توهین به شعور مردم

23:35 - 1396/02/23

- برخی نامزدها برای کسب آرای بیشتر به الفاظی متمسک می شوند که از پشتوانه ای برخوردار نیست و این گونه تبلیغات توهین به شعور مردم است.

انتخاب اصلح

آزادی از جمله واژه هایی است که سوء استفاده های فراوانی از آن می شود و بالاخص در ایام انتخابات که شعار تبلیغاتی نامزدها شده و وسیله ای برای کسب آرای مردم می شود.
برخی از نامزدها به گونه ای صحبت می کنند که در این کشور آزادی وجود ندارد و همه در حصر فکری و گفتاری به سر می برند و به لحاظ زندگی فردی هم تحت تعقیب گشت ارشاد هستند.  اگر هم دهان منتقدان بسته می شود (رجانیوز، کد خبر: 250345) و سخنرانی مخالفان دولت لغو شده (خبرگزاری تسنیم، کد خبر: 1246575) و سایت رقیب فیلتر شده (خبرگزاری تابناک، کد خبر: 692152) و از خبرگزاری های مخالف دولت شکایت می شود (خبرگزاری مشرق، کد خبر:654051) و... رفتاری است که در چهار سال گذشته شاهد آن بودیم.
بهر حال آزادی را محدود کردن و دم از آزادی زدن تناقضی آشکار است. اینکه بگویند: «ما دنبال آزادی هستیم...، منطق شما ممنوع کردن است و چیز دیگری ندارید. منطق شما هوچی بازی است و چیز دیگری ندارید...، جوانان غیور ما راه آزادی را انتخاب کرده اند، شما در طول این چهار سال در همه جلسات آمدید تا همه شبکه های اجتماعی را ببندید. شما در مسیر پیشرفت و آزادی جوانان ما نخواهید بود.» (خبرگزاری الف، کد خبر: 469901)
چیزی جز شعارهایی تکراری دوره اصلاحات نیست که تاریخ مصرفش به سر آمده است. بهتر است نامزدهای محترم شعارهایی را سر بدهند که به آن عمل می کنند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
5 + 10 =
*****