نمیتونم ازشون دور بشم

10:32 - 1399/08/04

سلام من یک شوفاژکارم که در شهرستان خودمون کارمیکنم اما الان مدتیه که یکم کم درآمد شدم بخاطر کرونا و یک کار در جنوب ایران در اطراف شهر بوشهر پیداشده که کم کم باید دوماه یا حتی سه ماه اونجا باشم و اینجوری نمیتونم یعنی راستش دلم واسه خانمم و بچه هام تنگ میشه و از طرفی نیاز جنسی هم فشار بهم میاره وقتی از خانواده دورباشم.پسرم همش میگه بابا برو برگرد دوچرخه بخر و دخترمم همش میگه گوشیم قدیمیه عوضش کن اگر بخوام مایحتاج بچه هام رو میسر کنم با حقوق کم اینجا نمیشه و باید برم غربت و این در و اوندر و از طرفی هم نمیتونم دوری زن و بچم مخصوصا خانمم نه فقط برای نیاز جنسی بلکه من و خانمم بشدت بهم وابسته ایم و من نمیتونم یک روز نبود اونو تحمل کنم حالا چه خاکی به سرم بریزم اگر یک شب پیش خانمم نخوابم خوابم نمیره.

-------------------------------------

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: https://btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: https://btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين در مرور زمان نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مسئولين انجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: https://btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/154632

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
3 + 10 =
*****
تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

فکر نکن الان اونجا هم بری اوضاع اقتصادی خیلی خوبه !

تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

سلام

خب این بستگی به خودتون داره. هرکسی یک ظرفیت و توانایی داره. ممکن هست به دلیل نیازهای مختلف نتونید شرایط رو تحمل کنید. اما اگر موقعیت خوبی هست حتما برید. کم کم عادت میکنید. شاید بعد از چند وقت تونستید خانواده تون رو هم با خودتون ببرید. شاید هم کار بهتری براتون در شهر خودتون پیدا شد برگشتید. من خودم خانم هستم، برای دانشگاه شهر دیگه ای میرفتم، گاهی تا هشت ماه پدر و مادرم رو نمیدیدم، تو خوابگاه هم بودم. سخت هست، ولی کم کم عادت میکنید. اتفاقا قدر همدیگر رو بهتر میدونید. 

تصویر کوروش 99
نویسنده کوروش 99 در

فشار جنسی آقایون رو شما نمیشناسی

لذا درست قضاوت نمیتونی کنی در این مورد

بزنه بالا دیگه قابل کنترل نیست

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

برادر نمی تونید با خانواده تون به بوشهر مهاجرت کنید؟

بعضی از افرادی که برای کار عسلویه میرن ، خانواده گی میرن.

بنظرم اگه کار خوب پیدا کردی برو. یکی از اقوام‌نزدیک ما برای اینکه مثل شما از خانمش دور نمونه نرفت و البته خانمش قبول نکرد بره عسلویه زندگی کنه، خلاصه کار رو ول کرد تا همین الان بیکاره با یک بچه. همه بهش سرکوفت میزنن که چرا نرفتی؟! باید میرفتی؟!