بهم میگن: انرژی منفی که تو وجودت هست، باعث این همه مریضی شده

10:41 - 1402/11/03

سلام وعرض ادب خدمت شما کارشناس محترم .

صبحتون بخیر

من چند وقتی هست مریض شدم دست وپاهام بی حس میشه دکتر رفتم گفتن هیچ مشکلی نداری وفقط انرژی منفی که تو وجودت هست باعث این همه مریضی شده وحتما باید جدی بگیرم .لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم که این انرژی منفی ازم دوربشه .

نماز وقرآن هم میخونم

سن: ۴۰
جنس :خانم
میزان تحصیلات: دیپلم

 

----------------
کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: https://btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: https://btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين در مرور زمان نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مسئولين انجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد:  https://btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/278584
تصویر روئین تن مهدی

سلام خدمت شما کاربر محترم

ضمن سپاس از همراهی شما با مجموعه اندیشه برتر

امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خودتون رو پیدا کنید.

سعی کنید حتما پیش پزشک متخصص برید، چکآب کنید تا بهتر بشه تشخیص داد مشکل شما چیست.

گاهی بی حسی ناشی از کم خونی است که باید تحت نظر پزشک درمان بشید.

اما انرژی منفی که فرمودید، نوعاً انرژی منفی از افکار منفی ناشی میشه. بخاطر ارتباط تنگاتنگی که بین روح و جسم وجود دارد، هر فکر منفی ، هر فشار روانی منفی که شما رو احاطه کنه و ذهن و روان شما رو تحت الشعاع قرار بده، بخشی از انرژی شما رو خواهد گرفت.

برای این مشکل سعی کنید ذهن خودتون رو از ورود افکار منفی کنترل کنید، در قبال هر فکر و خطور منفی که به ذهن شما میاد یک فکر مثبت برای جایگزین داشته باشید، نعمتهایی که خدا به شما داده بارها و بارها در طول روز (از اول صبح تا موقع خواب) یاداوری کنید و شکر کنید. روحیه شکر گزاری اگر برای انسان ملکه بشه، سرشار از شادی و حال خوب و انرژی مثبت خواهد شد. توقع خودتون رو از دنیای پیرامونی خود پایین بیارید. این توقع پایین از اطرافیان و حوادث و اتفاقات زندگی دنیا، شما رو منتظر هر خبر خوشایند و ناخوشایندی خواهد کرد، لذا این ذهنیت پیشین شما، باعث خواهد شد که ثبات روحی شما حفظ بشه و در مواجهه با افکار منفی مقاوم باشید. چون قبلا خودتون رو برای هر اتفاقی آماده کردید.

سعی کنید بعد از  نماز سجده های طولانی داشته باشید، اتصال به زمین خیلی از بارها و انرژی های منفی رو تخلیه خواهد کرد. بر این امر مداومت داشته باشید و لزومی نداره که در حال سجده ذکری گفته بشه یا خودتون رو بابت اذکار خسته کنید.

امیدوارم با اموری که عرض شد تا حدودی مشکل شما متعادل تر بشه

موفق باشید