نظرات بختیاری

Retrato de بختیاری بختیاری 07 Mar, 2018 روحانی، رفراندوم، راه دوم

با عرض سلام
بحث رفراندوم رهبر انقلاب که بصورت بسیار ویژه توسط رسانه های بیگانه و حتی معاندان داخلی با شانتاژ فراوان دستمایه ایجاد شایعات و تهمت هایی شد یک دروغ بزرگ بود که با انتشار فیلم کامل آن جلسه حقیقت برملا شد ولی متاسفانه افرادی هستند هنوز که نمیخواهند حقایق را ببینند و بپذیرند!
شما را دعوت میکنم که مطلبی که در همین خصوص با عنوان : "شبهه قدیمی و فیلم جدید در مورد جلسه خبرگان برای انتخاب رهبری" مطرح شده است را منصفانه مطالعه بفرمائید.
مطلب دوم در مورد پیشنهاد آقای روحانی در رفراندوم:
در این مطلب سابقه برگزاری رفراندوم در جمهوری اسلامی ایران را بیان کرده ایم و ضمن اینکه اگر این پیشنهاد  قانونا در اختیارات ایشان باشد چه مسائلی اهمیت برگزاری رفراندوم را دارد ؟!
به همین سادگی

Retrato de بختیاری بختیاری 01 Jan, 2018 با دین مشکل ندارم اما جامعه ما چه نسبتی با دین دارد؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
منظور شما این است که مشکل در اجرای احکام اسلامی است؟!یا اینکه مجریان نسبت به رفتار بر اساس احکام بی توجهند؟!
 

Retrato de بختیاری بختیاری 23 Dez, 2017 چرا رهبر تذکر جدی نمیده

دلایل عدم ورود رهبری در امورات اجرائی

چرا رهبرمعظم انقلاب(دامت برکاته) با مسئولین هنجارشکن برخورد نمی‌کند؟ آیا نیاز نیست از قدرت خود در جهت مبارزه با مفاسد و تخلفات بهره ببرند؟ در ادامه متن، به این مطالب پاسخ داده می شود.

متاسفانه مشاهده می‌شود بعضی از مردم دانسته یا ندانسته، کم‌کاری بعضی از مسئولین در امور اجرائی و نظارتی را به مقام معظم رهبری نسبت می‌دهند، بسیاری از مردم انتظار دارند و یا تصور می‌کنند که تصمیم‌گیری  باید از سوی رهبر معظم انقلاب اتخاذ گردد.پاسخ به این مطلب را در چند نکته مهم خواهیم داد:
الف: مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران فقط عزل و نصب رئیس قوه قضائیه، فرماندهان نظامی و انتظامی عالی رتبه و نهادهای وابسته به رهبری مثل کمیته امداد و... برعهده رهبر می‌باشد. عزل و نصب دیگر مسئولین اجرائی کشور بر عهده رؤسای قوای سه گانه است. البته ناگفته نماند که در اصل هشتاد ونهم از اصول قانون اساسی عزل رئیس جمهور(با شرایط خاص) بر عهده‌ی رهبر معظم انقلاب است.
ب: وظیفه معظم له سیاست‌گذاری در امور کلی و کلان کشور است نه ورود به جزئیات، با این‌حال رهبر معظم انقلاب، همواره تأکید به برخورد به‌هنگام، با تخلفات و رفع نواقص در نظام اداری و نظارتی کشورنموده و از مسئولین ذیربط رفع کاستی‌ها را به‌طور مکرر مطالبه کرده‌اند.
ج: با توجه به این‌که مسئولین نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ایران به طور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق انتخابات مشخص می‌شوند واساس نظام بر مبنای مشارکت و مردم‌سالاری دینی بنا نهاده شده است، مقام معظم رهبری به خواسته‌های مردم احترام می‌گذارند وتا جائی که مصالح نظام و انقلاب به خطر نیفتد در امورعزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنند.
د:  کنترل و رسیدگی به تخلفات اداری و اجرایی و برخورد با مفاسد، در حوزه وظایف رؤسای قوای سه گانه است وامید است قبل از آن‌که به وضعیت بحرانی برسد و نیاز به ورود مستقیم رهبری باشد، مفاسد کنترل و مُفسدین محاکمه شوند.
ه: فی الحال دشمنان داخلی و خارجی، درصدد هستند تا با جوسازی رسانه‌ای در فضای مجازی و بزرگ‌نمایی مشکلات به خیال خود، زمینه‌ی دخالت احتمالی رهبری در امور اجرایی را فراهم و سپس بر اساس یک سناریوی از پیش طراحی شده و با نسبت دادن انواع اتهامات به ساحت مقدس ولایت فقیه، کشور را به آشوب بکشانند. در واقع هدف دشمن از بزرگنمایی این مشکلات و مقصر جلوه دادن مسئولین عالی نظام در سطوح مختلف، ناامید ساختن جامعه و همراه نمودن افراد ساده لوح با این دشمنی، برای تشکیک در مورد کارآمدی نظام و زیر سؤال بردن جایگاه ولایت فقیه و در نهایت، ایجاد بهانه برای دخالت در امور کشور از طریق عوامل وابسته داخلی و فراهم نمودن شرایط برای اجماع جهانی علیه ایران است.
انتظار می‌رود با تذکرات رهبری، هوشیاری مردم همیشه در صحنه و اقدامات مجدانه مسئولین، به زودی شاهد برچیده‌شدن کامل مفاسد باشیم.

لینک مطلب در رهروان ولایت

Retrato de بختیاری بختیاری 26 Nov, 2017 لایه باز - هفته بسیج مبارک

سلام
ممنون از شما

Páginas

آمار مطالب

مطالب ارسالی: 313