چند وقت میشه که با همسرم سرد شدم

11:56 - 1393/04/04

sarvin

سلام دوستان

من تو زندگی خودم به مشکل بر خوردم.من 25سال دارم و 2سال هست با پسری که 2سال از من بزرگتر است عقد کردیم وفعلا نامزد هستیم.این بگم که 5سال با هم دوست بودیم.
چند وقت میشه که با همسرم سرد شدم دلیل این سرد شدن هم رفتارهای اقای همسر است.ایشون نه به من زنگ میزنه نه درست وحسابی جواب منو میده قبلا طوری بودیم که زبانزد خاص وعام بودیم همه غبطه میخوردن به رابطه ما.این بی تفاوتی ایشون منو ازار میده.قبلا هر کاری میکرد قبلش به من میگفت که کجا میره من هم همینطور...ولی الان چنان بی خبرم ازش که اعصابم خورد میشه.چون قبلا رفتاراشو دیدم این اخلاقش ازارم میده.برام سخته.من واقعا عاشقشم.نمیخوام زندگیم خراب شه.ولی زندگیمون خیلی بد شده.همیشه هم خانواده اشو به من ترجیح میده.مادرش بعضی وقت ها خیلی اخلاقش بد میشه میرم که خونشون محل نمیده حوصله نداره.من هم پکر میشم و فقط انرژی منفی بهم میرسه وقتی هم میگم چرا اینطوریه ناراحت میشه همسر.در حالی که قبلا از رفتار مادرشون ناراحت میشدن وقتی میگفتم.تورو خدا یه راهی به من نشون بدین.

http://btid.org/node/32052

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز:
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
1 + 0 =
*****
تصویر سیتاخانم

مادر همسرت داره خواسته یا ناخواسته تو رابطه تون دخالت میکنه.

اصلا از همسرت پیش مادرش گله نکن. از خودش هم بخواه که هر وقت نقدی به کارت داشت به خودت بگه. خونه شون که میری مدت اقامتت به چند روز نکشه بهتره. تو دوران عقدتون بیشتر سعی کنین با هم بیرون برین. ترجیحا مکان های مذهبی مثل امازاده ها که محیط مناسبی دارن.

انتظاراتت رو از همسرت بهش بگو. سعی کن کم کم بیشتر بشناسین همو. باید صبور باشی.

تصویر sarviiin
نویسنده sarviiin در

Be hamsar pishe mamanesh goftam chera engad ziad mikhabi shab zod bekhab sobam zod pasho .zod mamanesh mige yani chi pashe cjikar kone?manam ganee shodam hichi nagoftam

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

در جایی که احساس می‌کنید افرادی هستند که خواسته و ناخواسته در زندگی شما دخالت می‌کنند و اعمال نظر می‌کنند، بهتر است اگر انتقاد یا پیشنهاد و یا حرف خاصی دارید تنها به همسرخود و به تنهایی به او بگویید.

امّا برای این که تاثیرات دیگران در زندگی شما کمتر شود، شما باید سعی کنید که همسر خود را بیشتر با گفتگو و رفتارهای خود به سمت خودتان بکشید به طوریکه به شما اعتماد بیشتری داشته باشد. از این رو شما می‌توانید از منظر احساس او را تحریک کنید و به او محبت کنید، البته این محبت شما هم نباید با منظور باشد. سعی کنید روابط خود را در هر جهتی بهبود دهید. امّا باید بدانید که این تغییر رفتار همسرتان نیازمند زمان و صبر و حوصله است و نباید به سرعت واکنش نشان دهید.

بنابراین اگر به راهکارهایی که قبلا ارائه شد، عمل کنید و صبر و حوصله در انجام آنها داشته باشید، مطمئنا به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

با آرزوی موفقیت
 

تصویر sarviiin
نویسنده sarviiin در

Merc az inke komak mikonin

تصویر سیتاخانم

همسر شما تأثیر پذیر هست از خانوادش و زمان میبره تا به سمت شما کشیده بشه و عاقلانه تر رفتار کنه.

تا دو سه سال بعد از زندگی مشترک هم این روال ادامه پیدا میکنه اما کم شدن وابستگی ایشون رو کم کم احساس خواهید کرد. البته اگر درست رفتار کنید و از احساسات خودتون رو دور کنید.

تو دوران دوستی مشکلات خانوادگی وجود نداره به دلیل اینکه هیچ مراسمی هم برگذار نمیشه که خانواده ها توش دخالتی داشته باشن. اما همین که دو تا دوست -حتی ده ساله- میان ازدواج کنن. -البته نه همه زوج ها- از زمان عقدشون کم کم زن متوجه میشه که مرد روز به روز به خانواده خودش بیشتر وابستگی نشون میده و از ایشون دور میشه. یعنی همین حالتی که شما الآن دچارشی.

سعی کن حرفی از رفتارهای مادرش نزنی. کلا جوری باهاش صحبت کن که اگر همون حرفا رو به خانوادش زد اونا نرنجن. خیلی درمورد خانوادش نظر نده. چون ممکنه حرافاتو به خانوادش انتقال بده و این میتونه وضع رو خراب تر کنه.

سعی کن کلا زن بی عیب و نقصی باشی و تو حرفات عاقلانه و منطقی صحبت کنی. خودت رو با کلاس های دانشگاه و یا کلاسهای آموزشی سرگرم کن تا فکر و خیال رفتارهای اونها اذیتت نکنه.

تصویر mostafavi
نویسنده mostafavi در

با سلام، ابتدا از اینکه ما را به عنوان راهنمای خود انتخاب کرده‌اید، تشکر می‌کنم.

با گذشت 5 سال از زندگی تاحدودی طبیعی است که زندگی زناشویی به مانند اوایل زندگی آن شور و نشاط اولیه را نداشته باشد؛ چون تاحدودی زندگی یکنواخت شده و قرار گرفتن در موقعیتهای مختلف، زندگی زناشویی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

امّا برای بهبود روابطتان اول سعی کنید محیط گرم و صمیمی و با نشاط را برای همدیگر ایجاد کنید.

- سعی کنید در هنگام ارتباط با همسرتان در محیط خانه، چه از جهت بصری، سمعی و لمسی از همدیگر لذت ببرید.

- سعی کنید زمانی که همسرتان نزد شماست، میل جنسی و عاطفی همدیگر را ارضا کنید(بد نیست که خود شما پیش قدم شوید و همسرتان را در این رابطه به وجد بیاورید تا او نیز تمایل بیشتری به ارتباط با شما داشته باشد.)

- سعی کنید با ایجاد فضای آرام در خانه، با همسرتان درد دل کنید و در مورد مشکلات بوجود آمده با همسرتان گفتگو کنید. مسلما گفتگو و کمک خواستن از همسرتان بهترین راهکار برای دلسردی شما نسبت به همسرتان است.

- برای تغییر نگرش همسرتان نسبت به شما باید اول خودتان را تغییر بدهید و بعد از آن با همسرتان گفتگو کنید و هر لحاظی که می‌توانید چه از جهت کلامی، عاطفی، جنسی، لمسی، شنوایی به همسرتان اهمیت بدهید. مطمئنا هرچقدر که به همسرتان اهمیت بدهید باعث می‌شود که او هم به شما اهمیت بدهد.

- سعی کنید در زمانی که همسرتان به نوعی حال مساعدی دارد پیش او بروید و با او درد دل کنید و به او احترام بگذارید و تا می‌توانید روابطتان را میان همدیگر بهبود دهید هرچند که ممکن است گاهی همسرتان باب میل شما رفتار نکند ولی شما سعی کنید به خاطر زندگیتان و برای حفظ آن و برای بهتر شدن، صبر و تحمل خود را بالا ببرید و از هیچ کوششی برای بهتر شدن روابطتان دریغ نکنید.

با آرزوی موفقیت

 

تصویر سمیه
نویسنده سمیه در

شاید از سمت خانواده شوهرت باشه .شاید مشکلی و حرفی و پیش اومده که هم شوهرت دلسرد یا ناراحت شده و هم خانواده اش و اینجوری میخان به تو نشون بدن

اگه عروسی گرفتین .میتونی مادرشوهرت نهار و یا شام دعوت کنی .ببینی چطوری رفتارشون

و ازش بپرسی .مامان جان مشکلی پیش اومده .خطای از من سر زده .اینقد سرد برخورد میکنید.اونوقت بی جواب نمی مونی؟؟؟

حالا که شوهرت جوابی نداره بده.اگه از سمت خانواده اش مشکلی نبود بگو به مامانش ............... با زبون نرم و مهربابانه