مطالب دوستان توفیقی

Retrato de دریافت سوالات دریافت سوالات 17 Mar, 2024 سوال اخلاقی: نصب کتیبه نام ائمه(ع) در منزل چه آثاری دارد؟
سلام علیکم در مورد سوال قبلی نصب و پرچم  و کتیبه منظورم نام آن حضرات یا صلوات و..اینکه آیا باید احساس کنیم ائمه در آن قسمت منزل حضور دارند مانند مهمانی که رعایت ادب را انجام میدهیم پا دراز نمی‌کنیم یا چیزی خوشایندش نباشد انجام نمی‌دهیم . مثال آیا در اتاق خواب  میشود قرارداد چون آنجا هم پا دراز می‌شود و هم لباس تعویض میشود یا هنگامیکه  گاهی  صدای موسیقی حرام  در آن منزل پخش میشود آیا توهین به این پرچم نیست . و بهتر نیست پرچم در آن اتاق یا منزل نباشد. ممنون از راهنمایی شما .
Retrato de دریافت سوالات دریافت سوالات 16 Mar, 2024 سوال اخلاقی: عدم پشیمانی از انجام گناه کبیره
سلام ۱- بنده چگونه از گناه کبیره پشیمانی کنم . ۲- اصلا معنای پشیمانی چیست . ۳- اگر اصلا بنده از گناهم خوشحال هم باشم چه کاری کنم در نزد خداوند پشیمان محسوب میشم. لطفا با شماره گذاری پاسخ بدین تا بنده متوجه بشم .
Retrato de دریافت سوالات دریافت سوالات 14 Mar, 2024 سوال اعتقادی: راه ارتباط با اموات
سلام..ممنونم از پاسخگوییتون اما نمیدونم برای رسیدن به مرحله چشم برزخی به چه کسی بایدمراجعه کنم
Retrato de دریافت سوالات دریافت سوالات 12 Mar, 2024 سوال اعتقادی: راه ارتباط با اموات
باسلام وقت بخیر ممنون از پاسخگویی سوالاتم. فقط سوالم این هست که آیا فعال کردن چشم سوم با احضار روح تفاوت ندارند؟
Retrato de دریافت سوالات دریافت سوالات 12 Mar, 2024 سوال اخلاقی: عدم پشیمانی از انجام گناه کبیره
سلام منظور از خوشحالی یا ناراحتی به گناه چیست؟ در ضمن بنده نه از گناه آن چنان پشیمانم و نه آن گناه کبیره رو لذیذ میدونم. اصلا همون طور که  هیچ احساسی به پشیمانی ندارم همونطور هم هیچ احساسی هم به لذیذ بودن آن گناه ندارم و هیچ حسی هم به خوشحالی یا ناراحتی ندارم.
Retrato de دریافت سوالات دریافت سوالات 12 Mar, 2024 سوال اخلاقی: عدم پشیمانی از انجام گناه کبیره
سلام علیکم و رحمه الله بنده متاسفانه از این پاسخی که فرمودین درست قانع نشدم. اگر من از گناه کبیره پشیمان نباشم و عهد ببندم که دیگه اون گناه رو نمیکنم و تا آخر عمر اون عهد رو نشکنم توبه قبول میشود و توبه نصوح حساب می‌شود؟
Retrato de دریافت سوالات دریافت سوالات 10 Mar, 2024 پسرم بسیار پر خاشگر و فریادهای بلند می زنه
سلام عرض ادب و خداقوت تشکر فراوان دارم از شما بزرگوار و مؤسسه اندیشه برتر که دلسوزانه به هموطنان  کمک می‌کنید. ان شاء‌الله خداوند متعال پیشبرد راهتان باشد. پاسخ  سوالم را خواندم. سوالی که برایم پیش آمده فرمودید باج ندهید. منظور چیست؟ قسمت هم ۶ فرمودید  عوابق  این عصبانیت را بگوئید اگه متداوم بود این عواقب را برای او وضع  کنید و عقب نکشید. امکانش هست بیشتر توضیح  بدید؟ چون وقتی عصبانی شد باهاش با خونسردی رفتار می‌کنم؛ ولی کارش را مثل لقمه درست  کردن ببره سرکار یا مدرسه را انجام می‌دم. یا لباس مدرسه فوتبالش رو می‌شورم یا شربت  درست می‌کنم که از سر کار برمی‌گرده بخوره. آیا همین کارها رو انجام بدم  یا محرومش کنم بگم خودت انجام بده؟ اگه انجام ندم ناراحتیش چند برابر میشه.
Retrato de دریافت سوالات دریافت سوالات 09 Mar, 2024 من به شوهر خود اعتماد ندارم
سلام شوهر من با دوستان خود اس م س می دهد بعد پاک می کند تا متوجه نشوم که چی گفتن اس م س دوستانش را هم پاک می کند وقتی هم که می‌ره از خونه بیرون چند ساعتی نیست ..جمعه که از خواب بیدار میشه از ساعت یا می رود تا هفت و یا هشت .. اونم هی زنگ می‌زنیم میگیم بیا خونه ... تو خونه با بچه ها هم بد اخلاق است یا گیر کمی دهد جدیدا بدتر هم شده ... اهل مشاوره هم نیست نمیاد بریم و چون مشاوره هزینه داره من هم به تنهایی نمی توانم بروم. شوهرم رو خانواده من خیلی حساس هست رفت و آمد نمی کند اما بشنود که خواهر من از شهرستان آمده از این رو به آن رو می شود به بچه‌ها میگه نروید خانه مادر بزرگ تا اون هست یا میگه بقیه میزارند خواهرت میاد دعوت می کنند ..یا میگه بگو چرا می خواهی بری خونه مادرت بگو خواهرت آمده ... میگه خواهرت فتنه است زندگی تو را خراب می کند دخالت دارد. در حالی که من  از خودم یا زندگیم برای خانواده یا خواهرم چیزی نمی گویم .. اما هر صحبتی که می کنم شوهرم میگه حرف خودت نیست خواهرت یادت داده رو اسم خواهرم حساس شده من یک خواهر دارم خودش هفت خواهر دارد. دوستان جدید و رفیق باز که شده بیشتر بیرون خونه را دوست دارد تا خونه ... اگر خونه باشد همش سر به سر بچه‌ها می گذارد ... بچه‌ها هم شوهرم را دوست ندارن و شوهرم از چشم بچه ها افتاده.
Retrato de دریافت سوالات دریافت سوالات 05 Mar, 2024 شوهرم به من نفقه نمیده و سهل انگاره...
سلام و عرض ادب اگر شوهر در مورد نیازهای  من یا کلا نفقه هیچ اهمیتی نده ایا زن حق دارد تمکین نکند..؟؟؟؟  

Páginas

آمار مطالب

مطالب ارسالی: 534