مسئله حجاب و بد پوششی نتیجه زن سالاری در خانواده است

17:21 - 1392/09/04
رهروان ولایت ـ جانشین فرهنگی بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا با اشاره به جدی بودن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن علیه کشور گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید گوش به فرمان رهبری باشیم و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکنیم.
حجاب و عفاف

به گزارش گروه اينترنتي رهروان ولايت،  سیداحمد عبودتیان شنبه شب در همایش بسیج دانشجویی استان یزد در حضور دانشجویان بسیجی سراسر استان اظهار داشت: جبهه جنگ نرم دشمن از چند ماه پس از جنگ تحمیلی شدت بیشتری گرفت اما آغاز جنگ نرم حتی سابقه ‌ای بیشتر از جنگ نظامی دارد و از همان ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي و حتي قبل از آن بوده است.

وی بیان داشت: با توجه به شکستی که دشمن در جنگ تحمیلی از ایران خورد و چهره خشن خود را در دنیا نمایان ساخت و بر همگان روشن شد که ملت ایران با انقلاب اسلامی خود روحیه شهادت‌ طلبی و ایثار و مقاومت را در دنیا ترویج کرده است، بر شدت جنگ نرم نیز افزوده شد.

برنامه ریزی دشمن برای جزئیات زندگی نسل جوان

این فعال فرهنگی در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اضافه کرد: با شدت گرفتن جنگ نرم و کینه توزی روز افزون دشمن در برابر کشور ایران، برنامه ‌ها و فعالیت‌ های دشمن به سمت جوانان نشانه رفت تا جایی که امروز برای تمامی ابعاد زندگی نسل جوان این کشور برنامه دارد و حتی دست از سر کودکان و نسل ‌های آینده نیز بر نمی‌ دارد.

وی افزود: دشمن برای تغییر در تمامی ابعاد جامعه و نسل جوان به عنوان تاثیرگذارترین عامل محرک فکری در جامعه وارد عمل شده و برای جزئیات آن نیز برنامه دارد به طوری که در زمینه تربیت نسل جدید، آموزش، سبک زندگی، نوع پوشش، خوراک و تغذیه، مفاهیم و مبانی ارزشی و .. نیز وارد عمل شده است.

عبودتیان در بخشی از سخنان خود با بیان خاطراتی درباره حماسه جنگ تحمیلی، حوادث مهم و سرنوشت ساز ادوار مختلف انقلاب اسلامی در سطح کشور و با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: طلاب و بسیجیان باید با تمام توانایی و نیروی خود پاسدار این انقلاب و اسلام باشند و هسته ‌های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورند و در مقابل غرب بایستند.

انتقاد از کم کاری در عرصه مبارزه با جنگ نرم

وی در ادامه با انتقاد از کم ‌کاری فعالان عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در کشور بيان كرد: ۳۵ سال از عمر انقلاب گذشته و ۲۵ سال است که جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی غرب علیه کشور شدت بیشتری گرفته است اما هنوز در حال باز کردن ابعاد جنگ نرم دشمن هستیم.

جانشین فرهنگی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا بیان داشت: چرا در کشوری که انقلاب آن صادر شده و ماهیت شهادت‌ طلبی و ایثار این کشور برای جهانیان روشن شده و بیم این ملت در دل دشمنان افتاده است، با گذشت ۳۵ سال از عمر انقلاب اسلامی نسبت به برخی مسائل در این حوزه بی‌ توجه هستیم و تازه به فکر تولید نوشت افزار با محتوای ایرانی اسلامی افتاده‌ ایم.

مسئله حجاب و بد پوششی نتیجه زن سالاری در خانواده است

وی با بیان اینکه دشمن طی این سال‌ها تمام تلاش و نیروی فکری، مالی و ابزاری خود را برای گسترده ‌تر شدن جنگ نرم و خواب کردن جوانان به کار گرفته است، گفت: مسئله حجاب که امروزه تاکید جدی بر روی آن می‌شود و در هر برنامه و همایش و مجلسی نسبت به آن و سفارشات اسلام تذکر داده می شود از مواردی است که دشمن تلاش جدی روی آن دارد و برنامه ریزی منسجم و قوی برای آن به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه مقایسه جامعه امروز با جامعه ۱۰ سال گذشته در زمینه حجاب نشان می ‌دهد، هر چه به این سمت آمده ایم از نظر پوشش ضعیف‌ تر عمل شده است، تصریح کرد: مسئله حجاب و پوشش زن و مرد عارضه ‌ای است که حاصل بی‌ غیرتی و زن‌ سالاری در سطح خانواده ‌ها است.

عبودتیان اضافه کرد: کمی تامل و دقت در حوزه حجاب و پوشش خانم‌ ها و آقایان، طراحی‌ های پیچیده و ظریفی را نمایان می ‌کند که نشان می‌ دهد دشمن فعالیتی جدی در این عرصه دارد و از تمامی امکانات و از طراحان خبره و زبردستی بهره می ‌برد که ساعت ‌ها فکر و اندیشه برای آن می‌ گذارند.

برای مقابله با تهاجم فرهنگی گوش به فرمان رهبری باشیم

جانشین فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیا با تاکید بر اینکه باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی گوش به فرمان رهبری باشیم، افزود: رهبر انقلاب مدت‌ هاست هجوم همه جانبه دشمنان بر علیه کشور به ویژه نسل جوان را متوجه شده و مکرر گوشزد می‌ کنند اما با وجود این تذکرات و مطالبات در این عرصه هنوز کاری انجام نشده و مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم تا بدون هیچ چشم داشتی نهایت توان خود را در این عرصه به کار بگیریم، عنوان كرد: شما بسیجیان و دانشجویان به عنوان سربازان خط اول جبهه جنگ نرم چشم و امید رهبر معظم انقلاب هستید و باید اندرزهای رهبر معظم انقلاب را به گوش جان بسپارید و به آن ندای لبیک بگویید.

مقابله جدی است و باید هوشیار بود

این فعال فرهنگی اضافه کرد: مقابله جدی است و باید در این زمینه هوشیار بود و هوشیارانه عمل کرد چرا که صف‌ آرایی دشمن از سال‌های ۶۷ دیده شده و بارها نیز مطرح شده است.

وی بیان داشت: موضوع امروز کشور موضوع چپ و راست نیست که کسی بخواهد جناحی را تخریب کند و یا جناحی را بالا ببرد بلكه موضوع روز جامعه، شرایطی است که برای کشور پیش آمده و تنها کسی که به آن توجه دارند و به تنهایی وارد عرصه شده‌ اند، شخص مقام معظم رهبری هستند.

عبودتیان خطاب به دانشجویان بسیجی اظهار داشت: توصیه من به شما جوانان این است که پیام‌ های رهبر انقلاب در رابطه با بسیج دانشجویی را گوش کنید و به داد دوستان خود برسید.

کلمات کلیدی: 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
7 + 4 =
*****