کودکی که عاشق کودک 8 ساله شد!

20:58 - 1395/09/09

سلام . من یه پسر 15 ساله ام ک چهار سال پیش در یک کلاس زبان به یک دختر علاقه مند شدم که سه سال از خودم کوچیکتر بود / و حدود سه ماه پیش تونستم شماره اون دختر رو پیدا کنم و از علاقه خودم بهش بگم . پس از شنیدن حرفهای من واکنش خاصی نشون نداد و فهمیدم که علاقه من یکطرفه نبوده / اما در حال حاضر زیر حرفهاش زده و میگه که من هیچ علاقه ای به تو ندارم / منم در حال حاضر خیلی ناراحتم به نظر شما باید چیکار کنم؟

http://btid.org/node/101623

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 1 =
*****
تصویر setare khamosh

سلام

مشکل شما ناشی از قرار گرفتن در محیطی هست که شمآ رو سوق داده که به بلوغ زودرس برسید.

عوامل زیان بار  بلوغ زود رس اینکه الان شما باید فکر تحصیل و دانشگاه ایندتون و..باشید ولی به فکر اینجور موضوعات هستید که نه شرایط ن حتی سن مناسبی دارید.اونوقت 30سالتون که بشه تازه یادتون می افته شما جوونی نکردید..واون وقته که با وجود سن 30سالگی عین نوجوان های 15ساله رفتار می کنید...پس بهتره از الان جلوی این جور فکرا رو بگیرید که هم اینده خوب و هم حال کنونی خوبی داشته باشید.

موفق باشید

تصویر 48
نویسنده 48 در

یازده سالت بوده علاقه مند شدی؟؟؟؟؟ اینکه جوابی نداده که نشانه ی این نیست که موافق بوده...... خانم ها ذاتا دوست دارن بهشون ابراز تمایل بشه.... بهشون اعتماد به نفس میده..... کلا به جای اینکه به فکر ایشون باشید بهتره به فکر آینده تحصیلی و کاری باشید. عاشق باش اما عاشق کتاب ها و یادگیری مهارت های زندگی برای آینده......

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

با توجه به دوره نوجوانی و سنی که در آن به سر می‌برید، طببعی است که در اوج احساسات و عواطف هستید، لذا به جزئی‌ترین تحریکات عاطفی پاسخ و واکنش نشان می‌دهید. شما به عنوان نوجوان امروزی باید به این مسئله توجه کنید که عدم کنترل و عدم مدیریت رفتاری خود می‌تواند با خود آسیبهای روحی و روانی شدیدی را به دنبال داشته باشد.

بنابراین علاقه شما به دختر مودنظرتان طبیعی است، ولی بیان علاقه تان به ایشان و تلاشتان برای برقراری رابطه غیر طبیعی است و اگر این رفتار خود را کنترل نکنید، با آسیب روحی شدیدی مواجه خواهید شد که مسلما سرنوشت و آینده شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

در نتیحه برای اینکه بیش از این آسیب نبینید و دچار رفتارهای پر خطر نشوید، لازم است رفتارها و افکار خود را کنترل کنید؛ به همین منظور دختر موردنظر را فراموش کنید و بدانید واکنش شما صرفا به خاطر احساسان و تمایلات آنی دوره نوجوانی است که با گذر زمان و رشد عقلانی، می‌توانید آن را مدیریت کنید. مضاف براینکه عدم مدیریت رفتار خود و بروز رفتارهای پرخطر، شما را در معرض گناه قرار خواهد داد که این نیز باخود تبعات و گرفتارهای خاص خود را بدنبال خواهد داشت.

به امید موفقیت