نحوه صحبت درباره مسایل جنسی در دوران نامزدی

11:44 - 1397/12/19

سلام 

برای پسری که در دوران نامزدی با خانمش هست که حدودا یکماهه میگذره، چطور باید بحث درباره مسایل جنسی و علاقه طرف به این جور مسایل رو پیش کشید؟! و اینکه چون نهایت تا 2 ماه دیگه عروسی میکنیم، آیا الان لازم هست صحبت درباره این مسایل یا نه؟

راستش خانم درباره این مسایل صحبتی پیش نیاورده و منم خیلی روم نمیشه! توی بحثهای قبلیتون دیده بودم که نوشته بودید اولویت خانمها علاقه و محبت هست؛ این درست؛ ولی آیا خانمها علاقه ای به اینجور مسایل و ارضای نیاز جنسی ندارند؟

ممنون میشم دوستان با تجربه راهنمایی بفرمایند.

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/141609

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
14 + 5 =
*****
تصویر مرتضوی نیا

سلام کاربر گرامی 

نیروی جنسی به عنوان یکی از مهمترین پایه های ثبات و تداوم زندگی می باشد که اخلال در این نیرو میتواند زندگی زناشویی را به خطر بیاندازد.

دوران نامزدی بهترین زمان میباشد که میزان تمایلات جنسی هر یک از زوجین توسط زوجین مورد محک قرار گیرد تا به نوعی سلامت جنسی هر یک از زوجین مشخص شود.

البته به معنای رابطه جنسی کامل نمیباشد بلکه در قالب معاشقه باید صورت گیرد و همین اندازه جهت تست میزان  تحریک جنسی کافی میباشد.

ضمن این که به صورت طبیعی باید درخواست معاشقه از جانب مرد باشد چون  خصیصه حیا در زنان مانع از شروع این رابطه میشود. همچنین در مورد این مسائل باید صحبت کنید چرا که یکی از مهترین اتفاقات بعد از عروسی میباشد.

موفق باشید.

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

برادر، کمک خواسته نه نصیحت، راهکار بده! خودش هم میدونه نیاز جنسی داره اما نمیدونه چطور بحث رو باز کنه! 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

آقا مثلا نامزدیدا

صحبت چیه

اقدام عملی کنید!

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

خب صحبت کنید!! توی اینترنت سرچ کن مطلب زیاده، مثلا درمورد مزاجش بپرس از خودت هم بگو بعد آروم فرمون رو ببر سمت آنچه دلت می‌خواهد! 

تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

سلام

تبریک میگم بهتون انشالا خوشبخت بشید.... یک خانم هیچ وقت دوست ندارد مردی که قرار هست با او یک عمر زندگی کند، او را به دیده جنسی نگاه کند و مردانی  رو می پسندند که خانم رو بخاطر خودشان بخواهند...مثلا اینکه بگویید من دوست دارم دستت رو بگیرم چون خودت رو دوست دارم یک جمله محبت آمیز هست، اما اینکه بگویید من دوست دارم دستت رو بگیرم طوری که ایشان قلمداد کنند فقط در جهت برآورده کردن نیاز جنسی تون هستید چه بسا از شما دوری هم بکنند. شما هم از در محبت وارد بشید. مثلا بگید چقدر زیبا شدی و بعد او را در آغوش بکشید. اگر افراط کنید در بیان مسائل جنسی خانم فکر میکند شما او را عروسکی میبینید که نیازهای جنسی اش را برآورده میکند...و اگر تفریط کنید سرد شده و فکر میکند او را دوست ندارید.

در کل خانمها نیاز جنسی توام با محبت میخواهند نه صرفا یک تماس بدنی.

تصویر سوال کننده!
نویسنده سوال کننده! در

اینکه گفته بشه کی دوست داری بچه دار بشیم خوبه از نظر زن یا نه؟

تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

معمولا خانمها بچه دوست دارند، سوال خوبیه ولی میگم بیش از حد قضیه رو جنسی نکنید. 

تصویر مش غلوم
نویسنده مش غلوم در

شرم کن حیا کن جوون . ما هم سن شما بودیم پامونو جلوی بزرگترا دراز نمیکردیم نمیدونم این جامعه داره به کجا میره