دخترم رو به اجبار به کلاس دیگه ببرمش؟

12:38 - 1402/07/03

سلام و عرض ادب
ببخشید من معلم دوم هستم و دخترم هم امسال طبق تقسیم بندی مدیر داخل کلاس من افتاده ،می خواستم به کلاس دیگه ای بره اما جدایی از دوستاش براش سخته ،می خواستم بدونم توی کلاس خودم بمونه بهتر هست یا با تمام سختی هایی که از جدایی از دوستاش داره به اجبار به کلاس دیگه ببرمش؟

 

----------------
کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: https://btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: https://btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين در مرور زمان نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مسئولين انجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد:  https://btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/258647
تصویر روئین تن مهدی

سلام خدمت شما کاربر محترم

ضمن سپاس از ارتباط شما با مجموعه

تحصیل مثل هر کار دیگری، باید مورد علاقه شخص باشه. حالا این علاقه ممکنه به هر چیزی در فضای آموزشی گره بخوره. چه خود فضای آموزشی باشه، چه محتوای آموزش و حتی هم کلاسی ها.
با این توصیفات لزومی نداره که دخترتون رو با این همه هزینه ای که داره به کلاس دیگه ای بفرستید، بخصوص اینکه هر تغییری و لو اینکه بحث علاقه هم نباشه مولد استرس هستش. پس جابجایی دختر شما هم باعث ایجاد استرس و فرستادن به یک فضای نسبتاً غریب مقارن خواهد بود و هم ایشون رو از فضای مورد علاقه اش جدا کردید.

اما شما در مواجهه با دخترتون باید مرتکب یک دوگانگی بشید. یعنی در محیط خانه به دید دختر بهش نگاه کنید و در کلاس به دید شاگرد، دقیقا مثل همون نگاهی که به دیگر شاگردان دارید.

اما کاری که می تونید بکنید این هست که شما از این علاقه دخترتون به همین کلاس می تونید بهره ببرید. بهشون بگید که درسته که دوست داری در همین کلاس باشی، اما ماندگاری تو شرط داره و هزینه داره، اون هم اینکه ممکنه در امر تحصیل بیش از دیگران بهت سخت بگیرم.
با این راهکار، دختر شما هم به سوژه مورد علاقه اش رسیده و هم متحمل استرس نشده و هم اون احساس امنیت دختر و مادری رو در فضای آموزشی نخواهد داشت.

موفق باشید