عدم فرزنددار شدن بدلیل خودارضایی

01:47 - 1397/12/23

سلام

می‌دونم که خود ارضایی بد هست و عواقب بدی هم داره، ولی آیا از عواقب اپن می‌تونه ناباروری مردان یا زنان بدلیل خودارضایی قبل از ازدواج و در دوران جوانی باشه؟

دوستانی که خودارضایی داشتن بفذمایند که الان که ازدواج کردن،بچه دار شدن یا نه؟

ممنون

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/141762

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 10 =
*****
تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

سلام

این مطلب رو از زبان یک اورولوژیست میگم: خود ارضایی روی بچه دار شدن تاثیر کمی می گذارد مگر این که به حد افراط فرد خود ارضایی کرده باشد و در این صورت باید به پزشک مراجعه کند.خود ارضایی یک سری عوارض بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برای فردی که این عمل را انجام می دهد، به همراه دارد. از نظر روحی و روانی گوشه گیر، خسته، بی حوصله و عصبی می شوید و حالت خواب آلودگی به فردی که خود ارضایی می کند، دست می دهد. یک آسیب مهم دیگر این عمل است که ضریب هوشی فرد پایین می آید و در واقع با این عمل مغز دچار آسیب دیدگی می شود. خود ارضایی یک سری عوارض جسمانی هم به دنبال دارد که به دو دسته در آقایان و خانم ها تقسیم بندی می شوند. در مردان خود ارضایی با لاغر شدن، پوکی استخوان، دیسک کمر و همچنین ابتلای به عوارضی مثل احساس گرسنگی، کم شدن آب بدن، به وجود آمدن نارسایی در قلب و تیروئید، عدم تولید اسپرم و یا کم شدن آن که در اثر آن اسپرم کافی برای تولید جنین وجود ندارد و ....همراه است.

تصویر Aa
نویسنده Aa در

در آقایون تاثیر خیلی زیادی داره... علاوه بر این مشکلات دیگه ای هم حتی برای رابطه با همسر ایجاد میکنه که باعث عدم رضایت طرف مقابل میشه. به عنوان یه جنس مخالف دارم اینا رو میگم چون خودم تو زندگی با چنین فردی هستم... بچه دار هم نمیشیم.

تصویر o.m.i.d
نویسنده o.m.i.d در

خوبه که امثال شما تجاربتونو تو این زمینه در اختیار افرادی مثه قرار میدین که بتونیم که راجع به آینده ی خودمون بهتر تصمیم بگیریم. 

این نظر قابل توجه اونایی باشه که به امثال ما بدبختا پیشنهاد ازدواج رو میدن. ببینین این بنده خدا با ازدواج با یه آدم مبتلا به خودارضایی چه بلاهایی سرش اومده. از چه لذتایی محروم شده مخصوصا لذت مادر شدن. 

خواهشا تو راهکار دادن به افرادی مثه من دقت کنین و حرفی نزنین که باعث نابود شدن زندگی کس دیگه ای بشه. 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

یقینا تاثیر داره

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

بعد از ازدواج بهت میگم

تصویر شایانفرد
نویسنده شایانفرد در

یعنی شما الان خودارضایی دارید؟ اگر دارید، همین الان قبل از ازدواج چه مشکلاتی براتون هست؟

ممنون میشم توضیح بدید