حق طلاق و حضانت بخاطر همجنس بازی همسر

19:03 - 1398/11/17

آیا دادگاه به علت همجنس‌بازی مرد، حکم طلاق زن را صادر میکند؟

آیا زن میتواند حضانت فرزند (به علت همجنس بازی مرد) را بگیرد؟

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش بعد از فعالیت مفید، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/149793

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
2 + 1 =
*****
تصویر الف.آذرکمان

سلام علیکم

از اینکه گروه اینترنتی رهروان ولایت را مناسب طرح سوال خود دانستید از شما سپاسگزاریم.

در مورد لواط باید بدانید اثبات آن سخت است و باید ادله معتبر کافی قانونی داشته باشید. لذا توصیه نمی شود بدون داشتن ادله معتبر این اتهام را وارد کنید ولی اگر بتوانید اثبات کنید که مسلما طبق قانون درخواست طلاق شما پذیرفته می شود.

در مورد حضانت هم اگر هر یک از والدین خصوصیاتی داشته باشد( من جمله فساد اخلاقی) که مضر برای فرزند باشد حضانت از وی سلب می شود.

در نهایت شما می توانید درخواست طلاق دهید و مواردی ک باعث عسر و حرج شما در زندگی شده است را عنوان نمایید و لواط را هم به طور خصوصی با قاضی در میان بگذارید شاید اماره ها به گونه ای پیش رفت که قاضی عسر و حرج شما را احراز کرد.

موفق باشید. 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام علیکم. از پاسخگویی و راهنمایی شما بسیار متشکرم.

ادله معتبر کافی برای اثبات لواط همسر چیست؟ محتوای پیامکهای قرار برای لواط، مخاطبین ذخیره شده در موبایل با کلماتی که نشانگر لواط است، عضویت در کانالها و گروه‌های مجازی فاسد مرتبط با لواط و عکسها و فیلم‌های پورن مرتبط با لواط در موبایل مرد، ادله معتبر است؟

دوستان مرد که می‌دانند او اهل لواط است و حتی برخی از آنها او را در خصوصی(مثل پیامکها) ، با الفاظی که نشان‌دهنده لواط مرد است، صدا میزنند، می‌تواند به عنوان شاهد و ادله معتبر باشد؟

متشکرم

تصویر الف.آذرکمان

ادله لازم برای اثبات لواط از این قرار است:

4مرتبه اقرار متهم

4شاهد عادل مرد

علم قاضی

مواردی که شما به عنوان مستندات ادعای خود از آن ها نام بردید می تواند در مورد سوم یعنی علم قاضی موثر باشد چرا که به لحاظ قانونی علم قاضی مقدم بر سایر ادله است. بدین معنی که اگر قاضی با دلایل مختلف از جمله تحقیقات محلی و اظهارات مطلع و سایر امارات و قرائن ادعای شما را واقع تلقی کند می تواند حکم به تحقق لواط دهد.

شما درخواست طلاق به علت عسر و حرج ارائه بدهید و ادعای سوء اخلاق بنمایید و در راستای اثبات سوء اخلاق زوج، مجموع قرائنی را که فرمودین ثبت و ضبط کنید و مطلعین را هم معرفی بفرمایید ان شاء الله موجب علم قاضی شود ولی در نهایت اگر هم اصل لواط اثبات نشود مجموع ادله شما، مشکلات اخلاقی را ک موجب عسر و حرج شده احتمالا اثبات می کند. ولی در کل همه این ها بستگی به میزان اعتبار و قوت ادله شما دارد که منجر به علم قاضی بشود یا خیر.

موفق باشید

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام علیکم. خداوند خیرتان دهد. ببخشید چند سوال دیگر از خدمتتان دارم. زن طی 7 سال زندگی مشترکش، با مراجعه به روانشناس و روانپزشک، در پی درمان مرد و حل مسئله بوده اما حالا با بی اثر دیدن اقداماتش و نگرانی برای فرزندش، متمایل به طلاق شده لذا اطلاعاتی درباره ابعاد قانونی و حقوقی مسئله ندارد. قبلا از راهنمایی کارشناس محترم، بسیار متشکرم. 

1.برای شروع این روال قانونی، زن باید از کجا شروع کند؟ 

2. اگر زن برای حفظ ظاهر و آرامش خانواده(مخصوصا فرزندش)، تمایل به پیشبرد مخفیانه روال قانونی(از شوهرش) داشته باشد، تا هم از مراحل پیش رو تا انتها، اطلاع کامل یابد و هم مدارک کافی و معتبر را فراهم کند، این اختفا تا کی ممکن است؟ (چون زن پس از چندین سال صبوری و داشتن فرزند، حالا هدفش از طلاق، حفظ فرزند از شر این پدر و گرفتن قطعی حضانت فرزند است لذا اگر از کسب حضانت فرزندش مطمئن نباشد، این زندگی را ادامه می‌دهد.)

3.شهادت 4 مرد عادل، با اقرار دوستانش به اینکه ما می‌دانیم او اهل لواط است، محقق می شود؟ یا آنها هم باید مدرک معتبر ارائه کنند؟

4.آیا اگر زن لواط شوهرش را اثبات کند، حد لواط(اعدام است؟) برای مرد اجرا میشود؟

 

تصویر ز . محسنی

فکر نمیکنم اینها سند محسوب بشه