بزرگنمایی آشوبگران و نادیده گرفتن مردم

16:03 - 1401/07/07

برخی رژیم‌های مرتجع منطقه و برخی کشورهای غربی تصور می‌کردند تا با تحریک و آموزش دادن اقدامات هنجارشکنانه در کنار فضاسازی سیاسی و تحریم می‌توانند کشور را به سمت پرتگاه و براندازی سوق دهند.

بزرگنمایی آشوبگران و نادیده گرفتن اکثریت مردم

بررسی‌های یک استاد دانشگاه نشان می‌دهد فقط صفحه اینستاگرام شبکه سعودی ایران اینترنشنال از زمان شروع ماجرای مرحومه مهسا امینی در 23 شهریور تا دوشنبه چهارم مهر، هر 15 دقیقه یک پست، هر روز 100 پست و در مجموع در 10 روز، یک هزار و 100 پست  با هشتگ خانم مهسا امینی و با رویکرد آموزش، ترویج  و بزرگنمایی خشونت و ترغیب به قانون‌شکنی منتشر کرده و تقریباً هیچ خبر دیگری غیر از این موضوع را  منتشر نکرده است .

دکتر اکبر نصراللهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه در گفت‌وگوی ویژه خبری صداوسیما با اشاره به بزرگنمایی آشوبگران و نادیده گرفتن اکثریت مردم می‎‌گوید:

«من در آن چند ساعتی که اجتماع‌ بزرگ مردمی امت رسول الله(ص) برگزار شد، ندیدم که این رسانه‌ها حتی برای دقایقی و لحظاتی این مراسم را نشان بدهند. راهبردهای مختلف در پوشش رسانه‌ای وجود دارد. قبلاً این رسانه‌ها که ادعای حرفه‌ای بودن دارند، کوچک‌نمایی می‌‌کردند، اما اکنون انکار می‌کنند. به نظر می‌رسد اینها دچار سرخوردگی شدند و چون می‌خواستند با سرعت به نتیجه برسند، اما بسرعت با محکومیت مردمی مواجه شدند.»/ فردا نیوز

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
15 + 0 =
*****