دشمن با استفاده از دنیای مجازی فرهنگ ایران را نشانه گرفته است

03:21 - 1392/11/10
رهروان ولایت ـ فرماندار اراک گفت: بیگانگان با بررسی راهکارهای رسوخ به فرهنگ این مملکت از طریق دنیای مجازی و شبکه های ماهواره ای سعی دارند تا باورهای ضد اسلامی خود را ترویج کنند و فرهنگ ایران را نشانه گرفته اند.
 مسلم پورقاسمیان

به گزارش گروه اينترنتي رهروان ولايت،  مسلم پورقاسمیان در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرهنگ از جمله مهمترین شاخصه های توسعه پایدار است که با پایه ریزی درست و منطقی آن می توان در بسیاری از حوزه ها به موفقیت های چشمگیری دست یافت.

وی افزود: امروز ایران سرافزار به برکت انقلاب اسلامی که خود نمونه بارز یک حرکت بزرگ فرهنگی و اجتماعی است نقشی مهم در منطقه دارد و ملت ایران نباید اجازه دهند دشمن با توطئه ها و ابزارهای جنگ نرم افکار و اندیشه های جوانان را تحت تاثیر قرار دهد.

پورقاسمیان با اشاره به این نکته که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با هدف قرار دادن فرهنگ کشور و ملت ما سعی دارند تا اندیشه های ناب انقلابی فرزندان این مرز و بوم را نابود کنند گفت: اما با یاری خداوند و با درایت مقام معظم رهبری و پیروی مردم از منویات رهبر انقلاب ناکام مانده اند.

وی تصریح کرد: شبیخون فرهنگی مسئله ای مهم است که سال ها پیش با تیزبینی و بصیرت مقام معظم رهبری در کشور مطرح شد و مسئولان فرهنگی نیز با حساسیت لازم نسبت به شناسایی راههای ورود دشمن به مقوله فرهنگ اقدام کرده اند.

فرماندار اراک افزود: شبکه های اجتماعی نیز امروز با قدرت تمام در حال ترویج است و با تاثیرگذاری بر اندیشه های پاک و بی آلایش جوانان کشورمان به دنبال ایجاد دوگانگی فرهنگی هستند که بیداری فرزندان انقلاب توطئه های آنان را خنثی کرده است.

پورقاسمیان تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را ضروری دانست و گفت: حجاب مصونیتی به همراه دارد که کاهنده بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است و جوانان را از ابتلا به برخی از آسیب های اجتماعی می رهاند و زنان باید با حفظ قداست و پاکدامنی در جامعه حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: نقش علما و روحانیون در ترویج فرهنگ عفاف و معنویت مهم است و از واعظین و علما باید در بیانات ارزشمند خود نسل جوان را با ترفندهای دشمنان قسم خورده نظام آشنا کنند و با ترویج فرهنگ دینی و اسلامی این قشر را هدایت کنند.

مرجع : تسنیم

کلمات کلیدی: 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
10 + 2 =
*****