کلا میل جنسی نه به غیرهمجنس نه همجنس نه خودارضایی ندارم

15:45 - 1397/03/08

سلام ببخشید من کلا به نه همجنس علاقه و کشش دارم نه غیر همجنس نه خودارضایی. گاهی وقتا به زور خودارضایی میکنم مبادا کلا حس شهوتم از بین بره. به ازدواج فکر نمیکنم چون میترسم شهوتی نداشته باشم که شریکمو ارضا کنم. کلا دوست ندارم ازدواج کنم دوست دارم تا آخر عمر تنها باشم.این مشکلی داره یا نه در صورتی که من هیچ شهوتی ندارم به کسی یا چیزی؟(ناتوانی جنسیم ندارم)

میدونم این خیلی ربطی نداره ولی جوابی واسش دارین ممنون میشم.

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/133682

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
4 + 1 =
*****
تصویر توفیقی

سلام

مجرد ماندن تا آخر عمر به شرط حفظ عفت مشکلی شرعی ندارد اما لازم است که به چند مسئله توجه داشته باشید:

اول: هدف از ازدواج فقط ارضاء نیازهای جنسی نیست. عمل به سنت رسول خدا ، فرزندار شدن و داشتن وارث، تکثیر نسل و افزایش جمعیت و تامین نیروی انسانی لازم برای جامعه، برطرف کردن نیازهای عاطفی،دور شدن از تنهایی و رسیدن به آرامش، و.... میتواند از عوامل و انگیزه های رفتن به سمت ازدواج باشد.

دوم اینکه نداشتن تمایلات جنسی مسئله ای است که میتواند حاصل عوامل مختلفی اعم از مشکلات جسمی و روانی و محیطی ، عوارض برخی داروها، نوع تغذیه و.... باشد که قابل بررسی و درمان هست.  این مسئله در تخصص روانشناسان، روانپزشکان(متخصص اعصاب و روان)، متخصص زنان،اورولوژیستها(متخصص کلیه و مجاری ادراری) میباشد.

موفق باشید.

تصویر destiny
نویسنده destiny در

آگر خانم هستین طبیعیه.....