قطع ارتباط با دوست پسر

20:35 - 1400/04/15

سلام خسته نباشید
من یک پسرو۶سال دوست دارم بعد تا امسال بهش گفتم بعد شمارمو گرفت و در تماس بودیم تا اینکه گفت میخواهم بیام مشهد خونه خالم بعد اومد
چند روز گذشت گفت پسر خالم گفته اینستا نصب کن منم نصب کردم گفت تو هم نصب کن اما من اون موقع شرایطی نداشتم بخوام نصب کنم و نصب نکردم بعد هر چی بیشتر میگذشت اخلاقش باهام سرد و سرد تر میشد جواب پیامام رو نمیداد یا اگه میداد خیلی دیر بعد یک روز ازش سوال پرسیدم اما دیدم جواب نداد منم بهش گفتم میخوای جدا شی بگو بعد گفت اره میخوام جدا بشم چون همش میپرسی میخوای جدا شی و بهم پیام ندادیم و یک روز دیدم پیام داد گفت ببخشید باهات بد حرف زدم منم گفتم دیگه نمیخوامت و..... ولی زیاد دیدم اصرار میکنه قبول کردم اشتی کنم بعد اینستا نصب کردم داخل اینستا بهش پیام دادم گفت پیام نده داخل اینستا گفتم چرا گفت نده دیگه

بعد به دوستام گفتم گفت با یک نفر دیگه ارتباط داره
الان نظر شما چیه میشه لطفا راهنمایی کنید

--------------------------------
کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: https://btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: https://btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين در مرور زمان نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مسئولين انجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: https://btid.org/fa/user/registe+635

http://btid.org/node/174891

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
8 + 2 =
*****
تصویر توفیقی

سلام علیکم

از حضور شما و اعتماد به ما تشکر میکنم

اینکه این مساله برای شما پیش آمده و در اینجا سوال کرده اید حکایت از دغدغه شما نسبت به آینده خودتان دارد و این نکته مثبتی برای شماست.

خوشبختی و ازدواج موفق آرزویی است که اکثر جوانها به دنبال آن هستند و این حاصل نمیشه مگر با شناخت و پیموندن راه صحیح ازدواج  و مهارتهای لازم زندگی.

در خصوص این مساله ای که بیان فرمودید فارغ از دعوای اینستاگرامی شما لازم است چند موضوع را در نظر بگیرید:

اول:  رابطه قبل از ازدواج

بارها گفتیم و بیان کردیم که رابطه قبل از ازدواج در خوشبینانه ترین حالت هم که به قصد ازدواج انجام بگیره آسیبهای زیادی داره که در این مورد حتما به این لینک مراجعه کنید رابطه دوستی دختر و پسر و متوجه آسیبها باشید.

دوم: ارتباط مجازی:

اگر چه ارتباط مجازی میتونه برای آشنایی و شروع ارتباط مفید باشه اما به هیچ عنوان برای شناخت دقیق افراد کافی نیست و حتی میتونه خطرآفرین باشه. شناخت دقیق از یکدیگر مستلزم ملاقات حضوری و چهره به چهره با فرد در موقعیتهای مختلف و در بستر خانواده خواهد بود. پس اگر هدف شما و آقا پسر ازدواج است هر چه سریعتر باید وارد فضای حقیقی و ارتباط خانواده ها به صورت رسمی شد اگر دیدید بهانه می آورد جای تامل دارد. مواظب باش

سوم: بررسی آمادگی ها و تناسبها

ازدواج موفق ازدواجی است که علاوه بر آمادگی های فردی هر کدام از دختر و پسر، حتما باید بین دختر و پسر و خانواده ها در ابعاد مختلف تناسب وجود داشته باشد. که بعد از ارتباط رسمی در فضای حقیقی و با توافق خانواده ها باید به صورت جدی وارد بررسی ملاکها و تناسبها شوید و در این زمینه رفتن به مشاوره پیش از ازدواج مفید خواهد بود.  

بنابراین یادت باشه اگر چه علاقه و جذابیت نسبت به هم قبل از ازدواج مهمه اما به تنهایی کافی نیست خصوصا اینکه این علاقه یک طرفه باشه که آسیبهای بعدی را حتما در پی خواهد داشت. پس حتما باید آمادگی ها و تناسبها را بررسی نمود.

حال شما بررسی کنید:  با این شرایط که جلو میره، با اینگونه رفتارها و غر زدن ها و نمیخامت گفتن و جدا شیم و... خودتون را در یک سال دیگه، 5سال دیگه، 10 سال دیگه  ببینید چه تصویری از زندگی آینده خودتون خواهید داشت؟

خودتان را بذارید جای یکی از دوستان خود تون و تصور کنید این مساله ای که در مورد شما پیش آمده برای او ایجاد شده و از شما راهنمایی میخواهد چه توصیه و راهنمایی هایی به او میکنید؟

برایتان آرزوی خوشبختی دارم

موفق باشید

 

تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

سلام به تو دختر خوب 

دقیقا نفهمیدم چه راهنمایی باید بکنم ولی شما به اون پسر ابراز علاقه کردی که اشتباه کردی و  گویا اون پسر میخواسته تو اینستا با شما در ارتباط باشه شما نصب نکردی، حالا رفته سراغ یه نفر دیگه. شما هم که گفتی نمیخوامت. خب الان دیگه چه سوالی داری؟  

عزیز من انقد وقت و انرژی تو نذار روی تجزیه تحلیل کارهای این پسرها، ول کن دختر خوب. برای آرامش خودتم که شده فکر کن همچین پسری نبوده اصلا.