نگاه به نامحرم نوعی زنای تصویری است

21:08 - 1393/02/19

آیت الله انصاریان: نگاه به نامحرم نوعی زنای تصویری است!

حضرت استاد انصاریان در میان حضور پرشکوه مردم اصفهان در مسجد حجتیه در ایام ماه رجب به مساله بی حجابی و عشوه ورزی زنان امروزی اشاره داشته و هشدار دادند این زنان باید به هوش باشند که بسیاری از رفتارها و حرکاتشان در جلب نظر مردان، منجر به دلسردی مردان نسبت به همسرانشان و در نهایت به طلاق و اختلافات خانوادگی می­انجامد که جبران این خطاها در بسیاری از مواقع غیر ممکن است.تصویری

آیت الله انصاریان در ادامه تصریح نمودند نگاه به نامحرم یکی از مصادیق زنا و در قالب زنای تصویری است و ایام ماه رجب فرصت مغتنمی برای طلب بخشش الهی و ترک این اعمال است.

حضرت استاد انصاریان در پایان به فرجام شوم تکرار برخی از گناهان اشاره کرده و ابراز داشتند دل این دسته از افراد به تاریکی و ظلمت محض خواهد رسید که در آنصورت هیچ امیدی به سعادت و هدایتمندی آنان نخواهد بود؛ قلوبهم کالحجاره او اشد قسوه و ان من الحجاره لما یهبط من خشیه الله.

http://btid.org/node/29284

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 0 =
*****
تصویر iman1364
نویسنده iman1364 در

با محمد موافقم... خانومها باید حجابشون رو رعایت کنن... اینم قبول دارم که آقایون هم باید نگاهشون رو کنترل کنند، اما کار دومی بسی سخت تر از اولیه! دختری که حجابش کامل باشه خودش رو از نگاه هیز چندین پسری که در طول روز در اجتماع میبیننش حفظ میکنه و همینطور نگاه اون پسرها رو... ولی میشه بگین من پسر اصولا چطوری باید نگاه خودمو کنترل کنم؟فقط تا یه حدی میشه اینکارو کرد، اونقدر تعداد بدحجاب ها زیاده هر کاری هم بکنی بازم نگاه آدم بهشون میفته...!! بنابراین درستش اینه که اول به وضع حجاب خانوما رسیدگی بشه و در کنارش اقایون هم سعی کنن خودشون رو کنترل کنن...

تصویر محمد دیماریا

دختر چادر سرش بکنه که بالا تنش و پایین تنش معلوم نباشه و شلوار چسبون کوتاه و مانتو که جدیدا شده پیراهن نپوشه

چشم همه ی پسر ها درست میشه و نگاهشون هم درست میشه و کسی به کسی کاری نداره

ولی وقتی شالشون یک متر عقبه مهای رنگ کرده و سینشون بازه با پیراهن و یه شلوار یا ساپوورت تنـــــــگ میان توی خیابون کافیه نا خوداگاه انشان چشمش یک لحظه بیفته بهش نا خود اگاه لذت میبری و شهوت ....

کی به این حرفها گوش میده ؟

هر کسی هر جوری دلش میخواد لباس میپوشه و در میاد میگه مد هست

ارایش خوبه

ولی ادم باید برای شوهرش ارایش بکنه نه مردم

پس چشم پسر ها رو 90 % دختر ها به راه بد هدایت کردن

تصویر 565
نویسنده 565 در

خیلی خیلی با حرفتون موافقم بله شما درست میگی دقیقا همینطوره که گفتید: چشم پسر ها رو 90% دختر ها به راه بد هدایت کردن..... نمیدونم این دخترا کی میخان سر عقل بیان !

اما خوب این رو هم بگم دخترانی که پوشش چادر دارن باز هم خیلی از پسرها بهشون تیکه میندازن و حتی نگاهای ناجور میکنن البته من پیش خودم میگم این نوع پسرها قطعا مشکل دارن... و الا دختری که با پوشش مناسب تو جامعه حضور پیدا میکنه واقعا چرا باز بیاد احساس ارامش نداشته باشه؟!

تصویر oghab
نویسنده oghab در

پسرهايي که به دختر هاي با حيا تيکه ميندازن در واقع هم دارن خودشون گناه ميکنن هم گناهان اون دختر رو پاک ميکنن....... پس نگران نباشيد بزار هر چي ميخوان بگن .. حتي ارزش فحش دادن رو هم ندارن ، سکوت بهترين جوابه.

اينها اونقدر ضريب هوشي شون پايينه که  فرق يک مرواريد رو با يک تيله نمي فهمن 
 

تصویر yaspers414
نویسنده yaspers414 در

مطمئن باشید اون خانم چادری که پسرها بهشون به چشم بد نگاه میکنند خودشون هم خط میدن به اونها

خیلی خیلی دخترای در ظاهر محجبه ای رو دیدم که با طرز حرف زدنشون و رنگ قرمز  زیر چادرشون دارند به اصطلاح به پسرا آمار میدن.

البته پسرهایی هم که قلبشون مریضه و حجاب براشون فرق نداره زیادند.

تصویر ترنم
نویسنده ترنم در

سلام

اين مساله حجاب خانم ها واقعا آزار دهنده شده . كاش هر چه زودتر امام زمان ظهور كنند ...

آمين

تصویر ypm
نویسنده ypm در

لذت مرد تو چشمشه

چطور نگاه نکنن مردا وقتی نیازشون با یه زن برطرف نمیشه گناهش درسته بر دوش خودشونه اما روز قیامت مردا جلوی زنهاشون رو میگیرن که ما به چند زن نیاز داشتیم تا به گناه نیفتیم و شما اجازه ندادید و یه عمر مارو به حسرت سختی و گناه افکندید

تصویر نرگس 72

یعنی چی؟؟؟ ازخودتون الکی حرف درنیارید کجا نوشته توقیامت مردا جلوی زناشونو میگیرن میگن تقصیر شما بود؟؟؟؟ اگه اینطور بود خدا بیشتر از4 تا رو هم مجاز میکرد!!!! بد نیست بدونین اینا توجیه برای هوس رانی یه عده که ازهمسرشون خسته شدن مگه الکیه دو زن گرفتن ؟ باید عدالت برقرار کنی بینشون حدیث پیامبر: هرمردی دوزن داشته باشد وبین آنها به عدالت رفتارنکند روز قیامت یک نیمه اش نیست.. شما اول برو علت اینکه اجازه اینکار داده شده رو بخون وشرایطش رو هم بخون بعد بگو این حرفا رو!!!!!!!!!! درضمن اگه نمیتونستن نگاه نکنن خدا اول مردا دستور نمیداد نگاه نکنید همونطور که مثلا مابگیم سخته تو گرما حجاب داشته باشیم نمیتونیم این توجیه قابل قبولی نیست پس توجیه اینکه لذت مردا توچشمشونه هم قابل قبول نیست اگه لذت نبود که دیگه نگاه نکردن هنر نبود!!!!!!!!!

تصویر oghab
نویسنده oghab در

اين جور مردي که با همسر خودش ارضا نميشه کلا مشکل رواني داره .. اينها شايد ظاهر مذهبي داشته باشن ولي در واقع به روز قيامت اعتقاد ندارن .. کسي که ايمانش واقعي باشه وقتي نگاهش به زن زيبا ميافته اول رضايت خدا يادش مياد بعد به ياد شهوتش ميفته، واين ترس از خدا باعث کنترل شهوت ميشه. کسي که از خدا ترس نداره کنترل شهوت براش مهم نيست.. اون وقت ميره دنبال توجيهات ظاهري: که قديما مردها دو زن داشتن اوضاع از اين بهتر بود .. خدا هم گفته تا 4 تا اشکالي نداره .
اگر منظور خدا اين بوده .. خدايي که براي هر چيزي يک برنامه اي داره.. بايد اين رو هم پيش بيني ميکرد که قوانين زيستي رو طوري بسازه که به ازاي هر پسري که به دنيا مياد دو دختر به دنيا بياد.. در حاليکه اگر به امار زاد و ولد همه کشور ها نگاه کني ميبيني امار کودکان دختر و پسر مساوي است مگر اينکه به خاطر يک جنگ طولاني مدت تعداد مردان کم شوند (که در صدر اسلام به ناچار همين طور بوده) (ميتونيد از سايت سازمان امار جداول و نمو دار هاي جمعيتي رو ببينيد)

حالا اگه هر مردي دو زن داشته باشه بعدش حتما نيمي از مردان بايد مجرد بمانند. (شما حاضري جزو اون 50 درصد دوم باشي؟)

 

تصویر 565
نویسنده 565 در

برادر حرفی که شما زدی فقط مختص اقایانیست که غیرت ندارن و و هوس تمام وجودشون رو گرفته و با این قسم خزعبلات فقط برای خودشون مجوز گناه صادر میکنن.......... این که میگی مردا! اینها مرد نیستن فقط ظاهر مردانه دارند !

تصویر khorshid
نویسنده khorshid در

واقعا! شما با این حرفها مجوز همه چی رو صادر کردین .متاسفانه

تصویر نرگس 72

سلام نگاه عادی که اشکالی نداره؟ مثلا برای حرف زدن یا تو دانشگاه ممکنه نگاه کنی

تصویر cosar
نویسنده cosar در

از جلف بازی بیزارم

تصویر ypm
نویسنده ypm در

اگه این جلف بازیه قربون صدقه رفتن به زنها و نازشون هم کشیدن جلف بازیه

 

تصویر نرگس 72

کجای اینکار جلف بازیه؟؟؟؟؟ ناز  زنش رونکشه  پس ناز کی روبکشه میخوای زن بیاد ناز شوهرش روبکشه  وقربون صدقه شوهرش  بره ! !!!!!!!!!همینم میدونه والا!!!!!!!!

تصویر cosar
نویسنده cosar در

چه ربطی داشت

تصویر 565
نویسنده 565 در

چه ربطی داشت؟!