همش میگه زود عقد کردیم

01:31 - 1394/12/18

سلام من 2ساله با پسر خالم عقد کردم قبل اون هیچگونه شناختی نسبت به هم نداشتیم فقط قبل عقد دو بار باهم بیرون رفتیم .ادم کم حرفیه وهیچی رو بروز نمیده و خیلی هم سرده اوایل خیلی خوب بود ولی کم کم عوض شد سردتر شد خیلی به دوستاش اهمیت میده چون ازبچگی مادرش فوت شده ودور ازخانواده بوده و بادوستاش بوده دوست نداره من بهش پیله بشم تو این دوسال همه جوره باهاش کنار اومدم شرایط مالیشم خیلی ضعیفه من خیلی دوستش دارم ولی اون خیلی با من سرده گاهی خوبه گاهی نه الان بعد 2سال میگه من بهت هیچ حسی ندارم دوست ندارم من دوسشم دارم نمیخوام طلاق بگیرم حاظر نمیشه پیش مشاور بره و یا باکسی صحبت کنه همش میگه زود عقد کردیم پیش اومد دیگه بعد از 2سال خیلی برام سخته نمیتونم جدا بشم و نه میتونم باکسی که دوستم نداره زندگی کنم لطفا راهنماییم کنید

http://btid.org/node/87899

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 1 =
*****
تصویر حلما
نویسنده حلما در

سلام

گاهی اوقات آقایون دوست دارند تنها باشند و زیاد اون شور و شوق و هیجان و عشق رو برای همسرشون نمیتونند فراهم کنند. در این حالت خانمها باید کمی دوری کنند ازشون اما دقیقا برعکس عمل میکنند. تمام آقایون تو یه سری ویژگی ها مشترک اند که مطالعه ی خصوصیات و شخصیت یک مرد میتونه بهتون در برقراری رابطه ی درست با همسرتون کمک کنه.

وقتی آقایون حرف از جدایی یا اشتباه در انتخاب وازدواج میزنند یعنی نیازشون از طرف همسرشون برطرف نشده که تو بیرون از منزل به دنبال رفع نیازهاش میگرده. این نیاز میتونه عاطفی باشه میتونه جسمی باشه و...

در درجه ی اول شما از خودت شروع کن ببین چی برای شوهرت کم گذاشتی بعد به برطرف کردن اون بپرداز. اگه با خانوادش مشکلی داری مشکلتو برطرف کن. سعی کن با مهربونیت با عشقت با زنونگیت اونو به سمت خودت جذب و وابسته کنی که حتی نتونه یکروزم دوریتو تحمل کنه. این دیگه بستگی به خودت داره که چقدر بتونی از پسش بر بیای.

یا زهرا س

تصویر hasti29
نویسنده hasti29 در

نداشتن شور و شوق اولیه با جمله دوست ندارم فرق داره!

وقتی افرادی صرفا برای ارضای جنسی ازدواج کنن ممکنه از این اتفاقا هم بیوفته البته نمیدونم قضیه این آقا چیه
 

تصویر haserat
نویسنده haserat در

من رابطه ای بین سرد شدن اقایون و تقصیر زنشون نمیبینم.تو جامعه پر از مردهاییه که هرروز عاشق یکی میشن!درواقع یک مشت ادم بی مسئولیت هوس بازن چون تربیت درست و حسابی نداشتن.برید پیش مشاور اما اینو همیشه به یاد داشته باشید که بین بی غیرت و بی مسئولیت بودن یک مرد و تقصیرات شما هیچ گونه رابطه ای میتونه نباشه.

تصویر luna95
نویسنده luna95 در

عزیزم به نظرم همینکه ایشون از ابتدا سرد و بی علاقه نبودن نشونه خیلی خوبیه! حتی اگه خودت ب تنهایی هم بری پیش مشاور خیلی مفیده و میشه با توجه به تیپ شخصیتی شوهرت بهت کمک کرد,مثلا شاید لازم باشه کمی ازش دوری کنی تا یک کم ب خودش بیاد و دلتنگت بشه یا مثلا شاید لازم باشه ک کمی هیجان و برنامه های دو نفره ترتیب بدی!
بعلاوه ب نظرم زمان عقدتون خیلیی طولانی شده,اینم یه عامل مهم برای سردی ایشونه

تصویر merida
نویسنده merida در

سلام برشما .
چیزی ک من برداشت کردم از متن شما این بود..احتمال زیاد ایشون داره از ی جایی ساپورت میشه ...احتمال هست البته .
اونوقت بچه بوده عاشق شده حالا عاقل شده برا همینم میگه چرا زود عقد کردم ..!فقط خواهش من از شما اینه ی وقت فکر نکنید اگ بچه دار بشید ایشون میشن ادم سابق..اون بچه اینده داره..ب خیلی فاکتورها نیاز داره..
من ی سوالی دارم شما وظیفه همسریتون بخوبی انجام دادین ؟
 

تصویر shokofe
نویسنده shokofe در

خدا صبر بده بهت

تصویر mahdipour
نویسنده mahdipour در

با سلام
در چنین شرایطی باید عوامل آن را به دقت بررسی کنید.
1. ایا ر فتار شما باعث اذیت شدن او شده؟!
2. ایا پای کسی در میان است؟!
3. ایا اطرافیان خیلی فشار می آورند؟
پس بهتر است در یک زمانی که حال خوبی دارند, و البته شما هم باید حال مساعدی داشته باشید, با همدیگر صحبت کنید و علت سردی و ناراحتییها را کشف کنید, باید طوری شرایط را فراهم کنید که همسرتان به راحتی مشکلات خودشان را بگویند , چه بسا شما خطاهایی را مرتکب شده اید و ایشان احساس می کنند که شما او را دوست ندارید و این باید بین شما روشن شود, باید احساس و علاقه همدیگر را درک و به راحتی بیان کنید تا سوء تفاهم باعث جدایی و ایجاد مشکل بین شما نشود.
افرادا درونگرا به سختی صحبت می کنند, کم حرف هستند, و باید طوری با او صحبت کنید و اجازه بدهید که بتواند احاسش را بروز دهد, در حقیقت باید بدقت گوش کنید و مخالفت اولیه و گرفتن حالت دفاعی در مقابل سخنان ایشان, منجر به مکتوم شدن مشکلات خواهد شد, و چه بسا دیگر ادامه سحن ندهد. پس با صبوری و بردباری و همراه علاقه به مشکلات گوش کنید, بعد آن می توان برای حل مشکل اقداماتی را انجام داد.
در کل به نظر می رسد: اگر با همدیگر صحبت کنید و صادقانه برخی از سوء تفاهم ها را از بین ببرید و انتظارات را معقول کنید, و برای خوب شدن روابط و حل مشکل دست بدست هم بدهید, مشکل حل خواهد شد و جای نگرانی نیست.
و انچه برای شما در این گفتگو و کشف مشکل می تواند چاره ساز و مشکل گشا باشد, توجه به رعایت انصاف می باشد:
امام على عليه ‏السلام :«  الْإِنْصَافُ يَرْفَعُ الْخِلَافَ وَ يُوجِبُ الِائْتِلَاف‏؛ انصاف، اختلافات را از بين مى ‏برد و موجب الفت و همبستگى مى ‏شود.»[1]
اگرمبنای فکری شما این باشد که:  آنچه را برای خود دوست داری برای همسرت هم دوست داشته باشی و آنچه را برای خود نمی پسندی برای او هم نپسندی,
به نظر می رسد رعایت این اصل بین شما و همسرتان زندگی را متحول و مشکل را از بین خواهد برد.
موفق و موی باشید.
[1]. تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 394 ، ح9116
 

تصویر haserat
نویسنده haserat در

یک آیا دیگه هم هست که بنظر من از همه مهمتره:آیا مرد شما بی غیرت و هوس بازه؟و آیا قحطی شوهر آمده بود که به این سرعت چنین موجودی را قبول کردید؟