مطالب دوستان بهنوش

Portrait de امید به زندگی امید به زندگی 19 juin, 2017 ☆═━.≼⊰◦◊◦⊱≽ اتــاق گــفــتـــگـو ≼⊰◦◊◦⊱≽.━═☆
سلام خدمت همه دوستان شاید باورش سخته باشه اما من کماکان مشکلات و موضوعاتی که مطرح کردم رو نتوستم حل کنم و بدجوری اذیت میشم حتی بدتر هم شدم. واقعا علتش چیه ؟
Portrait de امید به زندگی امید به زندگی 16 mar, 2017 ☆═━.≼⊰◦◊◦⊱≽ اتــاق گــفــتـــگـو ≼⊰◦◊◦⊱≽.━═☆
سلام بچه ها آرزوی بهترین روزها رو برای همه عزیزان دارم اللهم عجل لولیک الفرج
Portrait de امید به زندگی امید به زندگی 09 fév, 2017 ☆═━.≼⊰◦◊◦⊱≽ اتــاق گــفــتـــگـو ≼⊰◦◊◦⊱≽.━═☆
بعد از سه ماه دوباره برگشتم ای کاش میشد خبر خوش از خودم بدم
Portrait de امید به زندگی امید به زندگی 16 sep, 2016 ☆═━.≼⊰◦◊◦⊱≽ اتــاق گــفــتـــگـو ≼⊰◦◊◦⊱≽.━═☆
سلام به همه خدا رو شکر خیلی حالم بهتره خیلی
Portrait de امید به زندگی امید به زندگی 03 sep, 2016 تاثیرگذارترین لباس در شب خاستگاری
اگه پسره موهای سفید داشته باشه یعنی لا به لای موهاش سفید باشه و رنگ کرده باشه چی ؟
Portrait de امید به زندگی امید به زندگی 02 sep, 2016 ☆═━.≼⊰◦◊◦⊱≽ اتــاق گــفــتـــگـو ≼⊰◦◊◦⊱≽.━═☆
اینم لینک یکی از مشکلاتی که دارم و دلیل اصلی من بابت مراجعه به پزشک بوده و همین مساله باعث عدم توانایی من در ازدواج و سایر موقعیت ها بشه https://fa.wikipedia.org/wiki/اختلال_اضطراب_اجتماعی  
Portrait de امید به زندگی امید به زندگی 02 sep, 2016 ☆═━.≼⊰◦◊◦⊱≽ اتــاق گــفــتـــگـو ≼⊰◦◊◦⊱≽.━═☆
سلام بچه ها همه کامنت ها رو خوندم. خسته نباشید ای کاش مسیولین سایت اتاق گفتگو رو درست میدادن تا به شکل بهتری میشد صحبت کرد در مورد اینکه من بحث رو ادامه ندادم باید بگم که خیر سرم رفته بودم جایی تا از فضای فکر و خیال و استرس و اضطراب و تنش های روحی و روانی دور باشم که متاسفانه نشد. الان که برگشتم نطرات رو خوندم و کاری به درست و غلط بودنش ندارم. نکته ای که هست اینه که خب اینو فهمیدم که نه تنها خودم من بلکه همه شماها برای اینکه تو این سایت مشکلی مطرح کنیم و به نتیجه ای برسید هیچ فایده ای نداره و حداقل برای من بیشتر جنبه دردل و آروم شدن داره. یه سوالی مطرح میکنم بعد منتظر میمونم ببینم بچه ها چی میگن اونوقت اگه نظرات باب میل من بود خوشم میاد و اگه نبود جواب میدم و درگیر میشم. خودم داره خنده ام میگیره !!!!! اومدم اینجا میگم رفتم روانپزشک قرص تجویز کرده بعد انتظار چیو دارم ؟؟ خب یکی میگه بخور یکی میگه نخور !!! البته دروغ نگم اینکه میام اینجا و بحثی رو باهم میکنیم و از اونجایی که تو دنیای واقعی همدیگه رو نمیشناسیم باعث میشه راحت تر باشم و یه جورایی اون حس تنهایی و اینکه کسی حرفت رو نمیفهمه تو دنیای واقعی رو از بین میبره. پیش خودم میگم خب من تو سایتی عضوم که چند تا دوستیم که هر وقت دلم بخاد میرم اونجا و با هم صحبت می کنیم و ... در مورد اینکه دوستان میگن مشکلاتت با ازدواج حل میشه باید بگم که فلسفه پیدا کردن این سایت و اومدن من به این سایت دقیقا ازدواج بوده و منم دنبال همین کار بودم ولی وقتی تو مسیرش رفتم دیدم یه مشکلاتی دارم که مانع این هدفم شده و سخت ترین قسمت ممکن اینه که آیا این مشکلات باعث شده من نمیتونم ازدواج کنم و درست تصمیم بگیرم یا اینکه با ازدواج این مشکلاتم حل میشه یا اصلا ربطی به ازدواج نداره و بعد ازدواج هم در من خواهد موند که این خیلی بده. در مورد روانپزشک هم باید بگم که چون مشکلاتم تحت تاثیر مسایل ازدواج بوده همه فکر میکنن به خاطر ازدواج نکردنمه که باید بگم متاسفانه من باید میرفتم پیش پزشک چون بحث افسردگی من از کودکی بوده منتها خودم باورم نمیشد و هر سال که بزرگتر میشدم سعی میکردم خود درمانی کنم و به طرق مختلف حلش کنم که مثلا یکیش همین ازدواج بود ولی میبینم نمیشه یعنی به عبارت دیگه اگه مشکل افسردگی رو درمان نکنم اتفاقا ازدواج هم نمیتونم بکنم یا تهش ازدواج خوبی نمیتونم داشته باشم. متاسفانه من علاوه بر مشکل افسردگی دچار چند تا ایراد دیگه هم هستم که اگه بگم خنده تون میگیره ولی تو جامعه امثال ما هم هستن و اون چند تا ایراد دیگه هم متاسفانه در کیفیت زندگی من تاثیر گذاشته. دو قطبی بودن من هم به این صورته که از اوج شادی و اعتماد به نفس بالا و شادابی یهو میرم به اوج غمگینی و ناراحتی و بی تفاوتی و افسردگی. مثلا ممکنه با دوستام بریم بیرون و با هم بگیم و بخندیم و بچرخیم و ... بعدش ممکنه مثل باطری خالی بشم یا یه روز تو خونه شادم و با روحیه ولی یه روز حتی نمیخام کسی رو ببینم و حرف بزنم. بعضی وقت ها از همه بدم میاد و شروع میکنم به عالم و آدم ایراد گرفتن و بعضی موقع ها میگم چه زندگی خوبی و من چقدر خوشبختم.
Portrait de امید به زندگی امید به زندگی 31 aoû, 2016 ☆═━.≼⊰◦◊◦⊱≽ اتــاق گــفــتـــگـو ≼⊰◦◊◦⊱≽.━═☆
جناب یاسین عزیز سلام این چیزایی که وقت گذاشتی و نوشتی رو میدونم و کاملا متوجه ام و کاملا درست میگی مشکلی که من دارم و ای کاش از همون روز اول نمیومدم تو این سایت و اصلا مطرحش نمیکردم اینه که این رفتارها دست خودم نیست و نمیتونم کنترلش کنم و از پسش بر بیام این حرفایی که زدی رو بارها خیلی ها بهم گفتن و من کماکان اون مسیر خودم رو رفتم احساس میکنم مشکلات من دیگه در حوصله این سایت نیست و اصلا چه لزومی داره افراد محترمی مثل شما وقت گرانبهاشون رو صرف من کنن من بازم فکر میکنم شماها احساس می کنید من دارم ننه من غریبم بازی در میارم و تموم این حرفام رو الکی و فیک میدونین خیلی دوست داشتم شما رو از نزدیک میشناختم و درباره مشکلات بیشتر صحبت میکردم و اون موقع شاید نظرت عوض میشد
Portrait de امید به زندگی امید به زندگی 31 aoû, 2016 ☆═━.≼⊰◦◊◦⊱≽ اتــاق گــفــتـــگـو ≼⊰◦◊◦⊱≽.━═☆
سلام آقای یاسین تو رو خدا منو مسخره نکنید خدایا سر هیچکس این بلایی که سر من اومده نیاره. باور کن اینایی که میگم آه و ناله نیست و خودمو لوس نمیکنم. دست خودم نیست باور کن. حتی بابت اینکه دیر این مشکلاتم رو فهمیدم ناراحتم هستم و اینکه این رفتارهام باعث میشد دیگران در راهنمایی کردنم دچار گمراهی و تردید بشن در جواب دو تا سوالت : 1- هیچ کاری نکردم و الکی الکی داره تو یه حسابی که سود آنجنانی هم نداره میچرخه ( البته فکر نکنین چقدر الان من پول دارم. کمتر از سه ساله دارم با حقوق قانون کار پول میگیرم. خودتون حساب کنید ) 2- خب مشکل منم همینه برادر: من میخام ازدواج بکنم و همش هم پست میزارم و از علاقه ام میگم ولی هیچ میل و رغبت و انگیزه ای ندارم(به خاطر همین داستان ها رفتم دکتر. خواهشا نخندید. باور کنید راست میگم )

Pages

آمار مطالب

مطالب ارسالی: 3