دیگه میخوام بزارم برم

10:34 - 1397/03/05

سلام من 11 سال ازدواج کردم .ثمره این ازدواج سه بچه بوده.زندگیمم خیلی دوست دارم .هم شوهرمو .هم بچهامو ولی واقعیت اینکه که عین یازده سال از شوهرم بی مهری .کم توجهی. فحش و عصبانیت و بهونه جویی های بی مورد دیدم آرزو به دلم موندش یه بار تشکر کنه بابت زحماتی که کشیدم تو زندگی هم خونه .هم ماشین و خیلی لوازم زندگی رو خودم مار میکردم خریدم بدون هیچ منتی . با تمام سختی های زندگی و بیکاری های که داشته کنار اومدم ولی دیگه نمیتونم احساس میکنم دارم حقیر میشم در مقابلش. آخه چقدر صبر کنم تا کی این گیر بده و فحشم که شده آب نبات انداخته دهنش دم نزنم حالا آقا اهل مسجد قران هییت وامام حسین هستش. به والله قسم بریدم من تک دختر خونه بابا حقم اینهمه نادیده گرفتن و بی مهری نبود .از نظر زرنگی و صبر و تحمل تو فامیل زبانزد هستم خودشم میدونه ولی باز داره با زبونش هر روز صدبار منو میکشه و زنده میکنه. هیچکس از پس سه بچه کوچیک پشت سرهم بر نمیاد که من میام ولی انگار دلش از سنگه منم خدمتکار خونش حاضر نیست یه استکان جابجا کنه که هیچ وقتی هم میاد کلی غر میزنه و خستگی هام چند برابر میشه . میخوام ولش کنم بزارم برم چند روزی تلنگر بهش بخوره درست شد شد نشد جونمو بردارم و برم قرار نیست چون خرجمو میده خونمو به شیشه بکشه. افسرده شدم اعصابم زده به گردن و دستم .

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/133553

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
3 + 8 =
*****
تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

سلام بعضی از مردا قدردان که نیستن همیشه طلبکار هم هستن نمیدونم گاهی حس میکنم روی این ادما از سنگ پا هم بیشتره.همسر منم اینجوریه به نظر من خیلی نامردیه انسان باید یه ذره انصاف داشته باشه وقتی زنش همجوره همراهشه اونم اگه تشکر نمیکنه زبونی لااقل تو رفتارش نشون بده حداقل زبونش به فحش وناسزا ونامردی وظلم باز نشه.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

چه از خود مچکرید شما

حالا کی گفته واقعا شما خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟

باید حرف شوهر بدبخت رو هم شنید

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

آیا همسرتان از همان اول ازدواج به شما بدگویی و... می‌کرد؟ آیا با دیگران هم اینگونه رفتار می‌کند؟ چگونه با هم ازدواج کردید؟ برای حل کردن مشکلتان، راهش قهر کردن و جدایی نیست. باوجود سه فرزند قهر و جدایی می‌تواند مشکلتان را پیچیده تر کند. بهتر است به اتفاق همسرتان به یک مشاور خانواده مراجعه کنید. اگر هم او راضی به همراهی شما نیست، توصیه می‌کنم که حداقل شما به یک مشاور مراجعه کنید تا به کمک وی بتوانید مشکلتان را کاهش دهید.

موفق باشید.