نظرات ms

Portrait de ms ms 11 sep, 2017 ازدواج با دختری که بیماری قلبی دارد

به نظر من چه اشکالی داره اگر شریک زندگی دچار بیماری باشه؟ اصل تفاهم و شخصیت طرف مقابل هست که مهمه. چرا توی جامعه ما تا صحبت بیماری میشه همه وحشت می کنن بخصوص اگر خانم بیمار باشه. مگه کسی که بیمارشده به خواست خودش بوده؟ چه بسا بعضی از بیماری ها با ازدواج و عشق و علاقه طرف مقابل رو به بهبودی میره. بیماری یک امر ناخواسته است که برای هر شخص و هر موقعیتی چه قبل ازدواج و چه بعد ازدواج پیش میاد. گاهی بهتره عکس موضوع رو هم نگاه کرد و خودمون رو جای طرف مقابل قرار بدیم.درسته باید توی ازدواج منطقی نگاه کرد ولی به نظر من وجود بیماری دال بر کنار گذاشتن طرف مقابل نمیشه. موفق باشید

Portrait de ms ms 02 aoû, 2017 اگر خانمی بیمار بود حق ازدواج ندارد؟

ممنون از پاسختون.

متاسفانه در جامع ما ظاهرا صداقت دیگر ارزشی ندارد. در مورد مشاوران مرکز هم که فرمودین متأسفانه چون انجمن ما تازه تأسیس هست هنوز مشاورانی جهت این منظور ندارند و شاید تا چند سال آینده این امکان برای انجمن مقدور نباشد. ای کاش در سایت شما امکانی وجود داشت تا افراد مشخصاتشون رو در اختیار مدیر سایت قرار میدادند و چند نفر شرایط افراد رو بررسی می کردند و به یکدیگر معرفی می کردند. سایتهای همسر گزینی قابل اعتناد نیستند مخصوصا برای خانمها.

Portrait de ms ms 31 juil, 2017 از بر ملا شدن مشکلم وحشت دارم

ستاره مشرقی عزیز من این مشکل رو برای خودم بزرگ نکردم این نوع برخورد مردها توی جامعه ما هست که باعث شده من اینگونه با این مشکل برخورد کنم. دلیلش هم این هست که به تازگی آقایی رو معرفی کردن و من به خودم این جرات رو برای اولین بار دادم تا باهاشون صحبت کنم.در جلسه دوم بهشون توضیح دادم البته نه جوری که وحشت کنن و جوی عنوان کردم که این بیماری برای من اصلا مهم نیست و دارم عادی زندگی میکنم، به خدا توقعم هم از ایشون زیاد نبود ولی ایشون تا اینو شنیدن با وجود اینکه خودشون یکبار طلاق گرفته بودند رفتن ودیگه ازشون خبری نشد.

اینجویه که مردا توقع دارن خانمها از لحاظ همه چیز کامل باشن : زیبایی ، خانواده پولدار، سطح تحصیلات بالا، جهیزیه و... حالا اگر یک مشکلی داشتن دیگه بدرد زندگی نمیخورن ، ایشون حتی نرفت تحقیق کنه راجب مشکل بنده. من مثل خیلی از خانمها دارم زندگی میکنم ، توی اجتماع هستم و محکم روی پای خودم ایستادم .همینطور از لحاظ اخلاقی خدارو شکر مشکلی ندارم ، نمی دونم چه خواهد شد ، امیدوارم نگاهها و طرز نگرش مردم عوض بشه . برای من که گذشت ولی برای دیگران شاید مفید واقع بشه.

Portrait de ms ms 31 mai, 2016 از بر ملا شدن مشکلم وحشت دارم

سلام.ممنونم از لطفتون.چشم.من هم محتاج دعای خیر شما هستم.التماس دعا

Pages

آمار مطالب

مطالب ارسالی: 2