نتانیاهو و مشکل پوشش اسلامی

00:29 - 1392/07/17
رهروان ولایت ـ هر چند تعدادی از جوانان ایرانی با نشان دادن شلوارهای جین خود پاسخ محکمی به نتانیاهو دادند ولی ای کاش هیچگاه این پاسخ محکم را نمی دادند
نتانیاهو

وقتی آقای نتانیاهو در مصاحبه با بی بی سی از بین مشکلات ایران، گلچین آن پوشش و شلوار جین ما بود این حرف برایم کمی آشنا آمد، و یاد میشل هولباگ (نویسنده اسلام ستیز فرانسوی افتادم که می گفت:
جنگ علیه اسلام گرایی با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد، فقط با فاسد کردن آنها میتوان به این پیروزی دست یافت. پس باید بجای بمب، بر سر مسلمان دامن های کوتاه فرو بریزید.
هر چند تعدادی از جوانان ایرانی با نشان دادن شلوارهای جین خود پاسخ محکمی به نتانیاهو دادند ولی ای کاش هیچگاه این پاسخ محکم را نمی دادند، و به او نشان نمی دادند که این پوشش امروز بعضی از جوانان ما که نسبت به آن سخت گیری ای نمی شود همان تحفه شماست که سال ها برای فرستادن آن برنامه ریزی کرده بودید و در این مصاحبه خواستید ثمرات چندین ساله شبیخون فرهنگی خود را ببینید.
به هر حال، امیدوارم روزی فرا نرسد که نتانیاهو بگوید: زنان ایران در چادر پیچیده اند و بعضی از جوانان ما برای  شکست نتانیاهو، با مدل های غربی بیرون بیایند و یا صفحات پروفایلشان را پر از عکس با لباس های غربی کنند.که اگر این باشد مطمئن باشید این همان چیزیست که دشمن می خواست.

منبع :
http://www.jahannews.com/vdciyvaprt1azu2.cbct.html

کلمات کلیدی: 

نظرات

تصویر شیما90
نویسنده شیما90 در

به نظر من مهم اینه دین داشته باشی حالا با شلوار جین یا بدون شلوار جین .الان تو کشور افغانستان یا پاکستان یا همین عربستان که لباسای عربی میپوشن و هنوز مثل اجدادشان لباس میپوشند دین دارند؟؟؟؟؟؟

تصویر ghorbani2
نویسنده ghorbani2 در

سلام
به نظر من اين شيما خانوم اصل مطلب رو نگرفته، اونها هم اصل فعّاليتشون براي فاسد و بي دين كردن ماهاست، حالا اينكه از شلوار جين و دامن كوتاه صحبت مي‌كنند، مي‌خوان در نهايت به اونجا برسند، چون قدرت فساد اخلاقي و درگير شهوات شدن يك جامعه و آثار مخرّب آن را به خوبي درك كرده اند و اين را از بمب مهمتر و مخرّب تر مي دانند.
اسلام هم هيچ كجا در بحث پوشش، به صورت مصداقي صحبت نكرده، (كه مثلاً فقط لباس عربي بپوشيد) يا اگر مصداق خاصّي بيان شده، براي هدف بالاتري بوده، به اين معنا كه مي‌فرمايد: لباس خود را به نحوي انتخاب كنيد و بپوشيد كه بيمار دلان در شما طمع نكنند.
به نظرتون اين لباس‌هاي محرّكي كه بعضي از اونها، تحريكشون از لخت بودن هم بيشتر هست رو مي‌توان حجاب مردانه يا زنانه دانست؟

تصویر علی امیرعسجدی

شیطان و مزدورانش مدام درحال وسوسۀ همۀ آدم وحوّا های خدائی برای گرایش به لذتهای آنی گناه و فساد و اعتیاد و... میباشد.واقعاً نظرمتینی دادند جناب قربانی...و اینکه مامراقب باشیم به دام شیطان نیافتیم هنر کردیم. والاّ اگر قرار باشد ما با رأی و نظر شخصی دیندار باشیم دیگر نیاز به متخصصین دین شناس وهدایتهای قرآنی و پیامبر و ائمّه و علمانبود! ولی عقل حکم میکند در هر موضوعی به متخصص فن و دستور ارجح مراجعه و جانانه آنرا پذیرفته و عمل به تکلیف نمائیم تا پولورالیزیم و چندگانه قرائت پیش نیایدوتفرقه نباشدکه شیطان بشدّت از لااله الاّالله و اتحاد و همبستگی هل ایمان در هراس است.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

درست میگی شیما خانوم ولی دیگه بشرطی که افراط وتفریط نشه خداییش.
لباس وشلوار جین داریم تا لباس شلوار جین...

تصویر سعیده
نویسنده سعیده در

سلام.این دقیقا همون چیزی بود که من سعی میکردم در کامنت های مربوط به این موضوع که میگذارم به مردم انتقال بدم.واقعا هم همین است.ممنون

تصویر khatereh
نویسنده khatereh در

سلام عاليه واقعا عالي گفتيد اوميدوارم موفق باشيد

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
12 + 2 =
*****