من عاشق همسرمم اما دوستی با زنان دیگه دارم.چیکارکنم

09:10 - 1399/11/26

من عاشق همسرمم اما بااین حال بخاطر مسائلی میل به دوستی با زنان دیگه دارم.چیکارکنم

 

-------------------------------------
کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: https://btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: https://btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين در مرور زمان نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مسئولين انجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: https://btid.org/fa/user/register

http://btid.org/node/158792

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
11 + 8 =
*****
تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام به شما کاربر محترم

اینکه همسرتون رو دوست دارید، خیلی خوبه! اشاره کردید که به خاطر مسائلی میل به دوستی با جنس مخالف دارید؛ فکر می‌کنید به چه دلیلی این میل در شما وجود دارد؟ آیا قبلا رابطه دوستی یا ارتباطات آزاد را تجربه کردید؟

البته اگر صرفا در حد میل باشد، این مسئله مشکلی ندارد و با راهکارهایی می‌توان آن را کنترل کرد، ولی اگر فراتر از این باشد و به مرحله رفتار و عمل رسیده باشد، مشکل ساز است. اما برای فروکش کردن این میل رعایت چند نکته بسیار حائز اهمیت است.

1- مراقب نگاه‌های خود به جنس مخالف باشید. اگر میزان تحریک پذیری شما در ارتباط با جنس مخالف بالاست، باید مراقب نوع نگاهها و ارتباطات خود باشید و تا جایی که ممکن است از نگاه و ارتباط با جنس مخالف جدا خودداری کنید. عدم مراقبت از نگاه‌های و ارتباطات خود می تواند علاوه بر تحریک پذیری و ایجاد کشش و میل در شما باعث مقایسه کردن آنها با همسر خود شوید و مشکلات دیگری بوجود می‌آید.

2- هرچقدر میزان نیاز و میل شما به ارتباط و ارضای نیاز از طریق همسر تامین شود، بالطبع میزان کشش و تمایل شما به جنس مخالف تعدیل می شود.

3- تقویت باورهای دینی از قبیل؛ یادآوری مرگ، روز حساب و کتاب، غیرت و ناموس مردم و مواردی از این دست همگی شما را در کنترل و مدیریت این کشش به ارتباط با جنس مخالف کمک می‌کنند. 

4- از تکنیک پرت کردن حواس استفاده کنید؛ یعنی هرگاه فکر یا میلی در شما در این زمینه بوجود آمد، بلافاصله سعی کنید با همسرتان رابطه برقرار کنید یا خودتان را مشغول فعالیت دیگری بکنید. خلاصه تغییر وضعیت بدهید و اجازه ندهید که فکر دوستی با جنس مخالف شما را درگیر خودش کند.تکرار این تمرین اهمیت این موضوع برای شما کمرنگ می شود.

موفق باشید.

تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

سلام

شما گفتید همسرتون رو دوست دارید و قطعا همینطور هست اما ببینید بزرگترین و بیشترین فشاری که میتونید روی یک خانم وارد کنید اینه که برید سراغ زن دیگری. من آقا نیستم که بتونم حس یک مرد رو درک کنم اما برای یک خانم خیلی سخته که بفهمه همسرش سراغ دوستی رفته. چون خودش رو مقصر میبینه، فکر میکنه کجا کم گذاشته که مرد زندگیش سراغ دوستی رفته. این حسی که شما دارید یه جور تنوع طلبیه، گره کار هم فقط و فقط، به دست خودتون باز میشه. خودتون باید بگردید ببینید چرا و از کی و کجا میل به خانمهای دیگه پیدا کردید. اصلا شاید واقعا خانمتون باب میلتون نیستن اما خوب هستن. بین خوب بودن کسی و دوست داشته شدن فرق وجود داره. شاید هم مشکل جسمی پیدا کردید، مثل مشکلات هورمونی، شاید مشکل روحی پیدا کرده باشید، شکست کاری، شکست عاطفی و .....

خلاصه مطلب اینکه با کمک مشاور دلسوز و خودتون میتونید علت این گرایش رو پیدا کنید. 

تصویر ناشناس
نویسنده ناشناس در

منم به خیلی چیزا میل دارم ولی میبینم ضررش بیشتر از منفعتشه نمیکنم .یه کم فشار میاد به ادم ولی بعد عادی میشه وبه خودت افتخار میکنی هر راه درستی فشار به هوای نفس میاری دیگه. سخته.مدیریت تمایلات رو یاد بگیر برات لازمه جناب پناهیان راجبش سخنرانی داره فرد حکیمیه از سخنرانیاش استفاده کن .مسیح

تصویر خواننده خاموش
نویسنده خواننده خاموش در

بسیار عالی