پیروزی انصارالله

08:42 - 1394/06/03

چکیده: با اینکه عربستان به اهداف خود در یمن دست نیافته است، اما همچنان بر اشتباه خود پافشاری نموده و از ترس تشکیل دولت شیعی در کنار خود با پشتیبانی آمریکا با هواپیماهای جنگی به مردم مظلوم یمن حمله ور شده و زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشد، اما غافل از این است که خداوند منتقم، مدافع و حامی مظلومین ومستضعفین بوده و از مومنین دفاع می کند. پیروزی نهایی برای مستضعفین است.

بمباران یمن

با اینکه عربستان به اهداف خود در یمن دست نیافته است، اما همچنان بر اشتباه خود پافشاری نموده و به بمباران مناطق مسکونی و مردم بی پناه ادامه می دهد. بمباران مردم بی گناه یمن نشانه ذلت، ضعف و شکست آل سعود است. غاصبان حرم الهی که عنوان خادمی حرمین شریفین را دارند, حتی در برابر انظار مردم جهان از کشتار مردم ستمدیده شرم نمی کنند. دولت خائن آل سعود از ترس تشکیل دولت شیعی در کنار خود با پشتیبانی آمریکا با هواپیماهای جنگی به مردم مظلوم یمن حمله ور شده و زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشد، اما غافل از این است که خداوند منتقم، مدافع و حامی مظلومین ومستضعفین بوده و از مومنین دفاع می کند.
«إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ[حج/ ۳۸] قطعا خداوند از كسانى كه ايمان آورده ‏اند دفاع مى‏ كند زيرا خدا هيچ خيانتكار ناسپاسى را دوست ندارد.» خداوند در اين آيه مؤمنان را به كمك خود دلگرم ساخته ، مى گويد: ((خداوند از كسانى كه ايمان آورده اند دفاع مى كند)) (ان اللّه يدافع عن الذين آمنوا).
اگر يهود و نصارا و مشركان شبه جزيره دست به دست هم بدهند تا مؤمنان را تحت فشار قرار داده و به گمان خود نابود كنند، ولى خداوند وعده دفاع از آنها را داده است ، وعده بقاى اسلام تا دامنه قيامت ! اين وعده الهى حكمى است جارى و سارى در تمام اعصار و قرون ، مهم آن است كه مامصداق ((الذين آمنوا)) باشيم كه دفاع الهى به دنبال آن حتمى است.
و در پـايـان آيـه مـوضع مشركان و هم مسلكان آنها را در پيشگاه خدا با اين عبارت روشن مى سازد ((خـداوند هيچ خيانكار كفران كننده اى را دوست ندارد))! (ان اللّه لا يحب كل خوان كفور) همانها كه براى خدا شريك قرار دادند...[1]
پیروزی انصارالله
«ذَلِكَ وَمَنْ عَاقَبَ بِمِثْلِ مَا عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِيَ عَلَيْهِ لَيَنصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ[حج/ ۶۰] آرى چنين است و هر كس نظير آنچه بر او عقوبت رفته است دست به عقوبت زند سپس مورد ستم قرار گيرد قطعا خدا او را يارى خواهد كرد چرا كه خدا بخشايشگر و آمرزنده است.»
یاری خداوند قادر متعال به مردم ستمدیده یمن و انصار الله که به دفاع از این ملت مظلوم بپا خواسته اند نزدیک است. چرا که خداوند در قرآن کریم به کسانی که مورد ظلم قرار گرفته اند، این چنین وعده داده است: «ذَلِكَ وَمَنْ عَاقَبَ بِمِثْلِ مَا عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِيَ عَلَيْهِ لَيَنصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ[حج/ ۶۰] آرى چنين است و هر كس نظير آنچه بر او عقوبت رفته است دست به عقوبت زند سپس مورد ستم قرار گيرد قطعا خدا او را يارى خواهد كرد چرا كه خدا بخشايشگر و آمرزنده است.» در اين آيه سخن از پيروزى (مظلومین) ـدر سايه لطف الهى ـ در اين جهان مى گويد. مـى فـرمـايد: ((مساله چنين است و هر كس در برابر ستمى كه به او شده به همان اندازه دست به مـجـازات زنـد، سـپس بر او ظلم شود، خداوند او را يارى خواهد كرد)) (ذلك ومن عاقب بمثل ما عوقب به ثم بغى عليه لينصرنه اللّه). اشاره به اين كه دفاع در مقابل ظلم و ستم، يك حق طبيعى است و هر كس مجاز است به آن اقدام كند.[2]
آری! بر طبق وعده های الهی در قرآن کریم پیروزی جبهه حق و انصار الله حتمی است.
جنبش انصارالله حق دارد که از مردم مظلوم یمن در برابر حملات وحشیانه آل سعود این لشگریان شیطان دفاع کند. آل سعود باید در انتظار شکست باشند، این جنایتکاران که باید خادم الحرمین شریفین باشند، در حقیقت خائن به دو حرم شریف مکه و مدینه اند. این خائنین دست خود را به خون مسلمانان یمن سوریه عراق و بحرین آلوده کرده و با پرورش و تقویت گروه سنگدل داعش کارنامه ای ننگین تر از گذشته خود ارائه داده اند.
به امید اینکه با تعجیل در ظهور منتقم خون مظلومین جهان حضرت مهدی( عجل الله تعالی فرجه الشریف) امت مسلمان به زودی تماشاگر زوال و سرنگونی رژیم آل سعود باشند.
  «اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم»
       «و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین»
پی نوشت:
[1] برگزیده تفسیر نمونه، ج3، قسمت 12.
[2] برگزیده تفسیر نمونه، ج 3. ذیل آیه 60 سوره مبارکه حج

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
13 + 4 =
*****