نقشه ذلت

06:43 - 1394/08/15

چکیده: آیا این‌ها چیزی جز ذلت است؟ ذلتی که هر روز از یک سو رخ نمایی می‌کند و پرده از بی‌کفایتی آل سعود بر می‌دارد. بی‌کفایتی ای که همیشه بوده اما این روزها جنون‌آمیز شده و علنی گردیده است.

آل سعود

عربستان کشوری با جمعیتی نزدیک به ۳۰ میلیون نفر است.[۱] کشوری که به وسیله نظام پادشاهی اداره می‌گردد. کشوری که خود را مهد اسلام می‌داند و شعار "لااله‌الاالله محمد‌رسول‌الله" را بر پرچم خویش نقش زده است؛ این روزها به جای آنکه یک الگوی زیبای اسلامی را به نمایش بگذارد و برای تبلیغ و تقویت اسلام بکوشد؛ به دایه‌ای برای ترویج چهره خشک، خشن و حتی ضد بشری مبدل شده است. کشوری بدون پیشرفت‌های علمی، بدون دستاوردهای ادبی و فرهنگی خاص. کشوری که هنوز در آن رانندگی و رأی دادن برای زنان ممنوع است. و کشوری که ...[۲]
اما ای کاش تنها ایرادات عربستان در این حدود می‌ماند؛ این روزها عربستان نمادی از تحجر، قتل و غارت است و تابلوی ضد انسانی خود را علنی نموده است. جنایات آل سعود در یمن و کودک کشی‌هایی که آنها انجام می‌دهند گوشه‌ای از این نقشه منحوس آل سعودی است. جنایاتی که به شدت جلوی گسترش اسلام را گرفته و به اسلام‌هراسی کمک شایانی می‌نماید. جنایاتی که هرکسی توان دیدن آن را ندارد و روی جنایات صهیونیست‌ها را سفید کرده است.[۳] در ماه‌های گذشته به جای آنکه اخبار از جنایات صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین اشغالی مخابره شود؛ از مسلمان کشی در یمن آن هم به دست مسلمانان سعودی شنیده می‌شد. البته نه آنکه از جنایات صهیونیست‌ها کاسته شده باشد؛ بلکه دیکتاتور رسانه‌ای آمریکا اخبار را با رویکردهایی خاص مخابره می‌کرد تا ذهن‌های بیدار جهانی به یاد اسرائیل و جنایاتش نیافتند.
از سویی دیگر، مدیریت عربستانی‌ها در تغییر معماری مذهبی و از بین بردن نمادهای صدر اسلام، مکه و مدینه را مانند رم و پاریس کرده است. جایی که نشانی از محل تولد پیامبر یا خانه حضرت خدیجه و... نیست. کاری که آنقدر غیر منطقی بود که صدای خبرگزاری‌های غربی را هم بلند نمود[۴].
این نقش‌ها تمامی نداشته و قطعه دیگر این نقشه ننگین، اتفاق هولناک افتادن جرثقیل پشت مقام ابراهیم و قطعه قطعه شدن حجاج در کنار بیت‌الله بود. حادثه‌ای که خیلی اتفاقی در سالروز ۱۱ سپتامبر و بر اثر وزش باد و البته خلاف جهت باد رخ داد[۵]!!! [۶] اتفاقی که مفتی‌های سعودی را به این فکر انداخت که چرا دیگر جرثقیل‌ها در مقابل خانه خدا سجده نکردند!!! این چهره مضحک و ادعاهای خنده‌دار گویا تمامی نداشت.[۷]
که ای‌کاش این بی‌کفایتی‌ها تمامی داشت ولی نمایش عجیبی که در سال جاری روی داد، کشتار ۷۴۷۷ مسلمان بی‌دفاع و مظلوم آن هم در لباس احرام بود. فاجعه‌ای که منا را نماد ناتوانی آل سعود نمود.[۸]
قطعه آخر این نقشه، در این روزها اعلام تایید حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر است. خبری که خانواده این روحانی انقلابی آنرا اعلام نموده و از ارسال حکم برای امضا به دفتر پادشاهی ملک سلمان بن عبدالعزیز خبر دادند.[۹] مگر شیخ نمر به دنبال چه بود؟
شیخ نمر بارها پرده از ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت بدست مفتیان عربستان بر داشته بود و در خطبه‌های نماز جمعه‌اش رژیم سعودی را به اعمال "سیاست‌های طائفه‌ای سازمان یافته" متهم می‌کرد. او به دنبال احقاق حقوق فراموش شده شهروندان سعودی به ویژه شیعیان بود. زندان و حکم اعدام ناشی از بیان مطالبی بود که مثل روز روشن است و همگی از آن آگاهی دارند.[۱۰]
اما عجیب اینجاست که علیرغم همه واکنش‌هایی که به حکم اعدام شیخ نمر صورت گرفته است، عربستان اجرایی شدن این حکم را حتمی می‌داند و از هماهنگ شدن اجرای اعدام نمر با آمریکا خبر می‌دهد[۱۱]!
آیا این‌ها چیزی جز ذلت است؟ ذلتی که هر روز از یک سو رخ نمایی می‌کند و پرده از بی‌کفایتی آل سعود بر می‌دارد. بی‌کفایتی ای که همیشه بوده اما این روزها جنون‌آمیز شده و علنی گردیده است.
--------
پی‌نوشت
[۱] - Saudi Arabia
[۲] - نگاهي به تاريخچه "عريستان سعودي"
[۳] - هولناک‌ ترین جنایتی آل‌ سعود در یمن /تصاویر18+
[۴] - عربستان سعودی در حال تخریب مقدس‌ترین شهر اسلام است
[۵] - حادثه سقوط جرثقیل در مکه هم زمان با 11 سپتامبر!/عکس‌نوشت
[۶] - بررسی حادثه مسجدالحرام: توفانی در کار نبود، چه کسی جرثقیل را واژگون کرد؟!
[۷] - مفتی سعودی:جرثقیل در مسجد الحرام سجده کرد
[۸] - آمار تکان دهنده وزارت بهداشت عربستان از جان‌باختگان فاجعه منا/ اسامی ۷۴۷۷ کشته شده
[۹] - حکم اعدام شیخ نمر النمر تایید شد
[۱۰] - تکمیل پازل "سقوط آل‌سعود" با اعدام "شیخ نمر"!
[۱۱] - هماهنگي عربستان با آمريکا درباره اعدام "شيخ نمر"

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
5 + 1 =
*****