ابزارهای زهرآگین غرب، خانواده‌ها را تهدید می‌کند

00:20 - 1392/10/08
رهروان ولایت ـ مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: مساله حجاب و عفاف در اسلام و ضرورت آن دلیل واضح و روشن برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، علمی و سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.
بدحجابی

به گزارش گروه اينترنتي رهروان ولايت،  خدیجه جعفری اصل مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل درنشست حجاب و عفاف اعضای شورای همفکری بسیج‌، افزود: ابزارهای زهرآگین غرب و استکبار جهانی برای ترویج بی‌بند و باری و فساد و انحراف، از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای، فیلم‌های مستهجن و فضاهای مجازی غیرشرعی، نسل جوان و خانواده‌های ما را تهدید می‌کند که نشان از آن دارد که استکبار جهانی و غرب در بی‌دینی و تفکرات تفرعن و غلط و منحط خود تعصب زیادی دارد و ناکارآمد است.
وی اظهار داشت: خانواده‌های ما به برکت انقلاب و درس از مکتب اهل بیت(ع) نخواهند گذاشت سبک زندگی ما از سبک زندگی دینی فاصله بگیرد و تربیت فرزندان غیورشان از آموزه‌های دینی و اعتقادی دور باشد.
جعفری‌اصل با بیان این که بسیج مردمی در تمامی عرصه‌ها به ویژه در زمینه حجاب و عفاف نیز با اجرای طرح‌های چهره به چهره با مشارکت، تعامل، هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مرتبط و فرهنگی و مشارکت خانواده در این زمینه نیز نقش‌آفرین بوده و خواهد بود، گفت: پیام‌های اندیشمندانه رهبر عزیزمان در ارتباط با سبک زندگی اسلامی، ضرورت دشمن‌شناسی و شناخت توطئه‌های غرب، بهترین راهبرد و راهگشا برای حل مسایل و معضلات فرهنگی و تعالی و سلامت و امنیت خانواده‌هاست.
وی از حضرت زینب(س) به عنوان الگوی حجاب یاد کرده و امربه معروف و نهی از منکر، عفاف و حیا، نماز و اصول دین، غیرت و مردانگی، شرافت و بندگی خدا، ایستادگی و صبر، مقابله با ذلت، مقابله با ظلم و ستم و... را از ویژگی‌های آن حضرت عنوان کرد.

مرجع : خبرگزاری ايسنا

کلمات کلیدی: 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
3 + 1 =
*****