تمامی دستگاه‌ها در اجرای مصوبه عفاف و حجاب نقش دارند

15:46 - 1392/07/22
رهروان ولایت ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با ضروری خواندن اجرای مصوبه عفاف و حجاب، گفت: تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها در اجرای مصوبه عفاف و حجاب نقش دارند.
حجاب

به گزارش گروه اينترنتي رهروان ولايت به نقل از خبرگزاری مهر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با ضروری خواندن اجرای مصوبه عفاف و حجاب، گفت: تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها در اجرای مصوبه عفاف و حجاب نقش دارند.

هاشم بنی‌هاشمی اظهار کرد: امروز اجرای مصوبه عفاف و حجاب نیازمند عزمی جدی و اراده‌ای محکم است و در این راستا تمامی دستگاه‌ها و مجموعه ها در اجرای این مصوبه باید نقش به هنگام و موثر خود را ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه با اقدامات جزیره ای و فصلی نمی توان به نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اقدام کرد، افزود: در حال حاضر که دشمن تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود دارد باید بیش از همیشه به ترویج این ارزش و فرهنگ اصیل اقدام کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر نیز ضروری است چالش‌ها و موانع پیش رو که موجب شده عفاف و حجاب به خوبی در جامعه ترویج نشود شناسایی و سپس با برنامه‌ریزی‌های لازم و کمک گرفتن از نخبگان فرهنگی و دانشگاهی با بی عفتی‌ها و آسیب‌ها در جامعه برخورد شود.

کلمات کلیدی: 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
2 + 1 =
*****