کنجکاوی بیجا و عذاب وجدان شدید

16:33 - 1398/09/24

سلام خسته نباشید.من دختری ۲۳ ساله هستم در یک گروه اجتماعی عضو شدم در که به دلیل اسم اون گروه کنجکاو شدم که این که میگن چیه و چجوری انجامش میدن و از طرفی ام دوستام و بعضی از اقوام بهم میگفتن تو هیچی از رابطه با پسر و... نمیدونیبرو یکم یادبگطر براز آیندت اگر چیزی ندونی امروز که بری خونه بخت فردا شوهرت برت میگردونه باید روابط رو یاد بگیری.در این گروه که عضو شدم با چند تا پسر که حرف زدم و گفتن که باید چیکار کنی و... در واقع سکس چت بود من هم چند بار این کار رو انجام دادم . الان عذاب وجدان دارم آخه تا حالا پاک زندگی کردم خیلی حتی تو فکر این چیزا هم نبودم و ... حالا فکر میکنم به شوهر آیندم خیانت کردم و حس میکنم پاکدامنیم از بین رفته و خدا منو نمیبخشه . اما توبه کردم و دیگه نرفتم ولی خب حس بدی دارم و این انگار خیانت به همسر آیندمه چه کار کنم من به نظر شما

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش بعد از فعالیت مفید، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/148744

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
10 + 1 =
*****
تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

پیگیر شدن درباره روابط زناشویی اون هم برای یه دختر مجرد (حتی پسر مجرد) آسیب زننده است تا چه رسد به ارتباط با یه نامحرم ولو به صورت چتی ... . خب الان که سر از این روابط دراوردید، آیا ذهنتون آروم شده؟ بالطبع که نه از یه طرف عذاب وجدان که به شما فشار میاره و از اون طرف تخیل سازی توی این زمینه برای یه فرد مجرد، ذهن و روانش رو درگیر می‌کنه و اصطلاحا آرامش روانی روانی و ذهنی رو نخواهد داشت.

مهارتهای زناشویی رو هم در دوران عقد و نامزدی می‌شود به دست آورد. از طرفی این نوع روابط به جهت غریزی بودنش به راحتی یاد گرفته می‌شود و نیازی نیست که قبل از تاهل بخواهید در این زمینه جستجو کنید! از اینکه بالاخره متوجه اشتباه و خطا آلود بودن کارتون دارید خوبه ولی باید اولا در اسرع وقت از اون گروه اجتماعی خارج بشید و اون رو کاملا ترک کنید. ثانیا پشیمونی کافی نیست. لازمه به درگاه خداوند هم توبه کنید که ان شاء الله خداوند هم توبه شما رو قبول می‌کند. ثالثا اینکه احساس خیانت به همسر آینده تون می‌کنید، این حستون رو می‌فهمم و طبیعیه که چنین حسی رو داشته باشید، ولی مواظب باشید که خیلی شما رو تحت تاثیر قرار ندهد. بالاخره شما متوجه خطای خودتون شدید و جبرانش هم اینه که دیگه اون خطا رو تکرار نکنید. لذا با گذر زمان و برگشتن به پاکی، این احساستون هم کمرنگ خواهد شد. 

موفق باشید.

تصویر احمرضا
نویسنده احمرضا در

این جمله تون غلطه که خدا من رو نمیبخشهو مشکل اصلی شما بر سر اعتقادات شما سر این جمله اشتباه است. کی گفته خدا نمیبخشه؟؟

البته اگر توبه واقعی بکنید قطعا میبخشه.

فکر خیانت به شوهر آینده هم نکنید؛ از این به بعد پاک باشید (البته کار سختیه، چون شیطون الان دیگه دنبال شماست مطمئنا تا از هر راهی شده دواباره شما رو گول بزنه). به فکر خیانت به همسر آینده نباشید. چون هرکسی شاید استباهاتی داشته باشه. مهم اینه که فهمدید اشتباه کردید.

تصویر hasan_66
نویسنده hasan_66 در

سلام. خواهر من شما خودت باش، همین خودش کلی هست. اونی که کلی تو این کار غوطه ور شده چی داده و چی گیرش اومده؟

ببینید، یه سری چیزها آدم به فراخور موقعیت و سنش بدونه بد نیست و میشه گفت لازمه، اما صحبت در مورد ارتباطات و روابط بزرگسالان طبعا مخاطره آمیزه ، همینطوری که شما با صحبتهایی که کردید باعث شده احساس خوبی نداشته باشید. اگر چیزی میخواید بدونید از یک مشاور ترجیحا هم جنس کمک بگیرید. از منابع دیگه آفت های خودشو داره چون سایق یا انگیزه جنسی قوی هست و هر طیف آدمی ممکنه این در وجودش فعال باشه (بنا به طبیعت آدمی) و حرف به خطا و انحراف بره.

از بابت حرف دوستانتون نگران نباشید. باور کنید دوست خوب این حرف رو نمیزنه. عفت و حیا یه نگینی هست که خدا رو شکر تو وجود شماست و به خودتون اومدید.