ایا یکشنبه ۲۸ ابان ۱۴۰۲ تعطیل است اصفهان

08:24 - 1402/08/28

هوای اصفهان بعد از چند روز آلودگی شدید تقریبا به وضعیت قابل قبول رسید. حالا سوال بعضی از والدین و دانش آموزان این است که آیا مدارس اصفهان امروز یکشنبه ۲۸ آبان تعطیل است یا خیر؟

ایا یکشنبه ۲۸ ابان ۱۴۰۲ تعطیل است اصفهان .

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان اصفهان امروز ۲۸ آبان باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی امروز صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز شنبه بیست و هفتم آبان ماه با میانگین ۷۵ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان و دانشگاه صنعتی با ۵۸، خیابان احمدآباد با ۹۰، میدان انقلاب با ۷۲، پارک زمزم و سپاهان شهر با ۵۹، رهنان با ۷۴، زینبیه و ولدان با ۷۸، خیابان فرشادی با ۵۵، خیابان‌های میرزا طاهر و فیض با ۷۶، بولوار کاوه با ۵۴ و کردآباد با ۹۷ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

شاخص هوا در ایستگاه بزرگراه خرازی با ۱۰۸ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. همچنین ایستگاه سنجش هوا در خیابان‌های استانداری، پروین، رودکی و دانشگاه اصفهان قطع است.

امروز شاخص هوا در سجزی با ۹۲، مبارکه با ۵۸، زرین شهر با ۷۰، شاهین شهر با ۶۵ AQI در وضعیت قابل قبول و در قهجاورستان با ۱۵۱ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

کلمات کلیدی: 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 2 =
*****