حسن روحانی در ساختمان قدیم مجلس مستقر شد

14:40 - 1392/03/31
رهروان ولایت ـ حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران، قرار است تا تحویل دولت در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی مستقر شود و فعالیت‌ها و زمینه چینی‌ها تا فاصله تنفیذ تحلیف و تحویل دولت را از این محل مدیریت کند.
مجلس

حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران، قرار است تا تحویل دولت در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی مستقر شود و فعالیت‌ها و زمینه چینی‌ها تا فاصله تنفیذ تحلیف و تحویل دولت را از این محل مدیریت کند.

به گزارش رهروان ولایت به نقل از «تابناک»، قوه مقننه، ساختمان قدیمی مجلس شورای اسلامی را که مدت‌ها کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، ‌کاملا تجهیز کرد و با همه امکانات اداری برای مدت‌کوتاهی در اختیار حسن روحانی گذارد.

[رئیس جمهور منتخب در ساختمان قدیم مجلس مستقر می شود]

قرار است، رئیس‌جمهور برگزیده تا تحویل دولت جدید، همه فعالیت‌ها و دیدارهایش را در این محل انجام دهد؛ بنابراین، باید در هفته‌های پیش روی، اخبار مهم پیرامون دولت یازدهم را ‌از این ساختمان پی گرفت.

پیش از این و در ‌آغاز ‌دولت نهم در سال 1384 نیز چنین اتفاقی رخ داده بود و محمود احمدی‌نژاد تا زمان برگزاری مراسم تنفیذ در این محل مستقر ‌و محل اصلی رایزنی‌ها برای چینش دولت احمدی‌نژاد همین ساختمان بود.

گفتنی است، نخستین ساختمان مجلس شورای اسلامی ـ که بین سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۸۲ محل استقرار قوه مقننه بود ـ پس از راه‌اندازی ساختمان جدید مجلس در بهارستان، که تناسب لازم با حجم وظایف و مراجعان نمایندگان را دارد، میزبان اجلاس‌های فصلی و سالیانه نظیر نشست‌های مجلس خبرگان رهبری است.

کلمات کلیدی: 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
13 + 7 =
*****