خدا بیدارشان کند!

12:55 - 1396/02/21

- آمریکا به عنوان دشمن درجه یک ملت ایران شناخته شده است، اما برخی به دنبال تنش زایی در روابط با چننی دشمنی هستند که بر خلاف شاخص های امام و رهبری است.

انتخاب اصلح

بر هیچ عاقلی پوشیده نیست که آمریکا از ابتدای انقلاب تا به امروز یکی از دشمنان کینه توز نظام جمهوری اسلامی ایران است و به هر وسیله ای در صدد تخریب و براندازی این حکومت اسلامی است، ولی چون با رهبری مقتدر و مردمی پیرو چنین رهبری مواجه شده است تا به الان نتوانسته به اهداف پلید خود برسد.
ولی لازم است پشت سر رهبری و در کنار مردم، رئیس دولت و دولتمردان هم چون کوه در برابر آمریکا بیاستند و دشمنی خود را با شیطان بزرگ اعلام دارند نه آنکه در اظهاراتشان بگویند: تداوم رابطه خصمانه میان ایران و آمریکا مسیر درستی نیست. [خبر گزاری ایلنا کد خبر: 67749 ] چون قرآن کریم صراحتا می فرماید: «لَّا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّـهَ وَ رَسُولَهُ [مجادله/22] هیچ قومی را که ایمان به خدا و روز رستاخیز دارند نمی‌یابی که با دشمنان خدا و رسولش دوستی کنند.» بنابراین تا زمانی که ایمان به خدا وجود دارد طرح دوستی با آمریکا معنا ندارد.
به تعبیر مرحوم امام راحل: «آنهایی که در خواب هستند، آنهایی که باز هم خواب می‌بینند، آنهایی که خواب امریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند.» (صحیفه امام، ج19، ص 230)

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
7 + 9 =
*****