نگاهی به آزادی جنسی به روایت آمار

12:21 - 1392/05/27
رهروان ولایت ـ ما قصد تخریب نداریم! بلکه این آمار جوابی است برای آنانی‌که غرب را مهد تمدّن و عاری از هرگونه ناامنی جنسی می‌دانند و راه‌کار غربی را به راه‌کار اسلامی ترجیح می‌دهند!
نگاهی به آزادی جنسی به روایت آمار

ما معتقدیم با وجود مراکز فسادی نظیر کاباره، دیسکو و... جوّ ناامنی جامعه را در بر می‌گیرد و اگر بنا باشد با وجود این‌گونه مراکز هیچ‌گونه ناامنی در جامعه‌ی غربی وجود نداشته باشد، پس این آمار حکایت از چه چیز دارد و تظاهرات زنان در دفاع از حقوق‌ جنسی‌شان نشانه‌ی چیست؟

پس باید راه‌کاری پیشنهاد داد که از هر لحاظ جامع و کامل باشد، نه مانند نسخه‌های غربی پیامدهای منفی را برای جامعه در بر داشته باشد.

فقط کافی است زحمت جست‌جوی جمله‌ی Statistics on sexual violences "آمار خشونت‌های جنسی" را به خود بدهید تا به تفکیک سال‌های متمادی، آمارهایی را خدمتتان ارائه کند و یا اینکه سری به این لینک بزنید تا با کتب و مقالاتی که در این زمینه به نگارش در آمده است، بیشتر آشنا شوید.

اصلاً اگر هر مردی به خودش اجازه دهد با هر زنی حتّی در مراکز فساد، بدون هیچ محدودیتی رابطه‌ی جنسی داشته باشد، باعث جری شدن آن فرد نمی‌شود؟ آیا باعث نمی‌شود این اجازه را به خود بدهد که هر زنی را در جای خلوت و بدون دوربین به دام انداخت، با چهره‌ی پوشانده به وی تجاوز کند؟ در ضمن شناخته هم نشود؟ 
ما می‌گوییم احکام اسلامی اگر کاملا اجرا شود، هیچ‌کدام از این مفاسد را شاهد نخواهیم بود.

ما می‌گوییم چرا باید از بین ۵ خانم بین ۱۶ تا ۵۹ سال ـ در بریتانیا ـ یک نفر تجربه‌ی یکی از انواع خشونت‌های جنسی را داشته باشد؟ (1)

یا اینکه بر اساس یک گزارش خبری که در ۱۲ نوامبر ۲۰۰۷ از شبکه بی‌بی‌سی پخش شده است، ۸۵۰۰۰ زن در سال قبل از آن در انگلستان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند که این معادل ۲۳۰ مورد در روز است. (2)

اگر مایلید این آمار را در مورد دانش‌آموزانی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، مطالعه کنید، می‌توانید اینجا کلیک کنید.

اما با برخی از جوانان که صحبت می‌کنی و دلائلت را برای لزوم باحجاب بودن می‌شمری و از اوضاع بد جامعه‌ی غربی آمار می‌دهی، می‌گویند: شما برای اینکه اوضاع خودتان را ماست‌مالی کنید، سعی دارید وضعیت بقیه‌ی کشورها را خراب جلوه دهید!

در جواب گفتم: ما قصد تخریب نداریم! بلکه این آمار جوابی است برای آنانی‌که غرب را مهد تمدّن و عاری از هرگونه ناامنی جنسی می‌دانند و راه‌کار غربی را به راه‌کار اسلامی ترجیح می‌دهند!

اگر راه‌کار غربی درست و بی‌نقص است، پس این آمارها از کجا استخراج شده‌اند؟

 

پی‌نوشت:
۱.  http://www.justice.gov.uk/downloads/statistics/criminal-justice-stats/sexual-offending/sexual-offending-overview-jan-2013.pdf
۲.http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2_%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C#.D8.A7.D9.86.DA.AF.D9.84.D8.B3.D8.AA.D8.A7.D9.86
 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
4 + 1 =
*****