هدفش از قطع ارتباط چی بوده؟

23:46 - 1395/08/26

سلام.ببخشید من یمدته با یه اقاپسری قصدازدواج داریم.هم من مذهبی و محجبه هستم و هم ایشون پسر خیلی مذهبی و خوبی هستند.حدودا1ماه ازطریق تلفنی باهم ارتباط داشتیم اما اصلا حرفهای بدی نمیزدیم .همش درحد اشنایی.که مادرپدرمم خبرداشتند.اما اون اوایل این1ماه خیلی کلمات محبت امیز میگفت اما الان دیگه نه.خیلی سرد شده.بااینکه میگه عاشقتم.حتی 1بار بیخودی خودش باهام دعوای بدی کردم ولی فرداش عذرخواهی کرد.اما من گفتم که موند رودلم ولی بخشیدمت.اما واقعانمیدونم چکارکنم.الان میگه دوماه دیگه که استادمون و پدرو مادرش قراره بیان خواستگاری میگه چون نامحرمیم دیگه حرف نزنیم چون گناهه و اینها.و قطع ارتباط تلفنی کردیم.اما خیلی میترسم که دیگه دوستم نداشته باشه و یا بهم سردشده باشه.اگه منو دوست داره واقعا.پسر چرا باهام دعوا کرد.و اون حرف بدو زد.مگه نمیدونست که من دلم میکشنه...نمیدونم چکارکنم لطفا راهنماییم کنین.

http://btid.org/node/101194

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
5 + 11 =
*****
تصویر 48
نویسنده 48 در

فکر کنم قصدشون جدی باشه...... شما معمولی رفتار کنید اما با احترام تا خودشون اقدام کنن.....

تصویر آسمان95

ولش کن.قسمتت باشه ، خودش میاد . با متفکر موافقم اصلا دعواتون سر چی بود؟

تصویر متفکّر

با سلام؛ نفرمودید منظورتون از اینکه با شما دعوا کرد و حرف بد زد دقیقا چه بود و چه شد که کار به آنجا رسید!
شاید پشیمان شده باشد از وصلت با شما و شاید هم اصلا لایق شما نباشد! و شاید هم فعلا راست گفته و منتظر موقعیت مناسب برای انجام یک خواستگاری رسمی است.
به هر حال نمی‌شود قضاوتی کرد.
منتها مطمئن باشید اصرار از جانب شما، به مراتب نتیجه را بدتر خواهد کرد...

موفق باشید.

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

کم کردن ارتباط و قطع ان تا زمان محرم شدن معقول هست چون اگر ازدواجی صورت پذیرد عاقلانه و به دور از احساس خواهد بود و اگر ازدواجی صورت نگیرد وابسته نمی شوید که اسیب جدی ببینید لذا نیت وی هر چه باشد به نفع شماست

توضیح مطلب اینکه از انجایی که طرف مقابلتان فرد مذهبی است، به نظر می‌رسد به خاطر اینکه رابطه‌تان در حال عمیق شدن بود، باعث شد ایشان بیش از این پیش نرود و آن را کنترل کند. اگر واقعا به خاطر این مسئله درخواست قطع رابطه کرده که باید عرض کنم کار درستی کرده است؛ چرا که این‌گونه روابط از انجایی که روز به روز عمیق تر می‌شود، احتمال اینکه طرفین به جای شناخت درست از همدیگر درگیر احساسات و عواطفی شوند که در شناخت درست از همدیگر تاثیر بگذارد و در نهایت به شناخت منطقی و درست منجر نشود و از روی اشتباه همدیگر را انتخاب کنند. مضافاً حفظ این رابطه نیز می‌تواند طرفین را در معرض گناه قرار دهد.

بنابراین تصمیم ایشان مبنی بر قطع رابطه درست بوده است. امّا اینکه واقعا دلیلشان برای قطع رابطه همان چیزی است که گفته است یا نه، چندان اهمیتی ندارد؛ چرا که تا دو ماه دیگر مشخص می‌شود آیا ایشان به خواستگاری شما می‌آید یا نه. همچنین توصیه می‌کنم هیچ گاه به این گونه روابط دل نبندید؛ زیرا جز دلبستگی، وابستگی و در نهایت سرخوردگی، چیزی به همراه نخواهد داشت.

به امید موفقیت