گفتند به آرایشگردختر نمی دهیم

14:51 - 1395/04/08

با عرض سلام 
پسری۲۷ساله لیسانس روانشناسی ،درحال حاضر  به ناچار پيرايش مردانه  راه انداختم  راستش همین هنر رو یاد گرفتم.درآمد هم کمتر از کارمند نیست.مدت یکسال با دختری اشنا شدم ترم 6مامايي کارشناسی.22ساله.اوایل رابطه داشتیم تا اینکه تصمیم به ازدواج گرفتيم و جریان رو با خانواده ام مطرح کردم،خیلی دوستم داشت و خیلی هم راضی بود .با کار یا مدرک هم مشکلی نداشت.مراسم خواستگاری و مخالفت خانواده دختر واسه کار من که دخترشون دو ترم دیگه تموم میشه و سریع استخدام میشه و دخترمون رو به آرایشگر نمیدیم.گذشت این جریان در طول 4ماه دوبار دیگه مادرم رو فرستادم تا باخانوادش حرف بزنه .بالاخره راضی شدن .الان همه راضی شدن دختر که همیشه طرف من رو داشت میگه من نميخوامت و تو نمی تونی خواسته های من رو برآورده کنی و واسه من زوده ازدواج.الان واقعا موندم این وسط چه اتفاقاتی افتاده .اصلا هم راضی نمیشه .میگه حرفامون  از بچگی من بوده .ممنون میشم راهنمایی کنید.

انجمن‌ها: 
http://btid.org/node/95248

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
2 + 0 =
*****
تصویر موسی
نویسنده موسی در

بله دنیایی شده که ماما !!! هم کلاس میذاره ...
ولش کنید خودتونو کوچیک نکنین برید دنبال یه کیس بهتر این دختر براتون همسر نمیشه
 

تصویر Ali7291
نویسنده Ali7291 در

بیخیال برو پی  زندگیت .

تصویر 48
نویسنده 48 در

با سلام؟؟؟؟؟
مامای سریع استخدام میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر نمیکنم از این خبرها باشه. اون پرستاریه که با توجه به نیاز استخدامی سریع جذب خواهد شد.........
ای کاش اون خانواده محترم بیشتر به این فکر میکردن که شما درامدتون حلال و پاک هست و پسری سالم هستید....... چون از لحاظ مدرک تحصیلی (که البته خیلی مهم نیست) اصلا کمتر نیستید و چه بسا در یک سطح هم هستید. معیارهای دختر و خانواده دختر بسیار مهم هستن. خانواده ای که سالم بودن، کاری بودن، با اخلاق بودن و انسان بودن پسر براشون مهمه، در آینده قابل اتکاتر هستن تا خانواده ای که .......

تصویر miss..merida

سلام..
 این خانم راضی بشن یا نه
یه چیزی رو قبل از همه این موضوعات رفتار ایشون به ما میگه:
کسی که خیلی زود از حرفش برگرده و پشیمون بشه ایا میتونه تو قسمت های سخت زندگی دووم بیاره ؟؟؟
همه زندگی که ک به دو تا دوستت دارم و فداتشم نیست..
من جای شما بودم ذره منتظرش نمیموندم تجربه ثابت کرده انتظار کشیدن برای یک نفر فقط در نظر اون طرف معنی حماقت میده  نه عشق و..
شما بنظرم غرورتون جمع کنید برید...
----------------------------------
پ.ن:هروقت حسی رو به زبون اوردید وازطرف مقابلتون سکوت شنیدید..یه حمد وسوره براش بخونید و خاکش کنید..
 

تصویر yasin1366
نویسنده yasin1366 در

سلام از قدیم گفتن خواهان کسی باش که خواهان تو باشند

بار اول خانوادش گفتن ما دختر به آرایشگر نمیدیم یعنی زدن تو سرت
بار دوم خودش گفته من نیخوامت

چون اینا میگن تا دخترمون بره سرکار از زمین و آسمون خواستگار میاد اینجاست که  اگر تو اصرار کنی هم خودت کوچیک می کنی هم اگر اونا اوکی بدن همیشه تو سرت میزنن پس اگر خیلی به دختر علاقه داری و میتونی صبر کنی بذار فارغ التحصیل بشه بره ببین اوضاع چطور بعد اقدام کن اگر هم نمیتونی برو سراغ کسی که شرایط تو براش پذیرفته باشه

اگرم میتونی بهتر با لیسانس روانشانسیت دنبال کار باشی مثلا برای یک ترک اعتیاد بری کار کنی  یک شیفت اونجا یک شیفت پیرایش گری ادامه بدی

خلاصه دختری بگیر که اگر فردا رفتی خونه پدرزن ومادرزن برات احترام و ارزش قائل باشند نه اینکه بزور بخوان تحملت کنند

تصویر مجید27
نویسنده مجید27 در

دختره مخش بکار افتاده laugh دخترا همش میخان با کسی ازدواجکنن ک بتونن پیش فامیل غریبه پزشو بدن برا هم کلاس بذارن  شوهرشون از خدشون سرتر باشه همین دختره میبینه ک دوستاش ک ماما بودن شوهراشون  شغل موقعیتای خوبی دارن و تو رو با اونا مقایسه میکنه خد بخود از تو زده میشه تازه دختره خیلی خیلی زیاد از تو سره .............

تصویر mahdipour
نویسنده mahdipour در

با سلام
این حرفها می تواند دلایلی داشته باشد:
1. شاید آنقدر روی مخش کار کرده اند که دختره منصرف شود، یعنی طوری جریان و شرایط زندگی شما را توضیح داده اند و از آرزوهای اش گفته اند که متمایل به نظر منفی شده.
2. شاید یک خواستگار دیگری در میان باشد.
3. در مورد شما چیزهایی شنیده و یا دیده و منصرف شده اند.
در هر صورت در چنین مواقعی باید:
1. اگر واقعا شما را نمی خواهد و شرایط شما را نمی پذیرد، اصلا این وصلت صلاح نیست، چون بعدا مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت، و شاید نتواند زندگی با شما را تحمل کند، چنین رفتاری دال بر این است که شما را واقعا خیلی دوست ندارد چون اگر دوست داشت، به هیچ وجه چنین حرف هایی را نمی گفت، حال که خودش را لو داده معلومه که فردی نیست که شما روی او در زندگی حساب باز کنید.( البته اون فرد را ما مذمت نمی کنیم، اگر واقعا شرایط  این خواستگار را نمی تواند قبول کند بهتر است از همان ابتدا معلوم شود، چون بعدا شاید دیر شود)
2. افرادی که در ابتدا با توقعات بالا وارد زندگی شوند، معمولا زندگی پر تنشی را تجربه می کنند، انتظارات باید معقول و منصفانه باشد.
3. می توانید شما یک جلسه خواستگاری هم ترتیب بدهید و حرفهای خودتان را به صورت رسمی مطرح کنید، تا صورت مساله کاملا روشن شود، چه بسا تحت تاثیر احساسات دوستان خانواده چنین تصمیمی را گرفته، ولی خیلی جدی نیست و با شما به طور کامل حرف بزند و شما بتوانید حرفهای او را گوش کرده و به خواسته های معقولش توجه و اهمیت بدهید چه بسا مشکل حل شود، پس فعلا تصمیم سریع برای رد نگیرید، دوباره تلاش کنید و به صورت حضوری دوباره موضوع را بررسی کنید چه بسا بتوانید او را قانع کنید.
4. در هنگام صحبت و گفتگو سعی کنید، حرفهای حساب شده را مطرح کنید و از گفتار بی اساس و خالی از مصلحت را بیان نکنید که فردا خودتان پشیمان می شوید.
5. اگر احساس کردید که هیچ تمایل و انگیزه ای برای وصلت با شما ندارد، این وصلت و اصرار شما مصلحت نیست و بیخال این فرد شوید و به فرد دیگری که شرایط شما را بپذیرد و تناسب فکری و فرهنگی بیشتری را داشته باشد، فکر کنید.