رضا نورآبادی

تصویر رضا نورآبادی
گروه: 
انتشار

مطالب ارسالی

21 خرد، 1402    0
سخنرانی حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان با موضوع آداب و شرایط دعا کردن در این ویدیو سخنرانی استاد پناهیان یکی از مهم ترین آداب و شرایط دعا را که تأثیر بسزایی در استجابت دعا دارد بیان می کنند.    
10 خرد، 1402    0
سخنرانی حجت الاسلام استاد عالی: روایتی از امام رضا (ع) درباره شخص گناهکار استاد عالی در این کلیپ کوتاه روایتی تکان دهنده از امام رضا علیه السلام درباره شخص گناهکار و گناهی که مرتکب شده است بیان می کند.
08 خرد، 1402    0
سخنرانی حجت الاسلام استاد فرحزاد: فضیلت فوق العاده زیارت امام رضا علیه السلام استاد فرحزاد در این کلیپ کوتاه با استناد به روایاتی، به بیان فضیلت فوق العاده زیارت امام رضا علیه السلام می پردازند.  
08 خرد، 1402    0
سخنرانی مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی : فضائل امام رضا (ع) در این کلیپ کوتاه مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی برخی از فضائل فوق العاده امام رضا علیه السلام را بیان می کنند.
07 خرد، 1402    0
سخنرانی حجت الاسلام استاد رفیعی : ثواب زیارت امام رضا علیه السلام استاد رفیعی در این ویدیو، روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله درباره ثواب زیارت امام رضا علیه السلام بیان می کنند.
04 خرد، 1402    0
سخنرانی حجت الاسلام استاد عالی: صدقه رو به نیت امام زمان عجل الله تعالی فرجه بدید .....  
04 خرد، 1402    0
سخنرانی حجت الاسلام استاد عالی: حق مادر چه مقدار است؟؟ طبق روایت پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) حق مادر، حق بزرگیست و ادای این حق، کار آسانی نیست. سخنرانی استاد عالی در این ویدیو، به این مسئله می پردازند...
02 خرد، 1402    0
سخنرانی حجت الاسلام استاد رفیعی: چرا کنترل چشم اهمیت زیادی دارد؟؟ منشأ گناهان جنسی، چشم است. برای مصون ماندن از این گناهان، کنترل چشم اهمیت زیادی دارد.
01 خرد، 1402    0
سخنرانی حجت الاسلام استاد عالی: همه چیز دست خداست در این ویدیو استاد عالی به قدرت خداوند متعال اشاره می کنند و می گویند اسباب و مسببات مادی نیز تحت فرمان خدا هستند و همه امور دست خداست.
31 ارد، 1402    0
سخنرانی حجت الاسلام استاد انصاریان: بانوی پربرکت استاد انصاریان در این کلیپ کوتاه به بیان برکات فراوان وجود حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر قم می پردازند.

صفحه‌ها

آمار مطالب

مطالب ارسالی: 2528