سبک زندگی غربی همجنس گرا می سازد.

03:11 - 1398/05/26

- همجنس گرایی حاصل نوع تربیت و سبک زندگی است.

همجنس گرایی

فرهنگ مدرن به طور فزاینده ای این تصور را القا می‌کند که همجنس‌گرایان، با این خصلت به دنیا می آیند، نه اینکه محیط آنها را به این سمت سوق داده باشد.

Modern culture increasingly embraces the notion that homosexuals are born, not made

حتی گاهی اوقات این مطلب ارائه می شود که یک "ژن همجنس‌گرا" بعضی افراد را وادار به جستجوی شرکای همجنس می کند. در همین راستا، بیشتر معلمان مدارس دولتی تحت فشار قرار می گیرند تا همجنس‌گرایی را به عنوان یک شیوه زندگی عادی مطرح کنند که باید در دانش آموزانی که احساس می کنند همجنسگرا هستند، تأیید شود. دانشکده پزشکی اطفال آمریکایی، با این حال، به مربیان هشدار داده است که از خطرات این دروغ‌ها برحذر باشند.

این دانشکده طی نامه ای سرگشاده خطاب به مدیران مدارس به بخش هایی ازکتاب «زبان خدا» -کتابی از مؤسسات ملی سلامت، به مدیریت فرانسیس کالینز- استناد می کند. دکتر کالینز نوشته است  كه همجنس‌گرايی به وسيله DNA ساخته نمی شود و هر چه ژن در آن نقش نداشته باشد، نشانه تربیت است، نه تقدیرات غیر قابل تغییر.

homosexuality is not hardwired by DNA, and that whatever genes are involved  represent predispositions, not predeterminations.

 وی همچنین اظهار داشت كه محیط، به ویژه تجربیات كودكانه و نقش برجسته انتخاب های آزاد فردی، تأثیر عمیقی بر ما خواهد گذاشت و هیچ ژن شناخته شده ای، هیچ گونه رفتاری را اجبار نمی کند.

در خبرنامه ای از دانشکده آمده است: «مدارس نباید به دنبال توسعه سیاستی باشند که این جذابیت های همجنس گرایانه را در بین دانش آموزانی که فقط ممکن است در حال آزمایش یا تجربه مبهم موقتی جنسی باشند، تأیید  یا تشویق کند».

باید به این مطلب اکیدا توجه شود که این هشدارها صرفا جنبه اخلاقی ندارد، بلکه در این نامه پیوندی با یک برگه حقوقی وجود دارد که نتیجه گیری های مبتنی بر تحقیق را که مخالف برنامه های مدرسه طرفدار همجنس گراست، برجسته می کند. مثلا: سبک زندگی همجنس گرایی، به ویژه برای مردان، خطرات جدی برای سلامتی دارد ... برای بسیاری از جوانان، توسعه جذابیت های همجنس گرایی منجر به  تجربیات منفی  آسیب زا، مانند سوء استفاده جنسی می شود. این دانش آموزان برای رفع این آسیب های روحی نیاز به درمان دارند، نه تأیید هویت همجنس گرایی.

همچنین در این نامه، به نتیجه بررسی 125 سال مطالعات علمی راجع به همجنس گرایی اشاره شده است. این تحقیق تأیید می كند كه گرایش جنسی با درمان تغییر می یابد، به ویژه در بین جوانان كه سؤالات مربوط به هویت جنسی موقتی دارند. علاوه بر این، همجنس‌گرایان بیشتر از دیگران به بیماری ها مبتلا شده و بیشتر به سمت خودکشی روی می آورند. یک مطالعه دیگر نتیجه گرفته است که همجنس گرایی و فعالیت های مرتبط با آن، منجر به کوتاه شدن عمر انسان بین 20 تا 30 سال می شود.

نوجوانان در اثر سردرگمی و تأثیرات بیرونی آسیب پذیر هستند، زیرا آنها در حال گذر از بچگی به بزرگسالی می باشند؛ محیط مدرسه‌ای که کودک را به همجنس گرایی ترغیب می کند، صدمات عظیم روحی در فرد ایجاد می‌کند؛ همان طور که نامه کالج کودکان آمریکایی به مقامات مدرسه می گوید: «این وظیفه مشروع مدرسه است که می تواند یک محیط امن برای ابراز احترام برای همه دانش آموزان فراهم کند. این وظیفه مدرسه نیست که بتواند وضعیت پزشکی دانش آموزان را تشخیص داده و تلاش کند، و مطمئناً مدرسه جایی برای تأیید جهت گیری جنسی دانش آموز نیست».[1]

آنچه شما مطالعه کردید در واقع نوعی اعتراف اندیشمندان و روشن‌فکران غربی است به اینکه سبک زندگی مبتنی بر آزادی بدون قید و شرط و بر اسان اومانیسم و اصالت انسان و لذت گرایی، نتیجه ای جز بیچارگی، گرفتاری در منجلاب فساد، کوتاهی عمر و آسیب های روحی و روانی بیشماری ندارد.

_________________________________________________________
پی‌نوشت

[1] . https://www.icr.org/article/danger-affirming-homosexuality-public/

اخیرا در غرب پژوهش های زیادی درباره همجنس گرایان و سبک زندگی وDNA صورت گرفته است. نتیجه این تحقیقات نشان می دهد سبک زندگی غربی انسان را همجنس باز تربیت می کند، نه اینکه او همجنس باز متولد شود.

نظرات

تصویر سیدمجید
نویسنده سیدمجید در

سلام. دو نکته انتقادی در مورد این متن دارم.اولا مطالب ارایه شده بدون ذکر منبع بود و بصورت کلی مثلا گفته که دانشمندان غربی این نظر را دارند. اگر به فرض دانشمندی چنین نظری دارد در مرحله ی بعد صحت این نظر و در مرحله ی بعد تخصص و صلاحیت این دانشمند باید بررسی شود. که در این مطلب اصلا نمیتوان از این موارد اطمینان حاصل کرد.
دوما در این مطلب به وضوح مشاهده میشود که همجنس گرایی با همجنس بازی اشتباه گرفته شده. این دو واژه معانی کاملا متفاوتی دارند. همجنس گرایی یک حس درونی است ناشی از عدم تعادل هورمونی یا هر عامل دیگر که شاید فرد همجنس گرا هیچگاه در زندگی این حس را افشا نکند و برای او مثل یک راز باقی بماند ولی همجنس بازی به هیچ وجه اینطور نیست و شاید در افراد سالم هم بروز کند و سبک زندگی هم در گسترش آن دخیل است.
در کل مطلب ضعیفی بود...

تصویر جابر بوژمهرانی

با سلام خدمت شما خواننده عزیز و گرامی که لطف کردیدو ابراز نظر کردید. خدمتتان عرض کنم که منبع در پاورقی ذکر شده است شما می توانید با مراجعه به آدرس زیر حداقل به پنج منبع اصلی لاتین دسترسی داشته باشید. 

این مطلبی را که من عرض کردم توسط دانشکده پزشکی سلامت اطفال امریکا گفته شده است و همین دانشکده بوده که بر اساس تحقیقات علمی خود به این نتیجه رسیده اند که همجنس گرایی مولد تمدن و سبک زندگی غربی است .

همجنس بازی و همجنس گرایی در معنا و مفهوم یکی هستند. همجنس بازی عکس العمل یک همجنس گرا است . انسان سالم گرایش به جنس مخالف دارد نه جنس موافق. برای اطلاع از معنای دقیق همجنس گراییو همجنس بازی  می توانید به دیکشنری کمبریج مراجعه کنید .

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/homosexuality?q=Homosexuality

homosexuality

the quality or fact of being sexually attracted to people of the same sex as you:

I've never been ashamed of my homosexuality.

See

homosexual

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
5 + 6 =
*****