متوجه شدم پدرم دارد خیانت می کند

02:23 - 1395/09/21

پدرم داره به مادرم خيانت ميكنه شك كردم بعد از چك كردن گوشيم مطمئن شدم كلى عكس و اس ام اس پيدا كردم من دارم داغون ميشم داغون هر دفعه مادرمو ميبينم ميگم حق اين زن نيست اين زن يه فرشتس هميشه پاى همه چيه زندگيش واستاده من نميتونم از پدرم متنفرم بشم من خيلى بدبختم

توروخدا يكى به دادم برسه

http://btid.org/node/102167

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 4 =
*****
تصویر حسین وجدانی «مشاور»

با سلام، ابتدا از اینکه ما را به عنوان راهنمای خود انتخاب کرده‌اید، تشکر می‌کنم.

ضمن همدردی و درک شرایط سخت شما، ولی نباید با این مسأله صرفا به صورت احساسی رفتار کنید؛ چرا که یک رفتار احساسی و اشتباه، می‌تواند به قیمت از هم پاشیدگی یک خانواده تمام شود؛ اینکه پدر شما واقعا این کار را کرده است یا نه و اینکه اگر این کار را کرده است به چه علت بوده و چه توجیهی برایش دارد، ما و شما نمی‌توانیم در این باره به راحتی قضاوت و پدرتان را محکوم کنیم.

اگر هم کار پدرتان توجیهی نداشته نداشته باشد، بازهم شما نمی‌توانید این موضوع را به مادرتان منتقل کنید؛ چرا که گفتن این مسأله به مادرتان چه بسا به قیمت از بین رفتن یک زندگی تمام شود. شما فرض کنید که این موضوع مهم را به مادرتان گفتید، فکر می‌کنید بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد؟ جز اینکه حداقل پیامد آن این است که مادرتان نسبت به همسرش بدبین و همواره در زندگی از این موضوع بسیار ناراحت می‌شود و چه بسا این ناراحتی منجر به طلاق و جدایی او از همسرش نیز بشود، امّا به نظرتان در این رابطه کدام طرف ضرر و آسیب بیشتری خواهد خورد؟ مسلما مادرتان بیشترین آسیب را در این جریان خواهد خورد.

همیشه به خاطر داشته باشید که یکی از خصوصی ترین و محرمانه ترین روابط، رابطه زن و شوهری است که هیچکس نباید در آن دخالت داشته باشد مگر با اجازه خود زوجین. لذا شما کاربر گرامی که از روی تجسس و یا بدون اراده متوجه بی وفایی پدر خود شده اید ضرورت دارد که از کنار این مساله بگذرید. و اصلا نباید تجسس می کردید به ترتیب زندگی والدین خود دست نزنید و به طور مستقیم حتی مادر خود را متوجه این امر ننمایید. در اکثریت غریب به اتفاق خیانتها وبی وفایی ها هر دو طرف متوجه اتفاق روی داده هستند اما بنا به برخی از مصلحتهای درست یا نادرست، برخورد جدی با آن نمی کنند لذا شما هم بهتر است در روابط خصوصی والدین خود تجسس نکنید.

موفق باشید