هیچ وقت حس خوبی به خودم نداشتم

11:39 - 1399/10/05

از بچگی با همه فرق داشتم و هنوز هم دارم یه آدم منزوی که هیچ وقت موفق به ارتباط صحیح با همجنس هام نشدم تو زنگی هیچ وقت حس خوبی به خودم نداشتم همیشه یه چیزی تو پس زمینه ذهنم منو آزار داده و نذاشته حس خوبی به خودم داشته باشم نذاشته احساس خوشبختی کاملی از خودم داشته باشم هیچ وقت نتونستم مث یه مرد رفتار کنم جنسیت مرد و اندام نیمه مردانه ولی احساسات از یه زن بدتر الان تو این سن بعد از تشکیل خانواده با سه تا بچه که خودمو آخر خط میبینم و توان کنترل احساسات خودمو از دست دادم نمیدونم باید چکار کنم من خانواده دارم دوسشون دارم نمیخوام خم به آبروی هیچ کدومشون بیاد ولی دارم با کارهام همه چیز رو خراب میکنم اگه قبل ازدواج به اینجایی که الان هستم رسیده بودم غلط میکردم ازدواج کنم من گفتم شاید با ازدواج همه چیز درست میشه احساسات زنانم از بین میره ولی درست نشد که هیچ زندگی چهار نفر دیگر رو هم خراب کردم لعنت به من لعنت به این زندگی کاش اصلا وجود نداشتم گناه من چی بود که یه فرد به اصطلاح مسلمون شیعه معتقد مذهبی چرا باید تو زنگی واقعی به اینجا برسم که از همه چیز خسته شدم  چون هیچ چیزی حس خوشایندی رو که یه مرد باید از خودش داشته باشه بهم نمیده چرا من.؟ این همه آدم کافر و نامسلمان تو این دنیا خدا هست چرا من باید به اینجا برسم به هیچکس بدی نکرده بودم اهل ظلم کردن هم نیستم ولی بلایی بدتر از این نمیشد سرم بیاد . من این زندگی رو نمیخوام من خدامو میخوام من خود واقعیمو میخوام میخوام مثل یه مرد بالای سر زندگیم باشم ولی نمیشه  لعنت به اونی که دنیارو اینجوری خراب کرد تا افرادی مثل من هر روز تو گرفتاری خودشون دست و پا بزنن و درعوض نجات بیشتر به قهقرا برن 

-------------------------------------
کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: https://btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: https://btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين در مرور زمان نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مسئولين انجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: https://btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/156840

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 3 =
*****
تصویر Jawid
نویسنده Jawid در

اول باید تشکر کنم از همه افرادی که نظر دادن بعضی وقتا با خوندن همین نظرات آروم تر میشم سؤالی که تقریبا همه پرسیدن اینکه اندام نیمه مردانه یعنی چی؟ چراحس زنانه با وجود سه تا بچه ؟ دراین مورد باید بگم که یه زن رو تصور کنید که فقط یه آلت داره واحساساتش همون احساسات زنانه هست و باید ادای یه مرد رو دربیاره زور بزنه که مرد باشه این حس از بچگی با منه ولی بهش بی توجه بودم یعنی همیشه با خودم کلنجار رفتم که من چرا اینجوریم کی قراره از لحاظ روحی یه مرد بشم مث مردا حرف بزنم تصمیم بگیرم عمل کنم  این خصوصیات اخلاقی من باعث شده نتونم تو اجتماع حق خودمو بگیرم و بیخیال بشم خیلی جاها شخصیتم خورد و له شده به روی خودم نیوردم و دم نزدم چون مرد نبودم که از شخصیت و حق خودم دفاع کنم رفتارم همیشه برای دیگران هم تعجب آور بوده تا جایی که بهم تذکر داده شده که چرا مثل زنا حرف میزنی و رفتار میکنی خب من وقتیکه اینطوری هستم نمیتونم صدای مردانه از خودم در بیارم رفتار مردانه داشته باشم با دیدن بعضی از مردا از خود بیخود میشم ببخشید دلم میخواد مثل زن باشم تو بغلشون  گناه من چیه  من که تو ابتدایی ترین مسئله زندگیم موندم که آیا مرد هستم یا نه اگه مردم چرا اینطوریم آیا میتونم پدر خوبی باشم برای خانوادم خیلی زحمت میکشم که در رفاه باشن خیلی خودمو درگیر کار میکنم که از فکرش بیام بیرون ولی حالم تا این زمان هیچ وقت عوض نشده امروز هم سومین بچم به دنیا اومده حداقل این بود که برای امروز حالم عوض شده و غرق شادیم از خدا خواستم فقط بهم کمک کنه که بتونم پدر خوبی باشم برای بچه هام و مایه سر افکندگیشون نباشم بعد ازااین این زندگی کوفتی با من هر طور میخواد عمل کنه و اصلا منو نبخشه چون خودم هم نمیتونم خودمو ببخشم برام دعا کنید خیلی محتاجم  

تصویر "نمی دانم" چون سقراط
نویسنده "نمی دانم" چون سقراط در

تولد فرزندتون هزاران بار مبارک باشه. من که هیچ نسبتی با شما ندارم و شما رو نمیشناسم خبر ولادت فرزندتون روحم رو شاد کرد.

ان شاءالله تولد این بچه، تولد دیگری در زندگیتون ایجاد کنه. آمین

تصویر چنگیز پنگیز
نویسنده چنگیز پنگیز در

نفرمایید خواهش میکنم

شما نقش عمه را برای کاربران سایت دارید

خخخخخخخخ

تصویر "نمی دانم" چون سقراط
نویسنده "نمی دانم" چون سقراط در

بازم جای شکرش باقیه که از مادربزرگ سایت به عمه سایت ارتقایم دادید. خخخخ

اتفاقا عمه نیستم، خیلی مشتاقم عمه بشم. کی بیاد اونروز؟
ولی اینم بگم ها ! من اصلا فحش خورم ملس نیست! خخخخخ

تصویر مسیح
نویسنده مسیح در

خیلی گنگ گفتی یعنی حس میکنی زنی که داخل کالبدی مردانه گیر کردی اگه این طوره و ترنسی دیگه اندام نیمه مردانه چیه؟ مردی دیگه زنم که داری سه تام بچه داری دیگه اندام  از این مردونه تر عمو به ریخت که نیست به کاراییه.خوب برو پیش سکس تراپ مطلب برو اسمتم مستعار بگو چون براشون مهم نیست و تشکیل پرونده نمیدن ویه سیم کارت اعتباریم بگیر شمارشو بده مطب  خوبشو بری هزینشم ۳۰ دقیقه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ تومنه  ریز فاکتورهای ترنس جندر رو تو شما برسی میکنن از این بحران هویت جنسی نجاتت میدن . یه روحتو شکل جسمت میکنن یا جسمت رو شبیه روحت که دومی اصلا فک نمیکنم در شما صادق باشه. از نظر گرایش جنسی چطوری؟ به زن . به زن و مرد هر دو .یا به مردان فقط .به کدوم گرایش داری صادقانه  بگو ها ؟ اگه خواستی البته

تصویر Jawid
نویسنده Jawid در

کاش تمایلم به زن بود داداش من کلا گرایشم به ارتباط با مرد هست

تصویر مصطفی راهی

با سلام و عرض تشکر از مطلبی که ارسال نموده‌اید.
گرچه در شرایط سختی قرار دارید اما درعین‌حال در ابتدای صحبتم باید اعتراف کنم که قلم خوبی دارید و بیان احساساتتان بر خلاف مشکلاتی که دارید بی مشکل و راحت است.
سؤال ابتدایی ما این است که منظورتان از احساسات زنانه چیست؟ و سؤال دوم ما این است که بیان کنید این احساسات زنانه چه تأثیر منفی در زندگی‌تان داشته است؟ با پاسخ به این دو سؤال و شفاف شدن ابعاد ماجرا بهتر از هر زمانی می‌توان شما را در حل مشکلات به وجود آمده یاری رساند.
اما به‌هرحال نکات دیگری که در ادامه باید به آن اشاره داشته باشیم موارد زیر است.
1.خدا هیچ‌گاه بد کسی را نمی‌خواهد؛ چرا که قرآن کریم به زیبایی بیان می‌دارد: « مَا أَصَابَكَ مِنْ حَسَنَةٍ فَمِنَ اللَّهِ ۖ وَمَا أَصَابَكَ مِنْ سَيِّئَةٍ فَمِنْ نَفْسِكَ؛[1] هر چه از انواع نیکویی به تو رسد از جانب خداست و هر بدی رسد از خودِ توست.»
2.حال اگر بگویید که من در مشکلات خودم دخیل نبوده‌ام باید باز بگوییم که خدا بد کسی را نمی‌خواهد اما گاهی انسان را به امتحان و ابتلاء می‌اندازد تا او عیارش بالاتر رود و او به‌عنوان یک فرصت از آن استفاده نماید. امام صادق علیه‌السلام در روایتی می‌فرماید: «اگر مؤمن پاداشی را که برای مصیبت‌ها خداوند برایش در نظر گرفته بداند، هر آینه آرزو می‌کند که او را با قیچی تکه‌تکه کنند.» (اصول کافی، ج3، ص354).
3.خدایی که انسان را امتحان می‌کند به چیزی که در توان او نیست او را امتحان نخواهد کرد پس بدانید که در درون تو حتماً ویژگی‌ها و توانایی‌های بالایی وجود دارد که احتمالاً تو از آن غافلی و رمز پیروزی تو یافتن این توانایی‌هاست.
4.نشانه این توانایی را خودتان در گفته‌هایتان ذکر کرده‌اید که دارای سه فرزند هستید که این خود نشانه قدرت و از منظر دیگر یک فرصت است چرا که به‌درستی بیان کردید که آن‌ها را دوست می‌دارید پس انگیزه‌ی بالایی برای تغییر دارید.
5.حرکت شما یک گامش همین ارسال سؤال و مسئله‌تان بود که هر مشکلی یک راه‌حلی دارد و شما نیز در پی یافتن آن راه‌حل هستید و گام‌های بعد را نیز باید بردارید. با تلاش است که مشکلات حل خواهد شد و برکات الهی نیز نصیبتان خواهد گردد.
6.یاس و نامیدی نیز کلید ورود شیطان به درون شماست که با این باور که شما در مرحله امتحان شدن هستید پس باید به‌قدر وسعتان تلاش کنید، باید آن را از خود دور نگاه دارید. ناامید نشوید چرا که شما توان تلاش کردن را دارید.
7.طبیعتاً راه‌حل مسئله با کمک و مشورت پیدا می‌شود و پیشنهاد ما این است که به یک مشاور امین و کارآزموده مراجعه نمایید.

ما برای شما دعا می‌کنیم که در این مسیر موفق باشید و سبب افتخار فرزندانتان بشوید.
با تشکر از صبر و حوصله شما

تصویر Jawid
نویسنده Jawid در

سلام ممنون از نظر شما

بابت اینکه گفتین خدا بد کسی رو نمیخواد اینو مطمئنم حتی اگه بلایی بدتر از این سرم بیاد اصلا خدا رو مقصر نمیدونم وقتی که این پیامو نوشتم خیلی تحت فشار بودم 

تصویر مصطفی راهی

با سلام. مساله و مطلب شما مطالعه شد. مطالبی در اسرع وقت تقدیم شما می‌شود که ان‌شاءالله گره‌گشا باشد

تصویر "نمی دانم" چون سقراط
نویسنده "نمی دانم" چون سقراط در

با صحبتهای شخص ناشناس موافقم. بنده هم متوجه نشدم منظورتون از رفتارهای زنانه چیه؟ توضیحات شما برای بنده مبهم بود. ولی از باب کمک و... مسائلی رو خدمتتون مطرح میکنم اگه به کارتون آمد که خدا رو شکر . اگر هم که نه، شرمنده؛ وسع من، از دریافتم همین بود.

جناب، مردی که همسر و سه فرزند داره؛ بعید بنظر میرسه اندام نیمه مردانه داشته باشه! یا اینکه اطلاعات بنده ضعیف هست. والله اعلم. در این مورد نظر پزشکی میدید یا صرفا حس و حال خودتون هست؟ ایا منظورتون این بود که میل به جنس موافق و مفعول شدن دارید؟ اگر این باشه که یک انحرافه که برخی اقایون متاسفانه باهاش مواجه میشند. چیز جدیدی هم نیست. زمان حضرت لوط ع هم قوم ایشان شدیدا باهاش مواجه بودند.

ببینید برادر من، هر نگرشی، اثرات و بارهای روانی در ما داره که ممکنه ما از ان غافل باشیم. و ناخواسته متاثر بشیم از اثرات نگرشی که ندانیم پیامد اون نگرش هست. همین که شما در ذهنتون به این ذهنیت وزن میدید که زمانه ما فقط اینجوری هست؛ خب این خیلی ازار دهنده است. در حالیکه اگر من فکر کنم من یکی از هزاران نفری هستم که با این قضیه مواجهند، خیلی راحتتر با این قضیه مواجه میشم و برای درمانش چاره اندیشی میکنم، تا زمانی که فکر کنم فقط من و افراد معدودی مثل منند که گرفتارند و بقیه اصلا باهاش مواجه نبودند. 
شما در فرض اول ، این راه رو برای خودتون باز میگذارید که ببینید ایا همه اون هزاران نفر، آلوده شدند؟ پس چکار کردند؟!...

ولی وقتی ذهنیت دوم رو انتخاب می کنید؛ خب چون شرایط خودتون رو تنگ و ضیق میکنید و خودتون رو محصور در بن بست می کنید، بنابراین راه اصلاح رو بر خودتون می بندید. این میشه که اگر هزاران مشاوره هم برید و راهنمایی بگیرید فکر می کنید از یک کهکشان دیگه آمده و شما رو درک نمی کنه، نظراتش آرمانی هست،  تومدینه فاضله سیر میکنه.

ولی فارغ از این مساله که جسارتا فقط یک حدس بود، با توجه به اینکه فرمودید مذهبی هستید و حس می کنید از خدای خودتون دور شدید؛ بنظر میرسه دچار روزمرگی شدید.

همه افراد بشر گهگاه در زندگی با حس روزمرگی مواجه میشند. ممکنه برای برخی هم مدتش طولانی بشه؛ حال سختی هم هست. حس بیهودگی کردن و به قهقهرا رفتن حس بسیار آزار دهنده ای هست.

پیشنهاد میکنم در این مواقع خودتون رو مشغول عمل مباح یا عبادتی کنید، ولی بشکلی که پاسخگوی کشش و میل درونی تون هم باشه و شما رو اقناع کنه.

مثلا من خودم در این مواقع قرائت صرف قران میل درونی منو اشباع نمی کنه. ولی تحقیق در ایات موضوعی قران پاسخگوی میل درونیم هست. زمانهایی که اونجوری احساس خلاء میکنم یه موضوع قرآنی را برای خودم در نظر میگیرم و در موردش تحقیق میکنم. قران به این شکل، شفای روح من هست. ولی قرائت عربی گرچه عبادت هست و فضیلت داره ولی اون زمانهایی که حس خلاء دارم منو آرام نمیکنه.

یه زمانی هم یه کانال ایات موضوعی و تربیتی داشتم؛ 10 کا بود که واگذارش کردم. الان هم اینکارو میکنم. نتایج تحقیقاتم رو هم میذارم (اثار متأخر) هر که دوست داشت استفاده کنه. ممکنه شما مثلا با کمک کردن به دیگران این حس خوشایند رو بدست بیارید، از همون راه وارد بشید. کمک کردن که همیشه مالی نیست؛ گاهی معنوی هست. همینکه گوش شنوا برای حتی همسرتون باشید همون هم یکجور کمک کردن هست.

البته که طبع همه مثل هم و البته مثل من نیست. شما ببینید میل درونی خودتون به چه سمتی کشش داره. از اون راه وارد بشید.

من فکر میکنم اگر ما این هنر رو داشته باشیم که استعدادهای خودمون رو کشف کنیم و علایق درونی خودمون رو پیدا کنیم، اگر که برای شناخت خودمون نگاهمون بیشتر سمت درونمون باشه؛ کمتر نگاهمون به بیرون و جاذبه های انحرافی و منفی میفته و بسمتش میریم. 
چرا میگن "من عرف نفسه ، فقد عرف ربه، هر کس خودش رو شناخت،پروردگارش رو هم خواهد شناخت" برای همینه.

ببخشید اگه بی ربط بود. ان شاء الله مشاوره مشاور سایت براتون سودمند باشه.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

والا ما که نفهمیدیم دقیقا مشکل شما چیست؟

منظور از رفتار زنانه و نداشتن رفتار مردانه چیه دقیقا؟

خیلی گنگ بود

تصویر علیرضا2020
نویسنده علیرضا2020 در

سلام.الان من دقیق متوجه نشدم؟!شما مشکلتون چیه چرا افسرده شدید؟!این یعنی چی که اندام نیمه مردونه ولی مثل زنها احساساتی؟!شما که بقول معروف خرتون از پل گذشته دوتا بچه داری پس الان مشکل چیه اگر حضور دارید لطفا بیشتر توصیح بدید سوالتون کمی مبهم هست.موفق باشین

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

ببخشید مشکل شما اینه که اخلاق زنانه دارین؟ ولی صحیت هاتون این طور نشون نمیده . همین که میتونین زندگی 4 نفر رو بگردونین این یعنی مرد بودن همین که متعهد هستین و وفادار این یعنی مرد بودن این که خدارو باور دارین این خیلی خوبه . 

منظور شما از اینکه رفتار زنانه دارین چی هست؟ مگر شما چه رفتارهایی انجام میدین؟

میتونین درباره مردها و خصوصیات اخلاق مردها بیشتر مطالعه کنین. یا برعکسش رو تا خصوصیاتی که باعث میشه شما رفتار خودتون رو زنانه بدونین رو از خودتون دور کنین.

آیا همسر شما تا حالا به شما گفته رفتار زنانه دارین؟