بشید .....همه چی نمونه های بارز هستند که شما بفهمید هر چی که باشید برای شوهر تون فقط نیاز به یک گریم و ارایش دارید .......

نکته بعدی اینه که قبول داریم متاسفانه جامعه به سمتی رفته که مردها به دنبال زیبایی بیشتر هستند .....اما خدایی که شما رو خلق کرده با این چهره یعنی برای شما همسری در نظر نگرفته ؟؟؟؟ اصلا منطقی هست خداوندی که همه چی رو با دلیل خلق کرده برای شما شوهری در نظر نگرفته باشه ؟؟؟ خب پس بهتره که نگاهتون رو کمی درست کنید تا دچار این فشار ها نشید و برای خودتون فشار درست نکنید ......

هنوز هم هستند پسرانی که اخلاق و ایمان مهمترین ملاک اونها برای ازدواج هست!!!!!!!!!!!!!شک نکنید!!!

التماس دعا 

یاحق

تصویر علی محمد

آقا مهدی
اون بند آخر که نوشتید چرا انقدر علامت تعجب گذاشته اید ؟

تصویر سروناز20

ببخشید منظورتون از دخترای زیبا در جهان خارج ایران همون خانم های چروکیده و کک و مکی والبته بسیار بور اروپایی هست یا خانم های زمخت و تیره پوست هندی؟؟؟یا ؟؟؟....

 

تصویر road
نویسنده road در

درست نیست برای بالا بردن خودتون دیگرانو بیارین پایین

تصویر یه عاشق واقعی

smiley زن ها همیشه این حسادت رو دارن laugh

میگن یه روز تو اخبار زیباترین زن جهان رو داشتن معرفی میکردن یه دفعه خانوم خونه از تو اشپزخونه با اون وضع کثیف که بوی قرمه سبزی هم میده میاد بیرون و میگه : این کجاش خوشگله ؟؟smiley

خواهرم قبول دارم اونها هم آرایش و گریم میکنن و هزارجور عمل .....ولی خب بدون ارایش از ما خوشگل ترن laugh

تصویر hadiis
نویسنده hadiis در

اگرم اینجوری باشه باز لااقل دخترای ایرونی بااونا برابری می کنن ولی پسرا چی؟؟؟؟؟؟؟ نهایتا خوش تیپ ترینشون بشن تیپ متوسط اوناsmiley

تصویر سروناز20

مدرکی وجود نداره برای حرفتون .. ولی شما هم شک نکنین آرایش کرده اونا با ارایش کرده ما ایرانی ها اصلا قابل قیاس نیست ...

تصویر Aban
نویسنده Aban در

اونها زیاد آرایش نمی کنند مگه جشنی یا عروسی داشته باشن.نه مثل بعضی از ایرانی ها که میرن سبزی بخرن سه ساعت آرایش می کنن مثل اینه که میخوان برن عروسی. بیشتر به اندام خودشون میرسند.زیبایی رو در این میبینند که اندام قشنگی داشته باشن.

 

تصویر یه عاشق واقعی

خواهرم مدرک من چیزی هست که میبینم laugh

حالا گذشته از این حرفها باید بگم که حالا چه ابرانی و چه خارجی همگی باید بریم تو یه وجب جا بخوابیم و رومون خاک بریزن ....چه خوشگل چه زیبا ....چه ارایش کرده چه ارایش نکرده ....چه خارجی چه ایرانی .....

زیبایی و زشتی فطری انسانها همه و همه لطف خداست ....پس چیزی که براش زحمتی نکشیدیم بهتره اون رو برای به رخ کشیدن یا مبنایی برای حسادت نکنیم.....

التماس دعا 

یاحق

تصویر سروناز20

مدرک منم چیزی بود که میبینم...!!! بحث حسادتم نبود...

تصویر hadiis
نویسنده hadiis در

چرا به گفتن یه حرف یه همچین برداشتی از خودت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعضی پسرا چقدر بی ملاحظه ن نمی فهمن با روح و روان دختر چیکار میکنن!!! منم یه همچین اتفاقی واسم افتاد بعدش تا 3 روز توی اینه نگاه نمیکردم اعتماد به نفسم صفر شد!!! تا یه هفته پیش هر دوستی که میرفتم قسمش میدادم بگو من چه شکلیم؟؟حتی یه نفرم نگفت ظاهرت بده!!! بعضی از دوستام که واقعا حرصشون گرفته بود میگفتن من جای تو بودم میرفتم پسره رو خفه میکردم مگه خودش چه شکلیه که جرات کرده یه همچین حرفی بزنه ولی بااین حرفا من قانع نمیشدم می گفتم اینا دوستامم اینا دلداری میدن لابد یه چیزیم هست دیگه انقدر ناامید شده بودم چون تااون روز فکر میکردم خوشگلم ولی اون یه حرف باعث شد کاملا عکسش فکر کنم!! اخرش انقدر این موضوع اذیتم کرد که رفتم مشاوره و ایشون گفتن برعکس اون چیزی که فکر میکنی خیلیم خوبی از متوسط بالاتر چرا بایه حرف انقدر بهم ریختی؟؟؟؟چشم مردا جوریه که از نظر یه اقا ممکنه یه خانم خوشگل بیاد و از نظر بعدی نه!!! واقعا هم همینجوری بود من بعدیا رو چون دیگه روم خیلی تاثیر گذاشته بود جالبه همه یه کاری میکنن به چشم میان من می اومدم بدترین حالتمو نشونش میدادم می گفتم من اینماااااااااا می پسندید و وقتی خیالم از قیافم راحت میشد قیافه اصلی مو و حالتای بهتری از من می دید و دلیلشو می پرسید چرااینجوری کردی تو؟؟ منم جواب میدادم میخواستم بهترین و بدترین حالتمو باهم ببینی:) تاحالام غیر اون یه نفر کسی بهم نگفته و تقریبا همه پسندیدن قیافه مو ولی قسمت نبوده!!!!حالا شایدم اون اقا خیلی توهم داشت واسه ریش بورش یا تحصیلات عالیه ش و میخواست انجلینا جولی یه چادری رو ببینه به هر حال اینه که به این حرفا اعتنا نکن بااین چیزا خودتو نباز کی گفته زشتی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا تو وجود هر زنی یه زیبایی افریده که جذابیت به دنبال داره مطمئن باش تو هم خوبی زیادیم خوبی............

تصویر razieh1
نویسنده razieh1 در

ابجی من 

بخدا من گاهی  میگم اگه جذابیت و زیبایی صورت نداشتم حتی اگه  چادری نبودم  هیچوقت بخاطر ظاهرم ازم سواستفاده نمیشد

 

عزیزم خدا برا تو یکی کنار گذاشته  اصلا نگران نباش گلم  کسی ک بخاطر صدا و ظاهر بیاد جلو

مطمین باش اگ یروز اتفاقی  برای ظاهر ادم مشکلی پیش بیا میزاره میره 

من کسایی رو دیدم ک صورتشون سوخته دست و پاشون سوخته اتفاقی  در حین کار  اما شوهرش چون براش زیبایی همسرش مهم نبود و بخاطر خودش و وجودش براش ازدواج کرده بود  تنهاش نذاشت 

قول شرف میدم اگه کسی ک قیافه براش شرط مهمی باشه اگ همچین اتفاقی بیوفته تنهاش میزار جز معدود ادم هایی

 

 

پس نگران نباش گلم خدا به همه جذابیت داده و زیبایی ناشکری نکنی ها ی موقع اوستا کریم کارش درستهheartheart

تصویر فرانک
نویسنده فرانک در

خانم محترم

من الان ادم جذاب و موفقی هستم و کلی طرفدار دارم به خصوص بین اقایون.

اما تا اوایل دوران جوانی بسیار نازیبا بود این در حالی بود که خواهران بسیار زیبایی دارم.

اما به خواست خدا زیبایی و نمکی در صورتم افتاد که جواب همه اون دل شکستگی ها جبران شد.

البته پیشنهاد می دم تا یه حد تعریف شده و اخلاقی آرایش کنید که حال گریم باشه. این به زیبایی شما کمک می کنه.

فنون گریم رو مطالعه کنید و طوری ارایش کنید که بدون تشخیص صورت شما رو زیبا کنه.

به هر حال مطالعه کنید و رو زیبایی کار کنید. نحوه روسرس پوشیده، رنگ هایی که انتخاب می کنید و ... بدون جلوه گری می تونه شما رو زیبا کنه.

من هم اون اوایل کمی از این بهره مند شدم ولی الان زیبایی خدایی دارم و هر چه سنم بالاتر می ره زیباتر می شم. این در صورتی است که قبلا چنین امیدی نداشتم.

پس توکل به خدا و خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره . کمی خودتون تلاش کنید.

تصویر هانا
نویسنده هانا در

اینروزا ظاهر برا مردم مهم شده تو زنای میانسال ترو نگاه کن بعضیاشون نه به خودشون میرسن نه اصلا خوشکلن اصلا براشون مهم نبوده شما هم برو با یه دکتره زیبایی مشورت کن ببین چی میگه همه این خوشکلای امروزی که طبیعی اینهمه خوشکل نیستن من البته نمیگم مهم ظاهره واقعا مهم چیزای دیگس ولی الان چیزیه که توی جامعه ما وجود داره با فقط توکل تنها خیلی چیزا درست میشه حتی مشکلی که شما میگی چون بلاخره چیزایی که دسته ما نیست پس حتما درست کردنشم به ما ربطی نداره خوده خدا بهتر میدونه چکار کنه اینم که بخوام از فرهنگه غلطو بده جامعه بگمو بقیه رو مواخذه کنم مشکلی از شما حل نمیکنه شما با یه دکتر زیبایی مشورت کن هیچکس زشت نیست فقط باید راه زیباتر شدنتو پیدا کنی

تصویر نرگس 72

سلام
این جا همه دلشون شکسته:( از کجا میدونی دلیلش قیافه بوده ؟
بعد زیبایی مطلق یا زشتی مطلق نداریم زیبایی نسبیه شما نباید به خودتون تلقین کنید که قیافم خوب نیست و...
برا همه پیش میاد از این ناراحتی ها :( منم برام پیش اومده مامان پسر اومده بعد دیگه نیمده منم اونقدر ناراحت میشدم که برا چی ازمن خوششون نیمد؟!!! ولی دیدم برا همه پیش میاد از این موارد خودتون رو باور داشته باشید . تصور شما از خودتون روی نظر دیگران خیلی تاثیر میذاره..
از خدا بخواه همسر مناسبی براتون بفرسته و به نظر دیگران توجه نکن ! متاسفانه اکثر مردم دنبال چیزایی هستند که کم ترین ارزش رو دارند ...
التماس دعا
موفق باشید