نظرات salehi7815

Portrait de salehi7815 salehi7815 23 avr, 2016 گفتم برای رضای خدا حجاب داشته باش

با سلام
دوست عزیز موضوع به قدری واضح و روشن هست که نیاز به استخاره نیست . در ثانی درسته که استخاره خوب اومده ولی اگه خدای نکرده فردا ازدواج کردید و زندگی مورد دلخواهتون نبود میخواهید برید یقه استخاره رو بگیرید . شما باید بسیار سنجیده و عاقلانه تصمیم بگیرید ایشون طبق فرمایش خودتون از یک خانواده روستایی ساکن شهرستان هستند که البته و صد البته شهرستانیها از نظر حجاب از تهرانیها بسیار مقید تر و پایبند تر هستند ولی ایشون نسبت به حجاب حس بدی دارند  تقریبا میشه گفت متنفر هستند حالا اگه با اذدواج با شما که تهران ساکن بشند محیط ظاهری و حجابهای تهران مسلما این میل رو در ایشون بسیار از قبل تقویت میکنه تا اینکه شخصی باشه که از قبل تو تهران زندگی میکرده .
 در ثانی ایشون بچه هایی رو تربیت خواهد کرد که دقیقا مثل خودشون خواهند بود و اونموقع دیگه شما نمیتونید چند نفر رو در خانواده تغییر بدید یک نفر در مقابل چند نفر پس شما باید تسلیم بشید .
و اینکه تو صحبتها اشاره کردید ایشون زود رنج هستن . زود رنج بودن ایشون نشانه بیماری روحی و روانی هست و چه بسا در آینده مشکلات زیادی به بار میاره . و اگه بصورت تخصصی کلاسهای آرایشگری رو رفتن مطمئن باشید به اینکار بسیار علاقه داشتن و دارن و و آرایش جز اولویتهای زندگیشون هست . مثل کسی که ورزش رو انتخاب میکنه یا کسی که یه فرض حوزه علمیه رو انتخاب میکنه حتما علاقه و اولویتش همونه . کمی ریز بین باشید و خودتون رو گول نزنید که بدون قصد و غرض این انتخاب رو داشته . در صورتی که شما دوست دارید ایشون رو اینجوری ببینید .
اگه از ته دل از حجاب خودش نمیاد تاآخر هم نمیشه کاری کرد به خصوص که اگه با ازدواج با شما از شهرستان به تهران بیاد اوضاع بدتر هم میشه . بهتره تجدید نظر بکنید و خودتون و زندگی آینده تون رو با استخاره گول نزنید.
استخاره خوبه اما شرایط داره ولی حرفهای شما خیلی واضح و روشنه و نیازی به استخاره نداره

Portrait de salehi7815 salehi7815 23 avr, 2016 عشق من متفاوت است

منظور از وصل چی هست اگه ازدواج هست که هیچ عرف و سنتی مانع ازدواج و وصل نمیتونه باشه . اگه منظورتون دوست شدن با جنس مخالفه که یا دعا کردن حل نمیشه چون خودتون میگید دختریست یا حیا  و پاکدامن و دختری با این مشخصات هیچ وقت با پسری دوست نمیشه .

سعی نکنید که با دعا و توسل بخواهید با دختر پاکدامن دوست بشید و به مرور وارد یک رابطه و ..... بشید و یک دختر باعفت رو به خاطر امیالتون لکه دار کنید شما اگه خواهان واقعی اون هست بهتره اقدام رسمی کنید و به صورت شرعی و در حضور خانواده ها با هم آشنا بشید .

Portrait de salehi7815 salehi7815 23 avr, 2016 برای ازدواج با زیبا رویان نماز جعفر طیار خواندم!

با سلام
اینکه تنها معیار و معیار اصلیتون زیبایی باشه فکر درستی نیست مثل این میمونه که که شما بخواهید از یک سوپرمارکت یک شیر بخرید و تنها ملاکتون هم فقط خوشمزه بودن اون باشه و تاریخ مصرف و پرچرب و کم چرب بودنش طبیعی و پاستوریزه بودنش اصلا برای شما مهم نباشه . زیباترین فرد هم که همسر شما بشه یعد از مدتی بسیار عادی میشه و اونموقع هست که سیرت طرف مقابل بیرون میزنه و باید با اونها زندگی کنید که آیا زن بسازی هست ؟ اخلاق خوبی داره یا عصبی و پرخاشگره  ؟آیادر برابر مشکلات صبور هست؟ آیا دهنش قرص هست یا دهن لقه ؟آیا آشپزی خوبی داره ؟آیا رفیق بازه یا نه . بچه ها رو چه جوری میخواد تربیت کنه رفتارش با خانواده شما چه طوره ؟یه مسائل شرعی چقدر پا یبنده ؟چقدر عفت کلام داره؟ آدم صادقی هست یانه؟ چقدر به شما وفا داره .؟
در مسیر زندگی طولانی اگر موارد بالا رعایت نشه همسرتون حوری بهشتی هم که باشه زندگی رو به کامتون تلخ میکنه و اون زیبایی رو دیگه هیچ وقت نمیبینید . سعی کنید بیشتر سیرت بین باشید تا صورت بین . شما هر روز هم که چلو کباب بخورید بعد از مدتی براتون غذای عادی میشه و لذت نمیبرید .
تاحالا هیچ شخصی به دلیل زیبا بودن همسرش خوشبخت نشده اما به خاطر مهربون بودنش درک و فهم متقابلشون راضی بودن از همدیگه باصداقت بودن با اخلاق بودن گذشت همدیگه ( خیلی مهمه) خوشبخت شدن .
سعی کنید ملاکی مد نظرتون باشه که به مرور زمان و گذشت سالیان ملاکتون دستخوش تغییر نشه چون اونموقع دوست داشتن شما هم از بین میره . زیبایی به مرور از بین میره و هیچ تضمینی نیست تا حتی سال بعد ماندگار باشه خدای نکرده در اثر تصادف یا حوادث و اتفاقات ناگوار خیلی زود از بین بره در نتیجه دوست داشتن شما هم باید از بین بره . ولی کمالات دیگه مثل مهربانی خوش قلبی پاک دلی دل بی کینه خوش اخلاقی با گذشت بودن صبور بودن باعفت و عصمت بودن هیچ وقت از بین نمیره . پس آدم عاقل روی سرمایه ماندگار سرمایه گذاری میکنه . موفق باشید

Portrait de salehi7815 salehi7815 10 jan, 2016 کشف ارتباط جنسی دوست دختر!

به قول آقای دولابی وارد گذشته آدما نشو حتی عزیزترینت
ولی اگه خواستی به گذشتش بیل بزنی بدون هر باغچه ای که زیرورو شه حداقل یه دونه کرم توش پیدا میشه

Portrait de salehi7815 salehi7815 21 oct, 2014 به شوهرش گفتم قبلا با همسرت دوست بودم!

ایشون همین الان داره به شوهرش خیانت میکنه  قبلا هم که چندین بار به شما خیانت کرده و شما فکر میکنید که به فرض ایشون جدا شد و با شما ازدواج کرد شما و ایشون خوشبخت میشید ؟ به همین راحتی

اینطور که شما از گذشته تعریف کردید ایشون چند مدت نیود و غیبش میزده و دوبار ه سرو کله اش پیدا میشده و خودتون میگید با افراد دیگه رایطه داشته شایدهمین حرف رو که به شما میزده به اونا هم همین رو میگفته .

 

Pages

آمار مطالب

مطالب ارسالی: 2