باهنر وعده ائتلاف داد

22:39 - 1392/02/05
رهروان ولایت ـ کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: ‌‌در ائتلافمان پیش از ثبت‌نام به نظر واحد می‌رسیم و انتظار می‌رود ائتلاف‌های دیگر نیز قبل از ثبت‌نام به نظر واحد برسند.
باهنر

به گزارش رهروان ولایت به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا با‌هنر که از دیروز در این شهر به سر می‌برد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرمت احمدی‌نژاد و مسئولان باید تا روز آخر خدمت آنان حفظ شود و آن‌ها باید دقت کنند که سخن غیر‌معقول و مخالف خرد‌ورزی به زبان نیاورند.

وی با اشاره به این‌که دولت نهم و دهم پرکار بود، ابراز داشت: دولت‌های احمدی‌نژاد، برنامه‌های خود را با اعتدال پیش نرفتند و معتقدیم باید رئیس جمهور اعتدال در برنامه‌ها را حفظ کند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: احمدی‌نژاد علاقه دارد دولت آینده از کابینه وی باشد و راه دولت فعلی را دنبال کند که باید توجه کند که نباید این خواسته با استفاده از راه‌های مختلف اجرا شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ائتلافمان پیش از ثبت‌نام  به نظر واحد می‌رسیم و انتظار این است که ائتلاف‌های دیگر نیز قبل از ثبت نام به نظر واحد برسند.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: سفرهایی که انجام می‌دهیم بیشتر تشکیلاتی است و در مجموعه‌هایی که قرار است سخنرانی کنیم سعی می‌کنیم آگهی عمومی نزنیم.

وی در مورد فتنه 88 بیان داشت: فتنه 88 حرکتی نوظهور بعد از انقلاب بود و شیرینی انتخابات را به ذائقه مردم تلخ کرد اما مسئولان اطلاعاتی و امنیتی باید در انتخابات پیش رو آماده و هوشیار باشند تا این حوادث تکرار نشود.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: برای رفع مشکل اقتصادی نیازمند سامانه اقتصادی بوده و در دیپلماسی نیز باید یک دیپلماسی رسمی با ادبیات فاخر داشته باشیم.

با‌هنر تصریح کرد: اگر با کشوری مشکل داریم نباید به سران آن کشور توهین کرد بلکه باید ادبیات فاخر را استفاده کنیم و در این مورد صحبت از رژیم صهیونیستی جداست چرا که ما آن را به رسمیت نشناخته و جزو کشورهای دنیا محسوب نمی‌کنیم اما می‌توانیم در صورتی که آمریکا دست واقعی دوستی خود را دراز کند ما نیز با آن‌ها منافع مشترکی داشته باشیم.

وی در بیان رابطه مجلس و دولت تصریح کرد: درگیر شدن مجلس با قوای مختلف مانند طلاق بوده و باید این را نیز به خاطر داشته باشیم که استیضاح آخرین دوای کار است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بیان داشت: در مجموع مجلس در چند سال گذشته عملکرد خوبی داشته است که اگر نیز رئیس‌ جمهور و دولت تخلفاتی داشته‌اند در حد معقول پیگیری کردیم و برای نخستین بار در تاریخ انقلاب نیز طرح سئوال از رئیس جمهور اجرایی شد.

این مسئول بر تداوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز تاکید کرد و افزود: می‌توان یارانه هر ایرانی را به 250 هزار تومان رساند اما باید به تبعات پس از آن و چند برابر شدن قیمت‌ها دقت کرد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
4 + 4 =
*****