بداخلاقی شوهرم

18:24 - 1397/05/07

منم شوهرم بداخلاقه نمیدونم چیکار کنم یه دختره 3 ساله هم دارم

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش بعد از فعالیت مفید، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/135549

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 2 =
*****
تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

بداخلاقی‌های همسرتان در خانه چگونه است؟ آیا تنها در خانه بداخلاقی می‌کند یا نه در بیرون از خانه نیز بداخلاق است؟ چه زمان‌هایی بداخلاقی می‌کند؟ نسبت به چه چیزهایی حساس است؟ شغل همسرتان چیست؟ از چه زمانی ایشان بداخلاقی می‌کند؟ آیا از همان زمان ازدواج هم بداخلاق بوده است؟ همه این سوالات از این جهت است که علت یا علل بداخلاقی همسرتان را به درستی تشخیص داده و راهکار مناسبی به شما ارائه شود.

تصویر یعقوبی

با عرض سلام به شما کاربر گرامی
کاربر گرامی آرامش خود را حفظ کنید و مطمئن باشید که می‌توانید از اوج احساسات همسرتان جهت موفقیت و رضایتمندی در زندگی استفاده کنید. کارهایی که همواره از آن باید اجتناب کنید این است که هیچ‌گاه به هنگام عصبانیت و ناراحتی همسرتان، حاضرجواب نشوید و بهترین کار سکوت و درک شرایط روحی اوست. همچنین هرگاه قصد انتقاد کردن از همسرتان را دارید باید سعی کنید زمانی به او بگویید که در حالت آرامش روحى به سر مى‌‏برد و دچار تشویش، خستگى، یا عصبانیت نیست؛ چون در این حالات، افراد نه تنها اشتباه و نقطه‌ضعف خود را نمى‏‌پذیرند؛ بلكه به شدت در مقابل آن ایستادگى مى‏‌كنند.
یکی از دلایل اصلی اختلافات خانوادگی و بد اخلاقی‌های مردان در خانواده، نارضایتی آنان از سطح روابط جنسی است. هیچ گاه بدون عذر خواسته مرد را برای آمیزش رد نکنید، حتی اگر که از دست او ناراحت هستید. مردانی که از لحاظ جنسی توسط همسر خود ارضاء شوند از روحیه‌ای شاد و با نشاط برخوردار، و از بد اخلاقی و عصبانیت به دورند. با پذیرش خواسته مرد برای آمیزش او را عاشق خود نگه می‌دارید. او خود را مدیون شما می‌داند و تمام کوشش خود را برای انجام خواسته شما به عمل خواهد آورد.
در نهایت باید گفت شوهرتان را همان‌گونه كه هست بپذيريد. يک مرد نياز دارد همان‌گونه كه هست، پذيرفته شود، دقيقاً همان‌طوري كه هست (با همه عادات خوب يا بدي كه دارد). اين نوع پذيرش كامل و همه جانبه، وي را متقاعد مي‌كند كه شما به راستي او را دوست داريد. همسر شما نياز دارد كه احساس كند از اهميت برخوردار است، دوستش مي‌دارند و وي را مي‌پذيرند.

امیدواریم که با این انجام این توصیه‌ها بتوانید کانون خانواده‌تان را هرچه بیشتر گرم کرده و زندگی عاشقانه‌ای داشته باشید.

تصویر ایران دوست

بد اخلاقی باید ریشه ای بررسی بشه، اما به شکل کلی هرچقدر محیط کار و جامعه و خانواده آرام تر و با نشاط تر باشه، بداخلاقی کم تر و کمتر میشه. 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

خب علتش چیه ؟

سوالت خیلی کلی هست