کوتاهی قدش ته دلم را خالی می کند!

19:16 - 1395/08/27

سلام من یه خانم مطلقه وسی ودو ساله هستم.یه دختر هشت ساله هم دارم تازه گی ها یه خواستگار واس اومده که سی وهشت سالشه با سواده شغل وموقعیت اجتماعی وخانواده دار هستش ایشون چند سال پیش همسرش فوت کرده وبچه هم نداره .مشکل من قد کوتا ه ایشونه من خودخواه نیستم میدونم ایشون از هر لحاظ بجز ظاهر به من سر هستش.راضی میشم به ازدواج ولی یاد قدش میافتم انگار ته دلم خالی میشه .قدش ۱۶۵.قد من ۱۶۰ولی انگار همقدیم .تو رو خدا راهنماییم کنید در ضمن ایشون خیلی به من علاقمند شدن.متشکرم.

-------------------------------------

کاربران محترم توجه داشته باشند که ادامه‌ی ارتباط با کارشناسان سایت و درج نظرات جدید برای رسیدن به پاسخ نهایی و جامع، تنها با عـضویـت در سایت ممکن خواهد بود؛ برای عضویت در سایت به آدرس مقابل مراجعه فرمائید: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/101213

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
4 + 2 =
*****
تصویر 48
نویسنده 48 در

عجیبه....... شما که نباید انقدر ظاهر بین باشید.... شما بچه دارید بهتره بیشتر نگران ربط آینده ایشون با شرایط اون اقا باشید تا قد اقایی که خواستگارتونه........

تصویر آسمان95

اگه این آقا رو رد کنی یه آدم قدبلند و پولدار و خوشگل شما رو میگیره؟؟؟

تصویر متفکّر

با سلام.
خواهر گرامی به نظر می‌رسید که دارید اشتباه می‌کنید.
فراموش نفرمائید که شرایط شما چندان شرایط مناسبی نیست!
فردی پیدا شده که بنابر فرمایش خودتان شرایط خیلی خوبی را دارد؛ پس خیلی دقت کنید تا بعدا پشیمان نشوید.
از نظر قد هم ایشان از شما 5 سانت بزرگتر هستند!
به راهکارهای آقای مصطفوی دقت و عمل فرمائید.

امیدوارم خوشبخت باشید.

تصویر Mr_Ali
نویسنده Mr_Ali در

همین که قدشون از شما بیشتره بسه!!!!

خانوم هیچی تو قد بلند نیست...من قدم 190 هست الان بیست و خردی سالمه...از من بشنوید هیچی توی قد بلند نیست.

به قول یه بنده خدایی که میگفت "شما قد بلندا از ساعت 11 ظهر به بعد خون به مغزتون نمیرسه عقلتون کار نمیکنه"...

بنده خدا بد هم نمیگفت...خخخ

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

قد ایشان به نظر چندان کوتاه هم نیست. مضافاً خود شما هم 5 سانت از ایشان کوتاهتر هستید. به نظرم کوتاهی قد ایشان چندان محسوس نیست. چه بسا جثه ایشان کوچک باشد و این مسئله باعث شده که به نظر قد کوتاهی داشته باشند. به هرترتیب اگر از جهات اعتقادی، اخلاقی، رفتاری، فکری، فرهنگی و خانوادگی باهم تناسب دارید، نباید به خاطر صرفا مسئله ظاهر که به نظرم چندان هم محسوس نیست، خواستگار فعلی خود را رد کنید. 

این نکته را هم باید اضافه کرد از آنجایی که شما در حال حاضر مطلقه و دارای فرزند هستید، بالطبع نباید انتظار داشته باشید که خواستگارانتان از جهت کمی و کیفی همانند دوران مجردی‌تان باشد. خانمهایی که در چنین وضعیتی قرار دارند و خواستگار ندارند، بهتر است نسبت به بعضی از ملاکهای ترجیحی ازدواج، کوتاه بیایند و گرنه ممکن است تا آخر عمر یا تنها بمانند یا اینکه در نهایت ممکن است به خاطر سرخوردگی و مستأصل شدن، با کسی ازدواج کنند که اصلاً با انها تناسب ندارد؛ لذا می‌توان از اختلاف تحصیلی یا اختلاف کم فرهنگی و ... چشم پوشی کرد.

بنابراین قد ایشان چندان کوتاه نیست، ولی مطمئنا پوشیدن کفش‌ پاشنه بلند از سوی شما، موجب می‌شود که شما با ایشان هم قد دیده شوید و چه بسا این طور تصور کنید که قد ایشان مناسب با قد شما نیست، درحالی‌که این‌گونه نیست. با این وجود، می‌توانید از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند خودداری کنید و از ایشان نیز می‌توانید بخواهید که کفشی را برای پوشیدن انتخاب کنند که از بلندی پاشنه برخوردار باشد.

امّا اگر به رغم توضیحاتی که داده شد، همچنان دو دل هستید، می‌توانید برای مدتی کوتاه زیرنظر خانواده‌ها و با رعایت مسائل عرفی و شرعی، باهم در ارتباط باشید و بررسی کنید که چقدر می‌توانید ایشان را به عنوان همسر آینده خود بپذیرید. اگر در مدت ارتباط، حس بهتری نسبت به ایشان پیدا کردید، در آن صورت جای امیدواری است و می‌توانید تا جایی پیش روید که مطمئن شوید که می‌توانید ایشان را به عنوان همسر خود قبول کنید.

درضمن، هیچ وقت در مورد این مسأله به دیدۀ یک عیب نگاه نکنید، زیرا این مسأله نه برای شما و نه بلکه برای ایشان عیب محسوب نمی‌شود. لذا به نقاط مثبت وقوت ایشان توجه کنید و ببینید چقدر با شما تناسبات اعتقادی، اخلاقی، رفتاری، فکری، فرهنگی و خانوادگی دارد.

با آرزوی موفقیت