اون بخاطر بچه من بخاطر پول!

08:31 - 1394/10/27

به کانال مشاوره ازدواج و خانواده در تلگرام بپیوندید برای ورود همین جا کلیک کنید.angel
سلام من دختری ۲۰ساله هستم ک در۱۷سالگی بامردی ۴۵ساله ازدواج کردم ب دلیل مشکلات زندگی وتنگدست بودن تن ب ازدواج اجباری شدم بعداز۳سال نتونستم علاقه ای بهش داشته باشم درضمن قبل ازمن۲زن داشته وبچه دارنشده و منو بخاطر بچه دارشدن گرفته ومنم بچه دار نشدم منم بخاطر پولای اندکی ک بهم میده دوست پولکی داشتم الان هیچ علاقه ای بهش ندارم بحاطر بی‌علاقه ای ماتفاهم خوبی نداریم دراین راستا کمکم کنید

http://btid.org/node/83950
تصویر mohammadi
نویسنده mohammadi در

با سلام و تشکر از دوستانی که در این بحث شرکت داشته‌اند.

می‌توانید جمع بندی و پیگیری مطلب را از لینک زیر پیگیری نمائید:

http://www.btid.org/fa/news/90548

تصویر Ba.nu
نویسنده Ba.nu در

خب اونم بخاطر بچه ١خانم ٣٠سال كوچيكتر از خودشو گرفته حالا ك از اين خانومم بچه دار نميشه از كجا معلوم رفتار اين آقا عوض نشده؟
خب شمام اشتباه كردي خواهر من،با اينكه آدم تا در شرايط يكي نباشه نميتونه دركش كنه و بهش حق بده اما خب با زندگي خودت بازي كردي ديگه.

تصویر doki
نویسنده doki در

دلیل عدم تفاهمتون چیه؟! اگه فکر میکنی دیگه نمیتونی با این مرد زندگی کنی و دوسش نداری بهتره الان ازش جدا بشی تا 5 سال دیگه چون الان شرایطت برای ازدواج مجدد بهتره. بعد هم فکراتو بکن ببین میتونی تا 30_ 40 سال دیگه با این شرایط زندگی کنی؟
آخه مگه کسی بخاطر پول زن کسی میشه؟ و اگر بخاطر پول زنش شدی بقول مشاور الان مگه پول نداره که دلتو زده؟ یا اینکه الان خودت پولدار شدی حالا میخوای بری دنبال ی زندگی جدید ؟ مگه زندگی بچه بازیه؟

تصویر خانم آسمان

لطفا فداکاری کن و باهاش زندگی کن وگرنه بازم میره شش تا زن دیگه میگیره یکی نیست بهش بگه مشکل بچه دار شدن از خودش که قبلی ها هم بچه دار نشدن!!
ببرش مراکز نازائی شاید هنوز یه روشهایی واسه بچه دار شدنش وجود داشته باشه لااقل شاید سرت به این کارها گرم بشه کمتر عذاب بکشی تو زندگی.

تصویر mohammadi
نویسنده mohammadi در

با سلام و تشکر از اعتماد شما به گروه مشاوران "رهروان ولایت"؛

شما به هر نیتی با هم ازدواج کرده باشید، آنچه مهم است این می‌باشد که شما اکنون با هم زن و شوهر هستید. البته قبول داریم که نبود علاقه مشکل کوچکی نیست، منتها این مورد به گونه‌ای هم نمی‌باشد که نشود آن را حلّ نمود.
الان متاسفانه برخی خانواده‌ها هستند که در آن زن و شوهر، نه تنها ممکن است علاقه‌ای نداشته باشند بلکه به نوعی همدیگر را شکنجه روحی و جسمی هم می‌دهند، که نسبت به چنین خانواده‌هایی، خداروشکر شما وضعیت به مراتب بهتری را دارید.
این جا سه سوال می‌توان مطرح کرد که شاید به نوعی کمک کننده باشد در پاسخگویی:
1 - فرمودید به خاطر پول به ایشان علاقه‌مند شدید، خب آیا این ویژگی پولدار بودن ایشان از بین رفته که شما علاقه‌تان را از دست داده‌اید یا هنوز هم ایشان فرد ثروتمندی محسوب می‌شوند؟
2 - و فرمودید با ایشان تفاهم ندارید! دقیقا تفاهم در چه مسئله‌ای ندارید؟
3 – علت بچه دار نشدن شماها چیست؟ آیا به پزشک مراجعه نموده‌اید یا نه؟
جدای از این دو سوال باید عرض شود، گاهی اوقات متاسفانه برخی افراد از کاه، کوه می‌سازند و مشکلی کوچک را بزرگ در نظر می‌گیرند و با همین تصویر سازی اشتباه، زندگی خود و دیگران را به آتش می‌کشند!
باید بدانیم خیلی از موضوعات زندگی و آنچه آن را مشکل می‌پنداریم زاده نگاه ما به آن مسئله است، اگر با دید منفی به آن نگاه کنیم باورمان خواهد شد که آن اشتباه است و غیر قابل تحمل، اما اگر با دید دیگری به آن نگاه کنیم، شاید همان مطلب کوچک، و حتی دوست داشتنی به نظر برسد!
شاید آنچه ما اکنون داریم و قدرش را نمی‌دانیم، چیزی باشد که خیلی‌ها آرزوی داشتن آن را دارند. پس نگرش خود را تغییر دهیم و سعی کنیم از هرچه داریم بهترین استفاده‌ها را ببریم.
امام صادق (علیه‌السلام) می‌فرمایند: خداوند متعال به قومی نعمتی عطا می‌فرماید، اما آنها شکر نعمت را بجا نیاوردند و خداوند همان نعمت را به نحوی برایشان تبدیل به سختی و بدبختی می‌گرداند، از آن طرف خداوند به قومی مصیبتی می‌رساند اما آن قوم ناشکری نمی‌کنند بلکه صبر را پیشه خود می‌سازند، خداوند هم به پاس همین شکرگزاری، آن سختی و مصیبت را برایشان تبدیل به نعمت می‌کند! (1)

امیدوارم خوشبخت باشید.
-------------------------------------------------
پی‌نوشت:
1 - إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ أَنْعَمَ عَلَى قَوْمٍ فَلَمْ يَشْكُرُوا فَصَارَتْ عَلَيْهِمْ وَبَالًا وَ ابْتَلَى قَوْماً بِالْمَصَائِبِ فَصَبَرُوا فَصَارَتْ عَلَيْهِمْ نِعْمَةً[كافي ج2 ص92]