نظرات soha

Retrato de soha soha 19 Abr, 2014 باید برای ازدواج منتظر قسمت بمونم؟

عجب آدمی هستین. اگه شوخی هست، که شوخی خیلی بی جایی هست. اگر هم جدیه، حیف که دستم بهتون نمیرسه وگرنه نشونتون می دادم چه جوری قرار میذارم.
 

Retrato de soha soha 19 Abr, 2014 باید برای ازدواج منتظر قسمت بمونم؟

بله. من خودم هم گفتم که ممکنه اشتباه برداشت کرده باشم. حالا هم قرار نیست چیزی به ایشون بگم. اما تجربه من میگه اتفاقا آقایون خیلی وقت ها به در میگن تا دیوار بشنوه. اما در این مورد مطمئن نیستم.

نه زیاد هم تلخ نیست :). زندگی ادامه داره. آسمون هم آبیه. این مورد هم چون تصورم این هست که ممکنه ازدواج با ایشون زندگیم رو بهتر کنه و باعث پیشرفت بیشتر من و ایشون بشه، به فکرش افتادم. اگه ایشون همچین فکری نداره خب من که نمی تونم مجبورشون کنم.

شاید قبلا درک نمی کردم، اما الان که کار می کنم، قدر 100 هزار تومن پول رو هم می دونم. می دونم اداره کردن یه خانواده اصلا آسون نیست و نیاز به همکاری زن و مرد داره. اما به شرطی که هیچ کدوم قربانی نشن و هر دو با هم پیشرفت کنند.

در ضمن خانم هایی که کار می کنند بیشتر سختی زندگی رو درک می کنند و قدر زندگیشون رو خوب می دونن. البته این کلی نیست و همیشه استثنا وجود داره.

مادرانی که از همه وجودشون برای بچه هاشون مایه میذارن محاله نفهمند زندگی سخته. محاله ...

Retrato de soha soha 19 Abr, 2014 باید برای ازدواج منتظر قسمت بمونم؟

شرمنده اشتباه گرفتی. لازم نیست منو از تنهایی بیرون بیاری. به فکر خودتون باشید.
 

Retrato de soha soha 18 Abr, 2014 باید برای ازدواج منتظر قسمت بمونم؟

خانم حسرت ( کاش اسمتون این نبود)، مثال های خوبی آوردید. من هم تمام این چیزهایی رو که گفتید لمس کردم و می فهمم چقدر دردناکه که فقط به خاطر جنسیتت که خودت در انتخابش نقشی نداشتی، موقعیت های خوبی رو از دست بدی.

برای شما و همه دخترهای ایرانی (و همین طور پسرها :) )، آرزوی زندگی های بهتر، شادتر و بی دغدغه تر دارم.

به پیشنهادتون فکر می کنم. امیدوارم بتونم بهترین تصمیم رو بگیرم. تصمیمی که بعدها خودمو بابتش سرزنش نکنم. امیدوارم شما هم بهترین تصمیم رو بگیرید و اون آقا پسر هم این مساله رو بفهمند و بابتش خرسند باشن.

شاد و سربلند باشین.

 

Retrato de soha soha 18 Abr, 2014 باید برای ازدواج منتظر قسمت بمونم؟

امیدوارم روزی برسه که آدم ها به خاطر شایستگی ها و تلاششون پیشرفت کنند نه به هر دلیل دیگه.

بله بحث خوبی بود ... خوشحالم که شما دارید پیشنهاد اتمام بحث رو میدید :) و نه من.

خارج از شوخی فقط از تجربه های خودم به عنوان یه دختر ایرانی میگم، کاملا نظرم شخصیه و هیچ حکمی نمی خوام صادر کنم یا همه رو با یه چوب برونم. فقط نظر شخصی: با خیلی از مردهای ایرانی که برخورد داشتم رفتارشون با خانم ها اصلا جالب نیست: یا از این بر بوم افتادن یا از اون طرف. کسی که متعادل بتونه رفتار کنه رو خیلی کم دیدم. امیدوارم هم ماها یاد بگیریم چه جوری باید با آقایون رفتار کنیم و هم اون ها.

ممنونم... ان شاا...

برای شما هم آرزوی موفقیت دارم.
 

Páginas

آمار مطالب

مطالب ارسالی: 1