تا یک سال نمیتونم اما اون نره

18:54 - 1398/08/06

دل بسته دختری شدم که خواهر دوستم است 1شرایط ازدواج را ندارم تا یک سال دیگه 2میترسم خاستگار بیاد براش

چیکار کنم حالا

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش بعد از فعالیت مفید، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/147387

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
18 + 2 =
*****
تصویر ازیتا
نویسنده ازیتا در

ناشناس چ میگی

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

شما چند سال دارید؟ دلبستگی شما به خواهر دوستتون به خاطر چیه؟ یعنی چی داره که بهش دلبسته شدید؟ دخترخانم چند سال داره؟ در حال تحصیل هستید یا کار می‌کنید؟

این‌ها سوالاتی است که می‌تونه به ما در راهنمایی هرچه بهتر به شما کمک کند.

موفق باشید.

تصویر محمد
نویسنده محمد در

سلام 

دختره خوش برخورد خوب و باحجاب و درحال تحصیله دانشگاه میره البته وضعیت مال ضعیفی دارند دختره 23سالشه و من 26 سالمه ولی تمام ترس من از اینه که دختره از این که بخواد از خونه بابا خلاص بشه جواب مثبت بده برادرش کاملا منا میشناسه و من هیچ شناخت از اخلاق دختره ندارم میترسم برم دختره قبول کنه ولی اخلاقشا من نپسندم و داداشش هم رفیقمه نمیدونم چی کار کنم 

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام مجدد

برای اینکه شناخت بهتری از دخترخانم داشته باشید، می‌تونید از مادرتون بخواهید که به یه بهانه‌ای با مادردخترخانم رابطه برقرار کنه و برای چند مدت، دخترخانم رو زیر نظر بگیره. اگر بعد از چند دیدار، مادرتون به طور کلی رفتارهای دخترخانم رو تایید کرد. اون وقتی می‌تونید به اتفاق خانواده صرفا جهت آشنایی بیشتر رفت و آمد داشته باشید؛ یعنی بدون اینکه متذکر این مسئله بشید که قصد ازدواج یا خواستگاری رو دارید، صرفا یه رفت و آمد خانوادگی رو داشته باشید و بعد در صورت صلاحدید خانواده به خواستگاری دخترخانم بروید، اما برای شناخت دقیق تر می‌تونید چند جلسه رو برای شناخت بهتر دخترخانم باهاش صحبت کنید و متوجه جزئیات بیشتری از ایشون بشید. اگر هم بعد از چند جلسه گفتگو به قطعیت درباره شناخت ایشون پیدا نکردید، اون وقت می‌تونید به اتفاق دخترخانم نزد یه مشاور ازدواج بروید تا مشاور در شناخت همدیگر به طرفین کمک کند.

مشاور می‌تونه زودتر و بهتر و دقیق‌تر به طرفین کمک کند تا همدیگر رو بهتر بشناسند و اونجاست که به یاری خدا به قطعیت نسبی درباره ازدواج با دخترخانم می‌رسید. این روش تاحدودی مطمئن‌تر در شناخت دخترخانم است.

درباره اینکه فعلا تا یه سال دیگه شرایط ازدواج رو ندارید هم عرض بکنم که گذراندن این فرایندی که گفتم خودش می‌تونه 6 ماه تا یه سال طول بکشه، بنابراین شناخت خانواده و دخترخانم رو از طریق مادرتون کلید بزنید تا اون موقع هم ان شاء الله شرایط ازدواج رو پیدا خواهید کرد. در ضمن کار رو به خدا بسپارید و ازش بخواهید اگر خیر است شرایط این وصلت رو فراهم کند. بنابراین دیگه نگران بعدش نباشید و نتیجه رو به خدا واگذار کنید.

موفق باشید.

تصویر ازیتا
نویسنده ازیتا در

شبیه فیلم سام ونرگس شده.  هی روووزگار

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

با دوستت حرف بزن بگو خاهرشو دوستش داري بگو صبرکنه تاشرايطت اوکي بشه..خوشبخت بشي

تصویر احسان69

چه حرفیه تو میزنی؟؟مگه نمیشنوی آزیتا میگه شبیه فیلم سام نرگس شده؟؟؟ بره به دوستش بگه که اونم تو پارکینگ زیر ساختمون چاقو در بیاره خودشو بکشه بعد این طفلکیو ببرن زندان ... بعد یکی شهادت بده که این داداشه رو کشته بعد اینو ببرن بالای دار ... بعد دختره جیغ بکشه که این داداش منو نکشته بهش رحم کنید و اینا بعد طناب بندازن دور گردنش یهو ببینن بابای داداشه اومده رضایت داده .. بعد از دار بیارنش پایین و ببرنش رو دوششون؟؟؟   راستی آخرشم بدم نشدااا  ناشناس راس میگه برو بگو به داداشه. آخرش خوب تموم میشه خیییالت راحت !

تصویر Zzzzzz
نویسنده Zzzzzz در

خيلي خوبي خيلي
امروز گريه کردم حرفاتو خوندم فقط خنديدم..حيف تو دختره آدم خيلي خوبيو از دست داد
هميشه راست ميگم شک داري؟

تصویر احسان69

فدای تو.  نظر لطفته 

من به هیچ کدوم از حرفات شک ندارم 

تصویر Zzzzzz
نویسنده Zzzzzz در

قربانت عاقا...برات گذاشته بودم داستانمو نخونديش ظاهرا نميتونم لينکشو بذارم خودت تو پاسخ هاي اخير بخون

تصویر احسان69

زهرا؟! رو اسمت کلیک میکنم باز نمیشه

تصویر ازیتا
نویسنده ازیتا در

چیکارش داری؟؟؟

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

ذهنتو منحرف نکن دختر

تصویر ازیتا
نویسنده ازیتا در

توچی میگی

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

ب جون خودم ک ن ب جون خودش دوست دارم