آل اسحال به جامعتین رسید

09:25 - 1392/01/26
رهروان ولایت ـ عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان گفت: ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان، جامعتین را به عنوان فصل‌الخطاب خود می‌داند و همچنین لازم‌ به ذکر است هیچ هزینه تبلیغاتی مشترک برای اعضای ائتلاف وجود ندارد.
آل اسحاق

به گزارش رهروان ولایت به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، یحیی آل‌اسحاق شامگاه یکشنبه در نشست خبری خود در محل دفتر حزب مؤتلفه خراسان رضوی اظهار کرد: انتخابات فرصتی برای بازنگری شیوه مدیریت و رفع نواقص است.

وی افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید با نگاه به دولت‌های گذشته نقاط ضعف آنان را رفع و از نقاط قوت آنان با عنوان تجربه استفاده کنیم.

آل‌اسحاق با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کشور سرمایه انسانی است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات غفلت از سرمایه و ظرفیت‌های عظیم کشوری است؛ ظرفیت‌های عظیمی در حوزه منابع طبیعی و مهمتر از آن نیروی انسانی داریم.

نامزد حزب مؤتلفه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ابراز نارضایتی از غفلت ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد تصریح کرد: می‌توانستیم در مناطق مشترک نفتی سرمایه‌گذاری کنیم همچنین از بازار 300 میلیونی عراق که با عنوان بزرگترین بازار سرمایه‌گذاری کشور مطرح است غفلت کرده‌ایم.

وی با اشاره به تدابیر خاص خود در حوزه نظام بانکی گفت: یکی از مشکلات در حوزه اقتصاد بی‌تدبیری در بخش نظام بانکی بوده است.

آل‌اسحاق ادامه داد: کشور نیاز به برنامه عملیاتی دارد و با کلی‌گویی و نگاه کلی راهی از پیش نمی‌بریم.

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان با تأکید بر اینکه رقابت آتی باید رقابت برنامه باشد، بیان کرد: دولت یازدهم باید صحنه رقابت برنامه، مدیریت و اجرا باشد و در حوزه نیازمند برنامه‌های مدون و کارآمد و در عین حال جامع را عملی کند.

آل‌اسحاق نظام بانکی را مبنای پیشرفت و توسعه دانست و گفت: نظام بانکی یکی از اولویت‌ها و پایه‌های اقتصاد است که نیازمند تحول در این حوزه برای رفع انتخابات اقتصادی هستیم.

نامزد حزب مؤتلفه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: تکثر بانک‌ها و غفلت از نظارت آنها سبب ایجاد حیات خلوت‌هایی می‌شود که این در نوع خود حساب مالی را به دنبال دارد؛ نظام بانکی نیازمند استقلال است.

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان با اشاره به اینکه باید مجموعه نقدینگی را با همراهی نظام بانکی به سمت تولید هدایت کنیم گفت: در حال حاضر مجموعه نقدینگی کشور به سمت مصرف‌گرایی رفته و باید این ظرفیت را برای توسعه اقتصادی به سمت خط تولید هدایت کنیم.

آل‌اسحاق با اشاره به وحدت اصولگرایان افزود: هر فرد و گروهی اختیار سلیقه در حضور عرصه انتخابات دارد اما مسئله مهم این است که نباید اصلاح‌طلب و حامیان دولت را نادیده گرفت و در مقابل به ایجاد فضای رقابتی میان اصولگرایان پرداخت؛ باید جریان اصولگرا یکپارچه و متحد حرکت کند.

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان از نداشتن هزینه تبلیغات مشترک میان اعضای ائتلاف پنج‌گانه یاد کرد و گفت: اگر چه اعضای ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان منافع مشترک و دبیرخانه مشترک دارند اما به صراحت اعلام می‌کنم هزینه تبلیغات مشترک وجود ندارد و هر کس به نسبت توان خود در عرصه انتخابات تبلیغات می‌کند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 3 =
*****