قالیباف: دو ساله کشور را به آرامش می رسانم

20:07 - 1392/03/03
رهروان ولایت ـ به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمد باقر قالیباف در جمع مردم خرمشهر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: سوم خرداد یکی از روزهای فراموش نشدنی تاریخ ایران است که افتخار بزرگی برای همه ...
قالیباف

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمد باقر قالیباف در جمع مردم خرمشهر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: سوم خرداد یکی از روزهای فراموش نشدنی تاریخ ایران است که افتخار بزرگی برای همه ماست. این مسجد نیز نماد مقاومت و جهاد در کشور است.
-من این جا حضور پیدا کردم، چون در آغاز یک راه دشوار و سخت و پرمسئولیت هستیم؛ راهی که ادامه مسیر کسانی است که اینجا را آزاد کردند و ما امروز وظیفه داریم اینجا را به بهترین شکل ممکن بسازیم. آمده‌ام تا با همسنگران شهیدم تجدید بیعت کنم. کسانی که از استقلال و آزادی و شرافت کشور دفاع کردند و ما را مدیون خود کردند.
-ما دین و ایمان خود را مدیون مقاومت مردم خوزستان مخصوصا مردم خرمشهر و آبادان و شهرهای مرزی هستیم.
-من همان قالیبافی هستم که در روزهایی که جنگ و خون بود، به این شهر آمدم ولی متاسفانه بخش غربی خرمشهر سقوط کرده بود و درگیری در بخش شرقی ادامه داشت. همچنان که در آن روز همراه مردم این منطقه با هم جنگیدیم، امروز هم آمده‌ام به شما بگویم که باید در سنگری جدید جهاد را ادامه داد. ما خرمشهر را آزاد کردیم اما خرمشهر را نساختیم.
-امروز با دوستان شهیدم تجدید بیعت می‌کنم و به شما قول می‌دهم که اگر توفیق خدمت پیدا کنم، ظرف دو سال کشور را به آرامش برسانیم و کاری کنیم که مردم خرمشهر و آبادان درست مثل روزهایی که شهرشان آزاد شد و احساس افتخار کردند، دوباره احساس افتخار کنند. مانند اتفاقی که حالا در تهران افتاده است.
-مردم آنقدر شعار شنیده‌اند که ممکن است به حرف‌های من با شک و تردید نگاه کنند، اما کارنامه من مشخص است؛ هرگز قول و وعده‌ای در هیچ مسئولیتی ندادم که به آن وفا نکرده باشم. ضمانت وعده‌های من کارنامه 35 ساله‌ام است.
-برنامه ما تنظیم شده و مشخص است. آمده‌ایم تا دولتی مستقر کنیم که مهمترین رسالت انقلاب که تأثیرگذار شدن مردم در تصمیم گیری‌ها بود را محقق کند. ما می‌گوییم مردم در دفاع مقدس حضور داشتند اما در عرصه‌های اقتصادی حضور مردم را نمی‌بینیم.
-درعرصه سیاسی فقط تا زمان حضور مردم پای صندوق رأی آنها را دیده‌ایم، اما وقتی رأی دادند تا چهار سال بعد دیگر آنها را ندیدیم.
-دولت آینده، دولت متکی به مردم با نگاه اجتماعی محور است. باید هر قشری که به دولت نگاه می‌کند، زبان گویا و درد خود را در دولت ببیند و اطمینان خاطر داشته باشد که این دولت متعلق به اوست.
-ظرف دو سال ثبات و آرامش اقتصادی برای همه صنوف و اقشار را فراهم می‌کنیم و ضعف سیاست پیشگان و سیاست زدگان که به وعده‌های خود عمل نکردند را جبران می‌کنیم.
-من نمی‌خواهم بی‌انصافی کنم که دیگران کار نکردند، چون این خلاف منطق و انصاف است، همه زحمت کشیدند، اما این زحمت‌ها کفایت نکرده و نتیجه‌اش مشکلات کنونی است. امروز نیازمند تحول اساسی در زندگی مردم هستیم.
-همچنان که حضرت امام فرمود "خوزستان دینش را به اسلام و کشور ادا کرد"، اگر توفیق خدمت پیدا کردم، حتما دین خود را به این مردم ادا می‌کنم.
-معتقدم باید در برنامه‌ریزی‌ها جنوب غرب ایران با محوریت خوزستان در اولویت قرار گیرد. اگر خوزستان ساخته شود به معنای آن است که هم این نقطه ساخته شده است و هم ایران را ساخته‌ایم.
-به مسیری سخت، سنگین و پرمسئولیت وارد شده‌ام. امروز به اینجا آمده‌ام تا با شهدا و امام شهدا بیعت کنم، از روح رزمندگان و سرداران شهید استمداد بگیرم و به مردم متعهد شوم که باید دست به دست هم دهیم تا کشور ساخته شود. همانطور که نوای دلنشین آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه سر داده شد باید این قضیه را در حماسه اقتصادی با خدمت صادقانه به شما ادامه دهیم. -مطمئن باشید اگر در دولت باشم حتما من را در کنار خود، در این شهر و استان خواهید دید و انشاءالله در همین مسجد به صورت روشن و مشخص با هم سخن خواهیم گفت.
-انشاءالله دو سال آینده خواهید دید که به وعده‌هایم عمل کرده‌ام. کارنامه بنده در این زمینه نیز روشن است و به شما اطمینان می‌دهم که این اتفاق رخ خواهد داد.

نظرات

تصویر ناشناس

چگونه آقاي دكتر خيلي شعار شنيديم عمل نديديم آنها كه شعارشان بيشتر عملشان كمتر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
2 + 15 =
*****