زیبایی چهره چقدر در امر ازدواج مهمه؟

12:19 - 1400/06/15

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم قیافه چقدر در امر ازدواج مهمه؟؟مرد باید زیبا باشد یا زن؟؟این زیبایی مرد چقدر باید باشه

------------------------------
کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: https://btid.org/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: https://btid.org/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين در مرور زمان نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مسئولين انجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: https://btid.org/fa/user/registe+635

http://btid.org/node/181749

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
9 + 11 =
*****
تصویر maleki
نویسنده maleki در

باسلام خدمت شما کاربر گرامی:

از حسن اعتماد و همراهی شما تقدیر و تشکر می شود.

در ازدواج ملاک ها و معیار ها به مرور شکل میگیره و شخص انتخاب کننده با توجه به اموزش ها و تجربیاتی که کسب کرده اونها را چینش میکنه.

اگر ببینه مساله مادی و مالی نتوسته دو نفر را خوشبخت کنه به خودش میگه اگه پول به تنهایی خوشبخت کننده بود این دوشخص بدون در نظر گرفتن هر چیز دیگه ای باید خوشبخت می بودن.

بحث تحصیلات هم همینطور. مساله خانوادگی و فرهنگ هم همینطور. نهایت به این نتیجه میرسه که باید مجموعه ای از ملاک ها و معیارها را کنار هم بچینه تا بتونه یه انتخاب خوب داشته باشه.

پس مساله ظاهر و زیبایی هم همینطوره به تنهایی و بدون در نظر گرفتن ابعاد اون و ملاک های دیگه نمیتونه ملاک انتخاب کسی باشه.

حالا ممکنه هر شخصی نسبت به اون اولا یه دیدگاهی داشته باشه و زیبایی را یه جوری تعریف کنه و دوما در اولویت بندیش مساله زیبایی در درجه اول یا دوم و ... باشه.

ممکنه شما کسی را زیبا بدونی و تایید کنی اما همون شخص را به کسی دیگه برای بررسی ظاهری معرفی کنی رد بشه.

پس مساله زیبایی هم نسبیه در افراد و هم اینکه در نظر هر شخصی دارای یک درجه و اهمیت هست.

اما نکته مهمی که برای ازدواج برای بحث ظاهر و زیبایی در نظر گرفته شده که به صورت کلی همه باید به اون توجه کنند که طرف مقابلشون باید به دلشون بشینه و نسبت به ظاهر و چهرش به یه پذیرش قابل قبول و معقولی رسیده باشه.

درسته میگن صورت بعد یه مدتی عادی میشه ولی این مساله در مواقعی هم باعث بروز مشکلاتی شده که نمیشه انکار کرد.

موفق باشید.

تصویر ma.s
نویسنده ma.s در

سلام بر شما 

خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد. قطعا زیبایی برای هر شخصی دل نشین هست. اما اگر ما بخواهیم حتی ماشین و خونه خریداری کنیم صرفا به زیبایی اون نگاه میکنیم؟ برای بعضی ها پاسخ بله هست، بعضی هام خیر. یک موضوع دیگر هم بحث سلیقه هست، ممکنه در نظر من کسی یا چیزی زیبا باشه اما در نظر دیگران خیر. موضوع دیگری هم هست که وقتی شخصی چهره ای زیبا و جذاب داره معمولا هم غرور بیشتری داره و هم خواهان بیشتر. مگه ما اگر بخوایم با کسی دوست بشیم، منظورم هم جنس خودمون هست، فقط به دنبال زیبایی او هستیم؟ در ازدواج هم همین طور باید نگاه کنیم. چطور با شخصی دوست میشیم که هم خون خودمون باشه، حرف مون رو بفهمه، دوستش داشته باشیم و دوستمون داشته باشه، همونطور در ازدواج جدا از قضیه زیبایی که حتما باید به دل طرف بنشینه موارد دیگه ای هم باید مد نظر باشه. 

از دیدگاه من بعنوان یک دختر، مردی که ظاهر خوبی داره، هم بیشتر مورد چشم زخم هست، هم خانمش بیشتر مورد حسادت قرار میگیره و هم ممکنه خانمهای دیگه خدایی نکرده دنبال اون آقا باشند. 

اما خب دیدگاه آقایون معمولا متفاوته، چون زیاد دیدم و شنیدم که آقایون زیبایی خانم براشون در اولویته. ز دست دیده و دل هر دو فریاد ...هر آنچه دیده بیند دل کند یاد