مطالب دوستان gole yakh

Retrato de cosar cosar 19 Jun, 2014 دختره زد زیر قولش و بهم جواب رد داد
یقینا خیر از زندگیتون نمیبینین که میزارین در باور یه زندگی خوب باقی بمونه.انتظار دارین منم مثل شماها با لبخند و حرفای دلگرم کننده پوچ و بی عاقبت بهش بگم برادر من غصه نخور که بعد از این همه رابطه ولت کرده!نویسنده این پست ،نمیدونم کی هستی،کجای این دنیایی، اما خواهرانه بهت بگم این هنر نیست که یه عده ادم بیان اینجا با خوندن نوشته های تو ،باهات ابراز همدردی کنن.شما اولین کسی نیستی که داری از رابطت به عنوان یه مسلمان حرف میزنی،خیلی قبل تر از تو بودن،که بعضی از بچه های این سایت فقط بهش گفتن نگران نباش، اگه منم مثل بعضیای دیگه در نهایت احترام و وقار بهت بگم اشکال نداره،هم خودم گناه کردم و هم به سوی ارتکاب مجدد گناه سوقت دادم.دقیقا هرکی از کارت عصبانی شد و ازت خواست ترک کنی،اونه که دلسوزانه برات نگرانه.قران و بردار بخون ببین سرانجام این عمل چیه،برو چندتا حدیث از قبح این کار بشنو.امیدوارم دست رو دست نزاری و به حرفای بعضیا که میگن تو حتما توبه کردی و پشیمونی گوش ندی،چون مطمئنم که هنوز برات جا نیفتاده چیکار کردی.این هم از اون دلایل احمقانست که میگن،حتما توبه کرده! لازم نیست که بیاد اینجا بگه ! این دسته ادما خیرشون به هیچکی نمیرسه هیچ،تو گناهت کمکت هم میکنن.عده ای بر اساس تجربیات بی معنی و بی سر و تهی که از اطراف گرفتن میان اینجا کامنت های تهی از معنی میزارن فکرم میکنن که خیلی بلدو ختم روزگارن! در حالی که یه خط سواد حرف زدن منطقی و واقع بینانه ندارن.
Retrato de cosar cosar 19 Jun, 2014 دختره زد زیر قولش و بهم جواب رد داد
بله نیلو خانم !پس حتما روش مشاوره شما و سایرین کاربران سایت درسته !  که هرکی میاد این جا حرف میزنه همش با خوش بینی به طرف نگاه میکنین...برو خواهر من از این دنیای متوهمت بیا بیرون، یه عامل اصلی گناه همچین کسانی خود شما و امثال شما هستن....اگه یه ذره غیرت داشتین حداقل به فکر اخرت پسره میافتادین که نشسته خیلی راحت داره از گناهش تعریف میکنه هیچ ادم عاقلی هم بهش نمیگه برادر من تباه شدی!حدیث من خدا نیستم ،تو هم خدا نیستی که وایسادی برا من پند و اندرز میکنی..برای تمام کسانی که این پست رو خوندن و خیلی راحت از کنارش گذشتن متاسفم،نصفی از گناه این پسرو شما ها مرتکب شدین که عین ادمای بیشعور فقط نگاه میکنین. انگار گناه زنا خیلی برای بعضیا عادی شده که حتی کوچکترین اشاره ای به عاقبتش نمیکنین.اسم خودتونو گذاشتین کمک کننده! برای اول تا اخرتون متاسفم که چشماتونو بستین و هیچ نمیفهمین.
Retrato de cosar cosar 19 Jun, 2014 نفر سومی وارد زندگیم شده
سلام،نامزدی دوران قبل از ازدواج هست که دو طرف به هم وعده ازدواج میدن و کسی اجبار به قبول عقد نکاح نیست ودر دوران نامزدی هر لحظه امکان داره طرفین نامزدی رو به هم بزنند.در واقع تعهدقانونی متصور نیست.شما در حال حاضر عقد نکاح رو جاری کردین و اون اقا همسر شرعی و قانونی شماست. نه نامزد. خواهشمندم زمانی که عقد بسته شده است نام یکدیگر را نامزد نپندارید! شما زن و شوهر هستید.یه ذره حرمت برا هم دیگه واقعا جا داره...شوهرتون تعصبی و بی احساسه ،صحیح .اما < ازدواج قرارداد لذت است >تعهد وفاداری به یکدیگر در کنار سختی های زندگی.درست نیست تا دیدی بداخلاقه بری با یکی دیگه شروع کنی. خودتون از زوایای غیر اخلاقی این عملتون با خبرید و من هم اشاره ی چندانی نمیکنم. اما لطفا خودتونو برای جوابی که به خیانت مرتکب شده باید بدید اماده کنید.اگر میدونستید که آدم روز های سخت نیستید همون جلسه خواستگاری به پسره میگفتی من نمیتونم خودمو کنترل کنم!تا ناراحتم کنی بهت خیانت میکنم!میگفتی کم طاقتم!که اون هم تکلیف خودشو باتو روشن میکرد.این جمله سیتا رو مورد احترام قرار میدم که انتظار خیانت از طرف اون رو هم داشته باش.وجدان خوب چیزیه ،وفاداری عمل مهمی قرار داده شده.من معتقدم ادمایی که با افراد متاهل رابطه برقرار میکنن ،پست ترین و {با عرض معذرت،کثافت ترین} حیوونای رو زمینن. دیگه چی بدترین از این که داره در نهایت بی رحمی تو از هم پاشیدن زندگیت کمکت میکنه و تو چه خوش باورانه در خواب خرگوشی به سر میبری.فکر نکن خوشبختت میکنه همون طور که مطلقت کرد همون طورم بعد از ارضای نیازهاش رهات میکنه.اینم بگم با بد بی غیرتی رفیق شدی،  < خانم متاهل و متعهد > 
Retrato de cosar cosar 19 Jun, 2014 دختره زد زیر قولش و بهم جواب رد داد
به نظرم در اولین فرصت خودتونو به پزشک نشون بدید! شاید بیمار بودید!واقعا یه مدته برام شده یه علامت سوال گنده تو ذهنم....بعضیا میان اینجا خیلی راحت و بدون احساس گناه از روابط حرام جنسیشون حرف میزنن!آیا اطمینان دارید که مسلمانید؟آیا در کشور ایران زندگی میکنید؟برای یه مسلمان واقعا وقاحت داره انقدر راحت بخواد از گناهای کبیرش حرف بزنه.میخوای نظرمونو بدونی؟ بله بهت میگیم! برو از خجالت بمیر بعدشم تا از دنیا نرفتین از خدا استغفار بطلبید! دریغ از ذره ای شرم و حیا ! بابا الگوی شما حضرت محمده ها!!!یا واقعا متوجه نیستید دارید با اخرتتون چیکار میکنید یا واقعا میدونید و خودتونو به نفهم بودن میزنید.....امیدوارم اخرین پستی باشه که انقدر بی شرمانه از گناهای کثیفش بدون احساس پشیمانی حرف میزنه.
Retrato de cosar cosar 17 Jun, 2014 40 روز عاشقی
روز پنجم نیز سپری شد...
Retrato de cosar cosar 16 Jun, 2014 شما فعلاً در بهشت هستید !!!
چقدر قشنگ وامیدوار کننده
Retrato de cosar cosar 16 Jun, 2014 خدا را شکر پسر خوبیه فقط با دختری ارتباط فیزیکی داشته!!
سلامگاهی اوقات لازم نیست که ما چیزی رو با چشم ببینیم، همین که شنیدیمش این یقین در ما به وجود میاد که اون چیز درسته یا غلط.....الان بدون اینکه ما شمارو ببینیم یا اون پسرو ،داریم قاطعانه ابراز میکنیم که در اشتباهی، همین بس که هیچ کدام از کامنت های گذاشته شده با شما موافق نیست،و حتی عنوانی هم که برای شما انتخاب کردن خودش موجبات تعجب رو فراهم میکنه.......فرمودین مقید هستید،سابقه دوستی نداشتین و بی تجربه اید،بنای اشنایی شما فضای مجازی بوده، اختلاف فرهنگی دارین،و پسره ارتباط حرام  برقرار کرده و شمارو هم در میون گذاشته!!! دقت کن هیچکدومش باهم هماهنگی نداره.در میان گذاشتن گناه با خلق خدا به این امر نکوهیده شده که بعد از گفتن ،اون حالت پشیمانی و خجالت از گناه در انسان از بین میره و تبدیل به یک امر عادی میشه.گفتی مقیدی ،شاید دفعات اول صحبت با این پسر برای شما با شرم همراه بود اما الان عادی شده،برای اون هم همین طوره ارتباطش بعد یه مدت براش عادی شده هر چند گفته فقط یه بار بوده!همش جلوی چشمته؟خب چشاتو درویش کن!از همین امروز به طور کل قطع میکنی بدون اینکه باخودت بگی صحبت های اخرم بکنیم....قطع رابطه میکنی اون هم یهویی که لازم نباشه علت رفتنتو براش توضیح بدی چون مطمئنا اون هم قانعت میکنه که از رفتن خودداری کنی.در اخر، باور کن عقل چیز خوبیه اگه بکار بگیریمش.....برو نوشته هاتو بخون ببین همش احساساتی قضاوت کردی اصلا با عقل سخن نگفتی....( اون جوری نگا نکن،همه چیز رو به طور ناگهانی تموم میکنی بدون گفتن دلیل)بعدشم خدارو شکر کن که چند نفر ادم دورت وایسادن دارن واقع بینانه بهت کمک میکنن. 
Retrato de cosar cosar 15 Jun, 2014 اين عاقبت ضايع كردن نماز است
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

Páginas

آمار مطالب

مطالب ارسالی: 0